  • 11. Data: 2009-05-08 12:32:38
    Temat: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Ale wiadomo. Jak Pan Prezydent Kaczyński tam nie jedzie ,to kto poważny
    chciałby rozmawiać z Tuskiem i o czym ?. Jak ktoś się na wszystko godzi
    to się z nim nie rozmawia, tylko wydaje mu dyspozycje :)

    Być może jest to błąd polityczny Tuska, że zdecydował przenieść uroczystości
    rocznicowe 4 czerwca z Gdańska do Krakowa? Czas pokaże.
    Pan prezydent Kaczyński już wystarczająco namieszał w Brukseli.
    Najpierw Traktat Lizboński według L.Kaczyńskiego był wielkim sukcesem za
    rządów PIS-Samoobrona-LPR a później nagle okazał się porażką.
    Negocjacje firmowane przez niego w sprawie emisji CO2 miały być sukcesem i
    dopiero twarde negocjacje delegacji rządowej musiały ratować sprawę.

    A przypomnij nam kogo to niemieckie media nazwały "dwoma kartoflami" ???

  • 12. Data: 2009-05-08 12:40:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie siedze w temacie za bardzo. Przypomnij mi na czym polegal sukces
    delagacji rzadowej w sprawie CO2, bo mi to umknelo.

    >A przypomnij nam kogo to niemieckie media nazwały "dwoma kartoflami" ???<

    Odp. To dla Ciebie zabawne, ze ex-hitlerowcy obrazaja Prezydenta i Premiera
    Polski? Puknij sie w glowe.

    D.

  • 13. Data: 2009-05-08 12:53:20
    Od: "yaca" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "iktorn" <n...@e...com> napisał w wiadomości

    > Jestem z Trójmiasta i ta decyzja mnie kompletnie rozbawiła.
    > Stoczniowcy strajkując obalali komunizm, a teraz będziemy obchodzić
    > uroczystości m.in. na ich cześć... z dala od stoczniowców w obawie przed
    > ich protestami. Monty Python by tego nie wymyślił.

    No to dobrze że jesteś z Gdańska a nie z Warszawy i nie masz lokalu albo
    mieszkania gdzieś w centrum. Komunizm był obalony ruchem społecznym nie
    mającym nic wspoólnego z zadymiarzami kryjącymi się obecnie w cieniu jego
    sztandarów. Na pewno nie jest to decyzja idealna ale dzięki temu kilku
    warchołów będzie mogło sobie co najwyżej rozpalić ogień na działce zamiast
    urządzać burdy i bić się z policją. Wierz mi gdybyć popatrzył z bliska co
    się dzieje na tych ich "pokojowych manifestacjach" wzmianka o Monty Pythonie
    nie przyszła by ci do głowy

  • 14. Data: 2009-05-08 13:16:01
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Nie siedze w temacie za bardzo. Przypomnij mi na czym polegal sukces
    delagacji rzadowej w sprawie CO2, bo mi to umknelo.
    A juz zapomniałeś jak sam pisałeś, że delegacja rządowa z Tuskiem na czele
    będzie się kłaniać nisko w Brukseli, żeby wprowadzili nam zaostrzone limity
    już od 2012r.?
    Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej wywalczyć?
    Pan prezydent przejechał sie do Brukseli, zjadł kilka luksusowych posiłków,
    poklepał D.Tuska po ramieniu i był cały happy.

    Odp. To dla Ciebie zabawne, ze ex-hitlerowcy obrazaja Prezydenta i Premiera
    Polski? Puknij sie w glowe.

    Jacy ex-hitlerowcy ??? Tak nazwali ich dziennikarze za wrogie i pełne
    nieufności nastawienie do wszelkich instytucji europejskich i mediów
    ("ta małpa w czerwonym").
    Ex-hitlerowcy chyba w Niemczech nie rządzą?

  • 15. Data: 2009-05-08 13:22:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej
    > wywalczyć?<

    Odp. No wlasnie pytam o ten kompromis. Na czym polegal?

    >Jacy ex-hitlerowcy ???<

    Odp. Hitlerowiec = Niemiec z czasow II WS. Wojna byla z Niemcami, a nie z
    zadnymi Hitlerowcami jak to sie probuje teraz przeklamac historie.

    > Tak nazwali ich dziennikarze za wrogie i pełne nieufności nastawienie<

    Odp. I to Cie tak bawi? Mnie wcale. Jak sie nie bedziesz szanowal, to tym
    bardziej szwab nie bedzie Cie szanowal.

    D.

  • 16. Data: 2009-05-08 13:33:57
    Od: iktorn <n...@e...com>

    yaca pisze:
> [...]
    > się dzieje na tych ich "pokojowych manifestacjach" wzmianka o Monty Pythonie

    Spoko, w Gdańsku też palili opony. Najwidoczniej tylko ja zauważam
    komizm tej sytuacji.
    A żeby nie było, że nie na temat grupy - akcja ubierania w ciuszki
    Monnari mnie dzisiaj jeszcze bardziej rozbawiła :-)

  • 17. Data: 2009-05-08 15:23:56
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pan prezydent przejechał sie do Brukseli, zjadł kilka luksusowych posiłków,
    > poklepał D.Tuska po ramieniu i był cały happy.

    no i kolejny raz potwierdza sie to co o tobie napisalem buraku: howno wiesz bo
    nie czytasz i nie interesujesz sie tematami na ktore sie z taka arogancja
    wypowiadasz. Magiel powinienes prowadzic, a nie rozsiewac w sieci brednie
    ktore sobie w slabej glowinie ubrdales.

    Przeczytaj wielbicielu optmalnej sekty, co pisza na temat limitow CO2 fachowcy.
    Moze cos zrozumiesz. Chociaz osobiscie watpie, znajac poziom twojego intelektu
    z grupy o dietetyce, kolku:)

    http://www.pis.org.pl/article.php?id=14966

> [...]
    > ("ta małpa w czerwonym").

    > Ex-hitlerowcy chyba w Niemczech nie rządzą?

    oni nie, ale ich potomkowie chyba tak? Chcesz mi lizac doope, warchole?

  • 18. Data: 2009-05-08 15:44:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jeff wrote:

    Jeff,, ty chuju jestes tu nikim a Dieter moze i chybionym ale zawsze
    jednak, gieldowym guru.
    Mozna sie czesto nie zgadzac, jak ja nie przymierzajac ale takiego
    przeciwnika szanuj, glupi chuju.

    Co do decyzji Tuska to ja sie zgadzam ale "under protest". To jest
    porazka Gdanska jako nowej stolicy Polski.
    Bo tym Gdansk wlasnie byl: to gdanszczanie przeciez zrobili rewolucje te
    30 lat temu, oni dali kadry i roboli
    do walki i umierania pod kulami. Przeciesz to nie warsiawka, rodem z
    Mlawy i Marek, zmienila historie Europy, no nie?
    Dlatego tez i prezydent, moze i kartofel ale gdanski, przez
    zasiedzenie, a takze Premier: kaszub polski, z dziada pradziada,
    pzrybyli rzadzic z Gdanska. To sie obecnie skonczy skoro gdanscy
    stoczniowcy tak spektakularnie wypieli tylek na swoje tradycje.
    Zal, zal wielki mam ale decyzje rzadowe sa sluszne.

    fatso

  • 19. Data: 2009-05-08 16:07:09
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]

    > jednak, gieldowym guru.
    > Mozna sie czesto nie zgadzac, jak ja nie przymierzajac ale takiego

    i po co te nerwy i wyzwiska? Ja ci nie pisze kim ty jestes, chociaz moglbym.

    Jak piszesz na grupe, to nie pij, albo czytaj staranniej cudze posty.
    Moj post nie jest skierowany do Dietera, tylko do XXL, chamie.

> [...]
    > stoczniowcy tak spektakularnie wypieli tylek na swoje tradycje.
    > Zal, zal wielki mam ale decyzje rzadowe sa sluszne.

    cos pierdolisz od rzeczy. Ja sie na ten temat nie wypowiadalem, tylko na temat
    limitow CO2 dla Polski. Ty tez nie lubisz czytac tego co pisza eksperci, tylko
    wolisz sluchac tupotu mew w sojej lepetynie?

    Ps. czytalem troche twoich wypocin na polskiej grupie o Zydach:) i mialem
    wrazenie zes nieglupi facet. Jesli koniecznie chcesz abym zmienil o tobie
    zdanie, to sie staraj dalej:)

  • 20. Data: 2009-05-08 16:59:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jeff wrote:

> [...]
    > wrazenie zes nieglupi facet. Jesli koniecznie chcesz abym zmienil o tobie

    OK, przepraszam jesli opierdolilem nie ta osobe co nalezalo.
    Akurat pije jakas tania angielska wodke z sokiem, moze dlatego.