  • 1. Data: 2009-05-07 17:43:31
    Temat: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Przed chwilą zobaczyłem jak w telewizorze , jawnym tekstem, Pan Premier
    RP oświadczył , że "nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa gościom
    zaproszonym na obchody wyborów 4 czerwca w Gdańsku".

    To istotna nowość, bo domownikom nigdy nie był w stanie i nawet nie
    próbował zapewnić.

    No ale, to jednak rzeczywiście cienias, jak mawiał premier Marcinkiewicz.

    Taki na przykład gen. Jaruzelski na luzie zapewniał bezpieczeństwo na
    każdego 1 maja wszystkim swoim gościom !

    Zresztą sam młody Tusk, jako prezes klubu kibica Lechii Gdańsk w latach
    osiemdziesiątych bez trudu zapewniał bezpieczeństwo kibicom bratnich
    klubów, przybywających do Trójmiasta. Zwłaszcza tym z Warszawy. Mogli
    zawsze liczyć na eskortę w kolejce trójmiejskiej, aby czasem kogoś ktoś
    nie wysadził w biegu i w ogóle, by czuli się komfortowo ...

    Może właśnie dlatego wie coś więcej na temat Gdańskiej gościnności i
    stąd ta rejterada ?

    Czesi też nie będą mieli problemów z zapewnieniem bezpieczeństwa gościom
    Szczytu UE w sprawie "Partnerstwa wschodniego". Nie bardzo będą mieli
    kogo bronić, bo mało kto tam się wybiera. Taką powagę dla naszych
    propozycji wyklepał po ramionach nasz dzielny Premier , o wilczym oku.

    Ale wiadomo. Jak Pan Prezydent Kaczyński tam nie jedzie ,to kto poważny
    chciałby rozmawiać z Tuskiem i o czym ?. Jak ktoś się na wszystko godzi
    , to się z nim nie rozmawia, tylko wydaje mu dyspozycje :)

  • 2. Data: 2009-05-07 18:00:52
    Temat: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A mnie z kolei rozbawily podziekowania Pani Merkel dla stoczniowcow.

    D.

  • 3. Data: 2009-05-07 18:57:59
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    A mnie juz nic nie bawi...
    RK

  • 4. Data: 2009-05-08 06:04:46
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Jerzy Olszewski pisze:
    > Przed chwilą zobaczyłem jak w telewizorze , jawnym tekstem, Pan Premier
    > RP oświadczył , że "nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa gościom
    > zaproszonym na obchody wyborów 4 czerwca w Gdańsku".

    Jestem z Trójmiasta i ta decyzja mnie kompletnie rozbawiła.
    Stoczniowcy strajkując obalali komunizm, a teraz będziemy obchodzić
    uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie przed
    ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

  • 5. Data: 2009-05-08 07:19:18
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

> [...]
    > uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie przed
    > ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

    Decyzja po wszechkroć głupia. Polityczne samobójstwo.
    Niektórzy nie lubią mlaskaczy, niektórzy nie lubia pyszałków, ale nikt nie
    pójdzie za Tchórzem.

    george

  • 6. Data: 2009-05-08 07:21:45
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Jestem z Trójmiasta i ta decyzja mnie kompletnie rozbawiła.
    > Stoczniowcy strajkując obalali komunizm,

    Jaaaaasne. Kto wierzy w takie głupoty.. Wtedy strajkowali tacy sami robole
    nie mający pojęcia o ekonomi, inżynierii czy naukach humanistycznych. Ich
    poziom myślenia sprowadza się do haseł typu więcej pracy, podwyżki płac, nie
    likwidować zakładów pracy, więcej dodatków socjalnych itd.

    To nie stoczniowcy obalili komunizm, oni wtedy byli takimi samymi
    zadymiarzami jak dzisiaj. Chcieli po prostu lepiej dla siebie, nie chcieli
    odejścia od PRL. Chcieli więcej kasy, związków zawodowych.

    To co jest niebezpieczne dla każdego dyktatorskiego systemu to możliwość
    zobaczenia przez obywateli, że inni mają lepiej w innym ustroju, a niżeli
    oni u siebie. Gdy w Niemczech, Polsce zobaczono o ile lepiej rozwija się
    zachód, sami zapragnęli dobrobytu. Wtedy Gierek próbował za pożyczoną kasę
    "zrobić" dobrobyt w Polsce. Oczywiście się to nie udało, można powiedzieć,
    że komunizm zawalił się pod ciężarem własnej niewydolności. Na pewno nie
    dzięki tym zadymiarzom ze stoczni.

    Bartłomiej Miara

  • 7. Data: 2009-05-08 07:28:07
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "iktorn" <n...@e...com> wrote in message

    > Decyzja po wszechkroć głupia. Polityczne samobójstwo.
    > Niektórzy nie lubią mlaskaczy, niektórzy nie lubia pyszałków, ale nikt nie
    > pójdzie za Tchórzem.

    E tam. Widać z kilometra, że Tusk chce się z rozprawić z zadymiarzami. Sami
    już na kolanach przepraszali i deklarowali poprawę na ostatniej konferencji
    prasowej.

    Tusk wogóle to taki "twardziel", za pysk i z parti, ipn, nie dostaniesz
    tego, tamtego :)

    Trzeba przyznać że przynosi to efekty. Kurtyka mu podpadł, na drugi dzień
    przeprasza. Zadymiarze podpadli, za parę dni przepraszają. I dobrze.

    Bartłomiej Miara

  • 8. Data: 2009-05-08 07:55:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    iktorn wrote:

> [...]
    > uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie przed
    > ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

    Zacytuj jakiegoś urzędnika państwowego co będzie przeniesione do Krakowa i z
    tym dyskutuj, a nie ze swoimi snami.

  • 9. Data: 2009-05-08 08:07:10
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Bartłomiej Miara pisze:
> [...]
    > poziom myślenia sprowadza się do haseł typu więcej pracy, podwyżki płac, nie
    > likwidować zakładów pracy, więcej dodatków socjalnych itd.

    Zdaje się, że źle odczytałeś moja wypowiedź.
    Nie interesuję mnie powody, dla których odbywały się protesty, faktem
    jest, że przyczyniły się one do upadku komunizmu. Twierdzenie, że to nie
    m.in. masowe protesty robotników rozbijały ten system są śmieszne, gdyby
    wystarczyła sama zapaść ekonomiczna Korea Pn. już dawno byłaby oazą
    demokracji.

  • 10. Data: 2009-05-08 08:16:16
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    iktorn <n...@e...com> pisze:

> [...]
    > uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie
    > przed ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

    Boć to dobrzy stoczniowcy protestowali wtedy przeciw złemu
    (komunistycznemu) rządowi a teraz to źli stoczniowcy protestują
    przeciw dobremu (demokratycznemu) rządowi.

    A ktoś pamięta co tamten (obecnie) zły rząd *wtedy* mówił? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie jest naprawdę szczęśliwy, kto nie ma w sobie pewności,