  • 1. Data: 2009-12-08 00:01:37
    Temat: Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W Operze strona logowania do Polbanku się ładuje. W IE8 (Windows7) nie
    ładuje się. Zielony pasek ładowania dojdzie do jakichś 30 % i zatrzymuje
    się. Nie mam już sił. Stosowałam różne ustawienia, ale nic to nie pomaga.
    Nadmieniam, że pod Operą to ja mogę sobie tylko poprzeglądać, ale
    Polbank przelewu nie da dokonać, wiadomości do Polbanku też nie da się
    wysłać. Marny trud :-(

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-12-08 01:05:54
    Temat: Re: Nie ładuje mi się strona logowania do Polbanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" hfk3uk$2r9$...@n...news.atman.pl

    :W Operze strona logowania do Polbanku się ładuje. W IE8 (Windows7) nie ładuje się.

    U mnie ol korekt. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-12-08 05:41:13
    Od: "Alfred" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Musisz poślinić palec wskazujący i dopiero kliknąć myszką.
    To zawsze działa ;)