  • 11. Data: 2008-12-06 17:51:52
    Temat: Re: "Nie licytujmy się procentami"
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik PL napisał:
    >>http://finanse.wp.pl/kat,29314,title,Nie-licytujmy
    -sie-procentami,wid,10634827,wiadomosc.html

    > Kto daje 11%?

    alior sie reklamuje ze tyle daje.
    apropos - mam pytanie-jest tam info, ze połowa salda idzie na depozyt
    overnight na 11% a druga połowa jest dostępna na saldzie. czy depozyt
    jest zakładany z automatu? czy odsetki wypłacane są następnego dnia
    rano? jak to jest uregulowane?
    macie jakies doświadczenie w tym względzie?

    pozdr

  • 12. Data: 2008-12-06 18:12:19
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Andrzej pisze:
> [...]

    > rano? jak to jest uregulowane?
    > macie jakies doświadczenie w tym względzie?

    Z automatu o ile wlaczysz - dodatkowo mozesz ustawic kwote progowa, tak
    zeby np zawsze miec 200 PLN na paliwo.
    Odsetki wyplacane i kapitalizowane rano.
    Generalnie zachowuje sie to w przyblizeniu jak ROR z efektywnym
    oprocentowaniem 5,65%
    Sposob kapitalizacji natomiast pozwala ominac belke przy duzo wyzszych
    sumach niz na RORze z miesieczna kapitalizacja.

    --
    pozdr
    Dan the man