  • 1. Data: 2007-07-23 11:08:24
    Temat: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    w zeszłą niedzielę w Iławie bakomat PKO BP zjadł był kartę mojej żony. Na
    bankomacie ani kawałka numeru telefonu, ale na oddziale obok wypatrzyłem
    numer. Niestety niepełnowartościowy, bo 801. Wybrałem kasę swoją kartą,
    więc nie zostaliśmy na lodzie. Ale biorę kwitek i co widzę: Jest numer. Ale
    znów niepełnowartościowy 801. No to patrzę na tył mojej karty! O! jest
    normalny numer. Niestety.... Tam mogę tylko zastrzec maną w ręce kartę. Nic
    więcej...

    Pojechaliśmy więc do lasu... W poniedziałek udało się uzyskać typowy numer
    tego oddziału. zadzwoniliśmy. Spoko... do 7 dni można odebrać.

    Pojechaliśmy więc w środę. W banku, jak to w PKO BP, kolejka na godzinę
    czekania! No ale co zrobić... Czekamy... Na szczęście kartę oddali... Ale z
    nami czekał też inny poszkodowany, a panienka mówi: ,,no, z naszego
    bankomatu lepiej nie korzystać bo przez ostatni tydzień zjadł 10 kart...
    chyba wezwiemy kogoś do naprawy''... No bosko.... chyba wezwą.... A to że
    ja straciłem 100km na dojazdy po kartę i 4 godziny z wakacji to moje...

    Jak ja nie lubię PKO BP i Inteligo... system www niewygodny i
    niefunkcjonalny, karty mają problemy z autoryzacją a do tego jak widać w
    przypadkach trudnych jest niewesoło...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 2. Data: 2007-07-23 11:28:18
    Temat: Re: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 13:08:24 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Jak ja nie lubię PKO BP i Inteligo... system www niewygodny i
    > niefunkcjonalny, karty mają problemy z autoryzacją a do tego jak widać w
    > przypadkach trudnych jest niewesoło...

    To po co się męczysz? Zmień.

  • 3. Data: 2007-07-23 12:58:25
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 13:28
    (autor Bartosz 'xbart' Nowakowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <p...@h...net>):

    > To po co się męczysz? Zmień.

    W zasadzie to zmieniłem coś koło 1999, jak mi dali kartę bez możliwości
    dokonywania nią płatności, a odpowiedzią na pytanie dlaczego było ,,my nie
    wiemy, my jesteśmy bank państwowy nas nie szkolą''. Ale trzymam tam
    rezerwowe konto z uwagi na bankomaty wakacyjne. W różnych dziczach euronet
    czy wbk są trudniejsze do napotkania niż PKO BP. No i choć do tej pory to
    raczej właśnie PKO nie autoryzowało kart, to na wszelki wypadek zapasowa
    karta z innego banku daje większy spokój ducha.

  • 4. Data: 2007-07-23 13:25:32
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 14:58:25 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Ale trzymam tam
    > rezerwowe konto z uwagi na bankomaty wakacyjne. W różnych dziczach euronet
    > czy wbk są trudniejsze do napotkania niż PKO BP.

    Może poszukaj karty do konta, gdzie pierwsza/kilka pierwszych/wszystkie
    wypłat z każdego bankomatu w Polsce są za darmo i problem rozwiązany ;)

  • 5. Data: 2007-07-23 13:50:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 15:25
> [...]

    > Może poszukaj karty do konta, gdzie pierwsza/kilka pierwszych/wszystkie
    > wypłat z każdego bankomatu w Polsce są za darmo i problem rozwiązany ;)

    E takie rzeczy to pewnie drogie są. Jak ktoś dużo korzysta, to pewnie się
    opłaca, ale ja właśnie na rezerwę....

  • 6. Data: 2007-07-23 15:37:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > raczej właśnie PKO nie autoryzowało kart, to na wszelki wypadek zapasowa
    > karta z innego banku daje większy spokój ducha.

    No to zamiast trzymac takie konto (pewnie platne) to chyba juz lepiej w
    te wakacje zaplacic raz czy dwa za wyplate. Albo zalozyc konto gdzie
    takie wyplaty sa darmowe (np. pierwsza wyplata z Citi-direct jest
    darmowa z dowolnego bankomatu).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-07-23 15:48:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Jul 2007 15:50:35 +0200, Wrak Tristana wrote:

    > E takie rzeczy to pewnie drogie są. Jak ktoś dużo korzysta, to pewnie się
    > opłaca, ale ja właśnie na rezerwę....

    W Toyota Bank 30 PLN rocznie za 3 darmowe wypłaty miesięcznie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-07-23 15:53:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 17:37
    (autor Mithos
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82hvc$9m6$3@news.onet.pl>):

    > No to zamiast trzymac takie konto (pewnie platne)

    1zł na miesiąc. Da się wytrzymać

    > to chyba juz lepiej w
    > te wakacje zaplacic raz czy dwa za wyplate.

    Pewnie tak, bo 12zł rocznie to 2 wypłaty obce z mBanku, ale poza tym, robi
    za zapasową kartę z innego banku, jakby coś akurat...

    > Albo zalozyc konto gdzie
    > takie wyplaty sa darmowe (np. pierwsza wyplata z Citi-direct jest
    > darmowa z dowolnego bankomatu).

    A rachunek jest darmowy?

  • 9. Data: 2007-07-23 16:01:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Jul 2007 17:53:34 +0200, Wrak Tristana wrote:

    > A rachunek jest darmowy?

    Jeśli będziesz wpłacał na niego co miesiąc 5000 PLN :-). Przy wpłatach
    powyżej 1500 PLN koszt jest 2 PLN miesięcznie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2007-07-23 16:15:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 17:48
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <aj3mkb0x5r0w$.rvrs2owunsnc$.dlg@40tude.net>):

    > W Toyota Bank 30 PLN rocznie za 3 darmowe wypłaty miesięcznie.

    No a w Inteligo 12zł rocznie bez 12 groszy :D Więc wychodzi taniej... A już
    przypadku że było coś co by nie było euronetem/wbk/pkobp to nie ma chyba w
    kraju.