  • 1. Data: 2009-08-25 20:24:53
    Temat: Nie działa Lokata Nocna w Alior
    Od: ps <p...@g...com>

    Witam
    Czy działa Wam lokata nocna w Aliorze?
    Patrzyłem przed chwilą w historię i tak to wygląda
    jakby Alior zamarł 22-08.
    Po tej dacie nie ma w historii konta żadnych operacji.
    Sprawdźcie jak jest u Was.
    Pozdr

  • 2. Data: 2009-08-25 20:29:12
    Temat: Re: Nie działa Lokata Nocna w Alior
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Sie, 22:24, ps <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > Patrzyłem przed chwilą w historię i tak to wygląda
    > jakby Alior zamarł 22-08.
    > Po tej dacie nie ma w historii konta żadnych operacji.

    u mnie wszystko jak trzeba, ale mozliwe, że mają jakieś prace teraz i
    ogladasz archiwalny stan konta:)

  • 3. Data: 2009-08-26 07:07:46
    Od: ps <p...@p...pl>

    > u mnie wszystko jak trzeba, ale mozliwe, że mają jakieś prace teraz i
    > ogladasz archiwalny stan konta:)

    Są jednak problemy w samym banku.
    Nie działa historia konta.
    Saldo chyba jednak jest ok.