  • 11. Data: 2007-01-25 16:39:21
    Temat: Re: Nie ma zlecenia stałego w PKO BP?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 17:28:03 +0100,
    osoba podpisana: Big Jack <a...@b...zz>
    napisała:
    > W wiadomości: news:epaki4$jb$1@kjonca.kjonca

    > Tak.

    Możesz wymienić? Bo jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby to było mniej
    niz
    1. uzyskanie formularza (w sporej części przypadków - ściągnięcie ze
    strony WWW)
    2. Wypełnienie i podział na 2 częśći
    3. wysłanie 2 poleconych.

    >A podpisanie się inaczej niż na wzorze to już moim banku w ogóle
    > nie wchodzi w rachubę. Nawet nie ma mowy o podobnymn podpisie. Dwa razy
    > z tego powodu odrzucono mi PZ http://tiny.pl/w497

    No. To, że na formularzu dla banku musisz się podpisać "bankowym"
    podpisem, to dość oczywiste.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 12. Data: 2007-01-25 18:19:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:slrnerhn9p.iaa.kjonca@kjonca.kjonca
> [...]

    > niz
    > 1. uzyskanie formularza (w sporej części przypadków - ściągnięcie ze

    Wypełnienie formularza otrzymanego od obsługującej mnie osoby i zwrot po
    wypełnieniu. Zresztą ta dyskusja staje się jałowa, bo chcesz mnie
    przekonać do PZ tak jak tamten facet. A może to Ty nim jesteś? A facet
    spławił mnie wprowadzając w błąd i mówiąc, że w PKO BP SA nie ma zleceń
    stałych.
    Wtedy pytam o czym traktuje strona http://tiny.pl/w4wh i cennik Część I,
    Dział I, Rozdział II, pkt 13? http://tiny.pl/w4w6

    --
    Big Jack
    //////

  • 13. Data: 2007-01-25 18:30:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 19:19:20 +0100,
    napisała:
    > W wiadomości: news:slrnerhn9p.iaa.kjonca@kjonca.kjonca

    > Wypełnienie formularza otrzymanego od obsługującej mnie osoby i zwrot po
    I nie trzeba było nic z wierzycielem uzgadniać ? Cos mi się nie chce
    wierzyć.

    > wypełnieniu. Zresztą ta dyskusja staje się jałowa, bo chcesz mnie
    > przekonać do PZ tak jak tamten facet. A może to Ty nim jesteś? A facet

    W pewnym sensie tak :) po prostu nie widzę zalet tego tworu nad PZ.

    > spławił mnie wprowadzając w błąd i mówiąc, że w PKO BP SA nie ma zleceń
    > stałych.
    > Wtedy pytam o czym traktuje strona http://tiny.pl/w4wh i cennik Część I,

    Tzn co konkretnie ?

    > Dział I, Rozdział II, pkt 13? http://tiny.pl/w4w6

    O zleceniach stałych:
    proszę co miesiąc przelewać na wskazane konto 100 PLN. Kropka.

    (Nie: proszę przyjmować faktury i opłacac kwoty z faktur)
    No chyba, że gdzieś w regulaminie jest przedefiniowany termin "zlecenie
    stałe".
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 14. Data: 2007-01-25 18:48:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > (Nie: proszę przyjmować faktury i opłacac kwoty z faktur)
    > No chyba, że gdzieś w regulaminie jest przedefiniowany termin "zlecenie

    W zaletach superkonta jest napisane, ze mozna zlecic stale oplacanie
    rachunkow za telefon - to sila rzeczy jest co miesiac inna kwota.

    Ale zalet w stosunku PZ nie widze.

    PZ trzeba zlecic jednorazowo u wierzyciela i w banku (osobiscie lub
    przez wierzyciela). I koniec.

    Zlecenie stale o zmiennej kwocie trzeba zlecic jednorazowo w banku ale
    jeszcze trzeba jakos sprawic, zeby bank dostawal faktury - albo zlecic
    to wierzycielowi (ale to malo ktory chyba bedzie chcial) albo samemu
    dosylac co miesiac...

    Ponadto PZ mozna odwolac WSTECZ. Przelewu na podstawie zlecenia
    stalego - nie.

    MJ

  • 15. Data: 2007-01-25 19:18:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:slrnerhtpi.iaa.kjonca@kjonca.kjonca
    użytkownik *Kamil Jońca* napisał(a):

    > I nie trzeba było nic z wierzycielem uzgadniać ? Cos mi się nie chce
    > wierzyć.

    Nie wierz. Wcale mi na tym nie zależy

    > W pewnym sensie tak :) po prostu nie widzę zalet tego tworu nad PZ.

    Ty nie musisz, wystarczy, że ja widzę

    > Tzn co konkretnie ?

    Cytuję:
    zlecanie Bankowi regulowania jednorazowych lub okresowych zobowiązań i
    płatności wobec osób trzecich (np. opłata za czynsz, gaz, światło, radio
    i telewizor, ^^^^^^^

    telefon, ubezpieczenia, spłata kredytów itp.)

    I komentarz ode mnie. Chyba nie myślisz, że będę płacił 100zł jak
    faktura opiewa na 50, albo na odwrót? PKO BP SA realizuje zlecenia stałe
    ze zmienną kwotą, tylko jak się okazuje nie wszyscy pracownicy tego
    banku wiedzą o tym, a ja miałem pecha trafić właśnie na takiego
    niedouczonego skutkiem czego nie przyjął go.

    --
    Big Jack
    //////

  • 16. Data: 2007-01-25 19:30:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 20:18:42 +0100,
    osoba podpisana: Big Jack <a...@b...zz>
    napisała:
    [...]
    > Ty nie musisz, wystarczy, że ja widzę

    I właśnie chcę się dowiedzieć *jakie* ?
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 17. Data: 2007-01-27 16:41:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:slrneri1av.iaa.kjonca@kjonca.kjonca

    > I właśnie chcę się dowiedzieć *jakie* ?

    Ale po co? Żebyś mnie przekonywał, że jest inaczej niż ja uważam, a
    raczej inaczej niż chcę?
    EOT

    --
    Big Jack
    //////

  • 18. Data: 2007-01-27 17:27:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jan 2007 17:41:09 +0100,
    osoba podpisana: Big Jack <a...@b...zz>
    napisała:
    [...]
    > Ale po co? Żebyś mnie przekonywał, że jest inaczej niż ja uważam, a
    > raczej inaczej niż chcę?
    Nie. Może po prostu czegoś nie wiem, i np. też *mi* może się do czegoś
    przydać.

    > EOT
    (ignored)
    KJ