  • 1. Data: 2010-08-11 21:49:18
    Temat: Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt i w
    końcu strzelimy kiedyś gola!

    J.

  • 2. Data: 2010-08-11 22:21:49
    Od: Pawel <A...@o...pl>

    W dniu 2010-08-11 23:49, Joachim pisze:

    > Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt i w
    > końcu strzelimy kiedyś gola!
    >
    > J.
    Za pierwsze zarobione pieniążki na wgpw polecam wycieczkę do hiszpanii
    celem obejrzenia ile tam jest boisk dla
    dzieci/młodzieży/dorosłych. Do poduszki zaś proponuję rozważania na
    temat inwestycji (podpowiedź: ile zł wydane na boiska
    na jednego 'gówniarza' może przynieść zysku z niego, a ile 'niewydanych'
    zł na tego samego łebka może przynieść kosztów).
    Pomijam oczywiste pasożyty nienasycone jak pzpn, związki zawodowe itp. itd.
    Dobranoc :-)
    Paweł
    --
    Darmowe programy <http://www.pcfiles.pl>
    Prasa codzienna <http://www.prasa-prasa.pl>

  • 3. Data: 2010-08-12 06:49:45
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt i w
    > końcu strzelimy kiedyś gola!

    Orliki jeden z najlepszych pomysłów z ostatnich czasów, a potęgą piłkarską
    to pewnie jeszcze długo albo nigdy nie będziemy (taka mentalność).

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 4. Data: 2010-08-12 06:51:09
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt i w
    > końcu strzelimy kiedyś gola!

    Orliki to jeden z najlepszych pomysłów z ostatnich czasów,

  • 5. Data: 2010-08-12 07:05:11
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 11 Sie, 23:49, Joachim <j...@o...pl> wrote:
    > Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt i w
    > końcu strzelimy kiedyś gola!
    >
    > J.

    nie smuce sie bo wiem że herr tusku siedzi i myśli: co by tu jeszcze
    spierdolić

  • 6. Data: 2010-08-12 10:09:49
    Od: TT <t...@o...pl>

    Pawel napisał(a):

    > Za pierwsze zarobione pieniążki na wgpw polecam wycieczkę do hiszpanii
    Mówisz o tym pięknym słonecznym kraju z 20 procentowym bezrobociem i
    kryzysem zadłużeniowym?

    Hahaha, niezły wzorzec :)

    TT

  • 7. Data: 2010-08-12 10:11:17
    Od: TT <t...@o...pl>

    RySZARd napisał(a):

    > Orliki to jeden z najlepszych pomysłów z ostatnich czasów,
    > a potęgą piłkarską to pewnie jeszcze długo albo nigdy nie będziemy.

    No to po co te orliki?

    Ten bezsensowny miliard z moich podatków mnie trochę boli.
    Może sami sobie VAT podnieście?

    TT

  • 8. Data: 2010-08-12 10:25:34
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    TT wrote:

    > No to po co te orliki?

    Moim prywatnym zdanem po to by w społeczeństwie wyrobić
    nawyki aktywności fizycznej, a przy okazji może uda się
    wyszkolić/znaleźć talenty sportowe. Wystarczy spojrzeć
    na(choćby) USA, cierpiące na epidemię otyłości. Nam już
    to niestety też zaczyna grozić, widok dzieci z wyraźnie
    nieprzepisową (nad)wagą staje się coraz częstszy. Więc
    jeśli taką profilaktyką zmniejszymy grupę osób chorych
    za lat ~20 i później to gra jest warta świeczki. Koszty
    leczenia otyłości i chorób współtowarzyszącym, czy też
    leczenia "innych chorób" u osób otyłych są "konkretne"
    gdy porównać z populacją nie cierpiącą na otyłość. To
    może być całkiem niezła "inwestycja długoterminowa" w
    społeczeństwo..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2010-08-12 12:46:20
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    Tu lepszy pomysł na poprawę sytuacji w polskiej piłce:
    http://koniecpzpn.pl/

  • 10. Data: 2010-08-13 20:36:09
    Od: Joachim <j...@o...pl>

> [...]
    > gdy porównać z populacją nie cierpiącą na otyłość. To
    > może być całkiem niezła "inwestycja długoterminowa" w

    PO są podobno liberałami.

    Co jakiegoś liberała obchodzi, czy ludzie są otyli, czy nie są otyli. Co
    mnie jako podatnika obchodzi, czy inni ludzie są otyli, czy nie. Ich
    sprawa, niech uprawiają w życiu tyle sportu ile chcą.
    Dlaczego ja mam płacić za to, że ktoś inny nie uprawia sportu.

    Jak chcesz wydawać na te śmieszne cele pieniądze to zasil jakąś
    fundację, która się tym zajmuje.
    A od mojej kieszeni trzymaj platformersie swoje łapska z daleka!