  • 21. Data: 2007-07-24 12:49:32
    Temat: Re: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 12:28:57 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Krzysztofsf <k...@W...gazeta.pl>
    napisała:

    > Jak ich konto chodzi pod Linuxem?

    Nie zauwazyłem jakichś problemów.

    KJ
    PS Linuksem

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 22. Data: 2007-07-24 13:08:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 14:12
    (autor blad
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f84qii$g0o$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Użytkownik "Wrak Tristana"
    > to konto mbankowe potraktuj jako rezerwowe

    Zapomnij. mBank jest idealnie wpasowany w moje potrzeby. Mam tam konta
    prywatne, firmowe, debet, KK... Jego obsługa jest prawie idealna, a od
    czasu jak wprowadzili hasła esesmanowe to mam prawie orgazm.

    Do tego moi znajomi często mają w mBanku i przelewy na żywo idą. Większość
    sprzedawców w Sieci też tam ma konta. Często korzystam też z mTransferu.

    Brakuje mi chyba tylko jednej prostej rzeczy: Eksportowania historii do
    pliku typu csv. Ale tego o ile wiem nie ma żaden bank. A przydało by się
    bardzo, bo sam system WWW historię ma taką sobie, jak to chyba wszystkie
    banki.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 23. Data: 2007-07-24 13:11:59
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 14:44
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f84s7k$l22$1@inews.gazeta.pl>):

    > Sadze, ze dlugo darmowi nie pobeda.
    > Jak przeanalizuja koszty obslugi systemu dla znaczacego % korzystajacych
    > tylko z kart za 30 zl, 4 wyplat z bankomatu u darmowych przelewow,
    > wprowadza oplaty lub kwoty minimalne wplywow..

    W ogóle takie niebankowe banki mnie jakoś nie przekonują. Miałem kiedyś
    konto w VW i nie było rewelacyjne... Miałem też w LG i LG zdechło :D
    Ciekawe kiedy powstanie Microsoft Bank :D

  • 24. Data: 2007-07-24 13:15:46
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > PS Linuksem

    Temat przerabiany :)
    Spolszczenie nieprawidlowe :)))

  • 25. Data: 2007-07-24 13:17:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 15:08:12 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    [..]
    > Brakuje mi chyba tylko jednej prostej rzeczy: Eksportowania historii do
    > pliku typu csv. Ale tego o ile wiem nie ma żaden bank. A przydało by się

    Źle wiesz. Ma inteligo, csv, xls, pdf - do wyboru do koloru :-P
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 26. Data: 2007-07-24 13:21:10
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 15:15
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f84u22$g$1@inews.gazeta.pl>):

    > Temat przerabiany :)
    > Spolszczenie nieprawidlowe :)))

    No... Powinno być GNU/Linuksem.
    Ale Twoja sztuczna twora jeszcze dalej od właściwej...

  • 27. Data: 2007-07-24 14:43:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > prywatne, firmowe, debet, KK... Jego obsługa jest prawie idealna,

    Koń by się uśmiał. To chyba jedyny bank w którym przelewów zaplanowanych
    trzeba szukać w zakładce... HISTORIA !!!

  • 28. Data: 2007-07-24 15:29:30
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 16:43
    (autor Wojciech Nawara
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f852u0$cbt$1@kushnir.sileman>):

    > Koń by się uśmiał. To chyba jedyny bank w którym przelewów zaplanowanych
    > trzeba szukać w zakładce... HISTORIA !!!

    I słusznie. Historia w tym wypadku to nie tylko zamierzchła przeszłość, ale
    także przeszłość bliska. W zasadzie to taka historia powinna się nazywać
    Dziennik czy Zdarzenia, ale historia funkcjonuje w bankowości, więc może
    lepiej nie mieszać.

  • 29. Data: 2007-07-24 15:32:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 15:17
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > [..]
    >
    > Źle wiesz. Ma inteligo, csv, xls, pdf - do wyboru do koloru :-P

    No to może nie umiem obsługiwać, bo mi pobiera tylko tych mizernych 10
    wpisów z ekranu.

  • 30. Data: 2007-07-24 15:35:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > I słusznie. Historia w tym wypadku to nie tylko zamierzchła przeszłość, ale
    > także przeszłość bliska.

    Ale ja mówię o PRZYSZŁOŚCI w zakładce HISTORIA.