  • 41. Data: 2010-05-02 20:10:16
    Temat: Re: Nie_polecam._Polbank_-_znikająca_kasa.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> dared to write:

    > Pójdziesz do Banku i poprosisz o podanie IP, z którego komputera był
    > zlecony przelew.

    Animka, na litość boską, przeczytałaś chociaż post, na który odpowiadasz??? Chodzi o
    przelew zlecony TELEFONICZNIE!!!

  • 42. Data: 2010-05-02 20:30:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 22:08, kashmiri pisze:

    > Do prokuratora czy do sądu? Wiesz konkretnie czy tylko tak strzelasz?

    Jak ktoś chce to może tu i tu za jednym zamachem :P

    --
    animka

  • 43. Data: 2010-05-02 20:32:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-02 22:10, kashmiri pisze:

    > Animka, na litość boską, przeczytałaś chociaż post, na który odpowiadasz??? Chodzi
    o przelew zlecony TELEFONICZNIE!!!

    A z Polbanku potem nie dzwonią do właściciela konta w celu sprawdzenia
    przelewu?

    --
    animka

  • 44. Data: 2010-05-02 20:39:54
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    BK <b...@g...com> writes:

    > Pfff znow wracasz do trollowania. Pare miesiecy bylo spokoju, a widze
    > ze nastal czas na powrot "uniwersytetu taniego wina pod sklepem
    > geesu" :) To, ze bank nie chce mi pokazac nagrania to nie jest
    > tajemnica bankowa (swoja droga w Polsce nagranie z monitoringu nie
    > moze stanowic tajemnicy bankowej, taka jest linia orzecznicza sadow)
    > tylko "widzimisie" danego banku.

    A dokladnie rzecz biorac powody sa takie, ze znalezienie odpowiedniego
    nagrania wymaga jakiegos tam wysilku, bank nie zapewnia takiej uslugi
    klientom (chyba ze musi), oraz nagranie moze zawierac dowod przeciwko
    bankowi (wskazujacy, ze to nie klient banku zlecil operacje), wiec
    udostepnianie go nijak nie lezy w interesie banku.

    Ale obawiam sie ze przed sądem to jednak bank bedzie musial sie na cos
    zdecydowac. W prawdziwym przypadku przynajmniej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 45. Data: 2010-05-03 06:44:11
    Temat: Re: Nie_polecam.Trollom mówimy NIE
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    POLkabaret pisze:
    > To pikuś! Mi zniknęło 15.000,00 PLN - ktoś posiadając wszystkie niezbędne dane,
    numery itp, podszył sie pode mnie i wykonał przelew telefoniczny umniejszając mi
    konto o 15.000,00 PLN!!! Polbank oczywiście nie jest ubezpieczony, nie poczuwa się do
    winy, insynuuje, że okradła mnie rodzina, co jest totalną bezczelnością!!!
    Skoro nie zgłosiłeś tego ani na policję ani w prokuraturze to widać, że
    bank ma rację. Gdybyś rzeczywiście został oszukany to dawno byś już
    złożył zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Bank na
    każde żądanie organów ścigania jest zobowiązany udostępnić wszystkie
    dowody w sprawie i współpracować w celu wykrycia sprawcy. Skoro jednak
    nie czujesz się oszukany, tylko szkalujesz na forum...

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/

  • 46. Data: 2010-05-03 07:31:23
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Animka (<a...@t...nieja.wp.pl>) ma odwage pisac:

    > A z Polbanku potem nie dzwonią do właściciela konta w celu sprawdzenia
    > przelewu?

    Oczywiście. Jak zlecasz osobiście u pani w oddziale, to też chwilę później
    pani dzwoni do ciebie, żeby sprawdzić, czy to naprawdę ty. W ogóle banki
    posiadają ogromne centra telefoniczne i każdą transakcję zleconą w ich
    systemie potwierdzają dzwoniąc do właściciela.

  • 47. Data: 2010-05-03 07:32:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Radoslaw Wroclawski (<w...@n...pl>) ma odwage pisac:
> [...]
    > sprawie i współpracować w celu wykrycia sprawcy. Skoro jednak nie czujesz
    > się oszukany, tylko szkalujesz na forum...

    Gorzej. On jest pracownikiem money.pl i pisze ze służbowego komputera.
    Resztę sobie dopisz.

  • 48. Data: 2010-05-03 07:53:40
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "kashmiri" news:hrlu6l$cp3$1@news.onet.pl

    > Gorzej. On jest pracownikiem money.pl i pisze ze służbowego komputera.
    > Resztę sobie dopisz.

    jacy pracownicy, taki portal... a kiedyś naprawdę miło się ich czytało w
    wolnych chwilach... :)

  • 49. Data: 2010-05-03 07:54:39
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "kashmiri" news:hrkm79$18q$1@news.onet.pl

    > Animka, na litość boską, przeczytałaś chociaż post, na który
    odpowiadasz??? Chodzi o przelew zlecony > TELEFONICZNIE!!!

    nie wymagasz za dużo od Animki? :)

  • 50. Data: 2010-05-03 19:13:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Valdi <v...@v...pl> dared to write:
    > "kashmiri" news:hrkm79$18q$1@news.onet.pl

    > odpowiadasz??? Chodzi o przelew zlecony > TELEFONICZNIE!!!
    >
    > nie wymagasz za dużo od Animki? :)

    Chyba mam pomysł na scenariusz filmowy. Portrety psychologiczne Grupy PBB.

    - Dziewczynka z komputerem,
    - Sfrustrowany hipochondryk,
    - Żul,
    - Biuro Obsługi Klienta pewnego banku,
    - Pracownik zaplecza jednego z banków (którego - tajemnica służbowa),
    - Kilku biznesmenów rostrząsających lokaty >100000,
    - Paru gości pytających o to, gdzie pójść żeby oszczędzić 2 zł na prowizjach,
    - Trolle.