  • 11. Data: 2006-05-10 20:13:04
    Temat: Re: Pekao24 - atrakcyjne zmiany
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/pekao_s_a_wprowa
    dza_oplaty_za_przelewy_internetowe,display,21023

    Od 1 czerwca wprowadza on dla swoich ponad 730 tysięcy klientów
    korzystających z bankowości internetowej opłaty za przelewy. Klienci
    zwykłego Eurokonta zapłacą za przelew na rachunek zewnętrzny aż 1 zł (bodaj
    najwyższa opłata na rynku). Posiadacze Eurokonta Plus "jedynie standardowe"
    50 groszy.

  • 12. Data: 2006-05-10 21:13:33
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    mm wrote on 2006-05-10 22:13:
> [...]
    > najwyższa opłata na rynku). Posiadacze Eurokonta Plus "jedynie standardowe"
    Jeżeli to prawda, i za przelewy przez Pekao24 będą kasować, nawet w tych
    droższych kontach (Plus i Vip) to trzeba będzie zwiewać z tego banku.

    Michał M

  • 13. Data: 2006-05-10 22:35:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e3tl1u$pp7$1@inews.gazeta.pl, *MrMrooz* wrote:

    > Jeżeli to prawda, i za przelewy przez Pekao24 będą kasować, nawet w
    > tych droższych kontach (Plus i Vip) to trzeba będzie zwiewać z tego
    > banku.

    Moze niedaleko - ciekawe czy w Xelionie tez wprowadza te oplaty.

    --
    darnok

  • 14. Data: 2006-05-10 22:41:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    darnok wrote:

    > Moze niedaleko - ciekawe czy w Xelionie tez wprowadza te oplaty.

    W Xelionie też będą podwyżki...

  • 15. Data: 2006-05-11 09:01:05
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    mm napisał(a):
> [...]
    > najwyższa opłata na rynku). Posiadacze Eurokonta Plus "jedynie standardowe"

    Heh... no to znika jedyny niezaprzeczalny atut konta w tym banku. No,
    ale można się było tego spodziewać - kiedyś w końcu bank musi przestać
    dokładać do interesu. ;)
    Nic to, w takim razie od czerwca moja wypłata zacznie trafiać w całości
    bezpośrednio na konto w mBanku...

    ch.

  • 16. Data: 2006-05-11 11:17:27
    Od: "Pim" <a...@o...pl>

    Wg konsultanta Pekao24, dla Eurokonta Akademickiego:

    konsultant - 1 zł
    internet i IVR (w tym przelewy cykliczne) - 0,50 zł
    SMS - 1 zł

    Dla Eurokonta Standard: ww. stawki x2 (tylko SMS w tej samej wysokości
    - 1 zł).

    Opłaty mają być pobierane zbiorczo na koniec miesiąca.

  • 17. Data: 2006-05-11 12:09:19
    Temat: Nie mogli wybrac gorszego momentu!
    Od: " ansidhe " <a...@N...gazeta.pl>

    Przeciez teraz powinni raczej kusic klientów obecnego BPH jedna z niewielu
    bezsprzecznych zalet swojej oferty - darmowym Pekao24. Co za debilizm, zeby
    po 3 latach "promocji" nagle ja ucinac w tak niefortunnym momencie! Jeden rok
    czekania wiecej niewiele by ich kosztowal.

    Inna sprawa, ze EK Akademickie zostalo potraktowane tak samo jak EK VIP.
    Hehe, milo, ze maja wzglad na "biednego studenta".

  • 18. Data: 2006-05-11 12:18:02
    Temat: Re: Nie mogli wybrac gorszego momentu!
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    ansidhe napisał(a):

    > Inna sprawa, ze EK Akademickie zostalo potraktowane tak samo jak EK VIP.
    > Hehe, milo, ze maja wzglad na "biednego studenta".

    Wiesz, może liczą, że taki student po kilku latach zostanie VIP-em. ;)

    ch.

  • 19. Data: 2006-05-11 12:56:24
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    LPoD wrote:
> [...]
    > dokładać do interesu. ;)
    > Nic to, w takim razie od czerwca moja wypłata zacznie trafiać w całości

    Czy ktoś sobie przypomina jak uzasadniali podniesienie opłat i
    wprowadzenie nowym rodzajów eurokonta m.in. Plus i w górę.
    A no tym, że teraz wszystkie opłaty są wliczone w opłatę za prowadzenie
    konta i klient "nie musi liczyć grosza" zlecając przelew lub nie bo
    "wzysztko jest za darmo".
    I tak długo wytrzymali.

  • 20. Data: 2006-05-11 17:58:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 May 2006 19:28:34 +0000 (UTC), Michał Kowalczyk napisał(a):
    > Właśnie dostałem korespondencję z banku.
    > z myślą o Państwa wygodzie i cennym czasie wciąż udoskonalamy produkty i

    [...]

    > a na koniec nowe taryfy opłat i prowizje, gdzie między innymi info o
    > wprowadzeniu opłat za przelewy:
    > od 0,50 zł do 4 zł w zależności od konta i typu przelewu

    Ech... i to g*wno ma przejąć klientów BPH :(
    Nic to, trzeba będzie zrezygnować z wygód i znaleźć jakiś bank z sensownymi
    cenami :-|

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004