  • 41. Data: 2007-07-24 21:28:45
    Temat: Re: Nie ma to jak bank państwowy...
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 24 Jul 2007 15:08:12 +0200, Wrak Tristana wrote:

    > Brakuje mi chyba tylko jednej prostej rzeczy: Eksportowania historii do
    > pliku typu csv. Ale tego o ile wiem nie ma żaden bank. A przydało by się
    > bardzo, bo sam system WWW historię ma taką sobie, jak to chyba wszystkie
    > banki.

    Citi ma CSV, XLS, QIF i OFX, ale niestety gwarantują tylko ostatnie 2
    miesiące (zazwyczaj bywają dostępne ostatnie 3 miesiące).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 42. Data: 2007-07-25 06:50:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 lipca 2007 23:28
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1ec5emjid21y2$.16lmnz05ua2xb$.dlg@40tude.net>):

    > Citi ma CSV, XLS, QIF i OFX, ale niestety gwarantują tylko ostatnie 2
    > miesiące (zazwyczaj bywają dostępne ostatnie 3 miesiące).

    Ogólnie czy w pliku? Bo jak ogólnie to bank jest nieużyteczny....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 43. Data: 2007-07-25 15:34:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 08:50:06 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <1ec5emjid21y2$.16lmnz05ua2xb$.dlg@40tude.net>):

    > Ogólnie czy w pliku? Bo jak ogólnie to bank jest nieużyteczny....

    Zdefiniuj co to znaczy "ogólnie" u ciebie i czym się różni od "w pliku" :D

    p. m.

  • 44. Data: 2007-07-25 18:00:44
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 17:34
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > Zdefiniuj co to znaczy "ogólnie" u ciebie i czym się różni od "w pliku" :D

    No czy historia w Siki ogólnie obejmuje tylko błuhahahahaha 3 miesiące czy
    też może ta na www jest normalna, a jedynie do pliku dają 3?