  • 51. Data: 2010-11-20 08:14:49
    Temat: Re: Nie trzeba było długo czekać skippy
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    news:op.vmfnaswgokz3rl@zbyszek-pc.zn...

    Są ludzie którzy w Polsce z przerażeniem liczą miesiące do 2014 r. Wiedzą że
    emerytury przyznawane przez ZUS od 2014 r. będą przeciętnie niższe o 50% od
    emerytur przyznawanych obecmie. Te z OFE będą jeszcze niższe. Gdy
    przygotowywano reforme w 1998 r to autorzy wmawiali ludziom że sumaryczna
    emerytura będzie jak w Ameryce, a rzeczywistość może spowodować rewolucję, a
    co najmniej duże rozruchy.
    To właśnie ta grupa jest zainteresowana w straszeniu społeczeństwa że
    emerytury muszą być tak niskie bo sytuacja demograficzna jest katastrofalna,
    bo ZUS zbankrutuje itd. itd.
    A rzeczywistość widziana gołym okiem jest taka że żłobki i przedszkola
    pękają w szwach, że w szkołach jest coraz więcej klas po 30 uczniów i żadna
    manipulacja danymi statystycznymi tego nie zmieni, bo każdy to widzi na
    własne oczy, a do 2014 r coraz bliżej, coraz bliżej.

    pozdr

  • 52. Data: 2010-11-20 08:35:08
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nie chodzi mi o wojsko, tylko o te właśnsie "parę innych".

    Marfi cyniczna kreaturo przyznaj się komu i na jakim etacie to od zeszłego
    dziesięciolecia...:

    "[...] Niewykluczone... przetwarzaniem danych giełdowych zajmuję się od
    ubiegłego
    tysiąclecia :) [...]".

    ...obrabiasz dane giełdowe nie płącąc ZUS-u , Filipiakowi z Comarchu ?.

    Comarch
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Comarch#cite_note-3

    "[...] Oprogramowanie dla administracji publicznej [...]".

    Janusz Filipiak
    http://www.asycieniasy.pl/index.php?id=793&glos=0&os
    oba=793&task=view

    [...]
    Janusz Filipiak (ur. 3 sierpnia 1952 w Bydgoszczy), profesor krakowskiej
    Akademii Górniczo-Hutniczej, założyciel, prezes zarządu i (wraz z małżonką)
    największy udziałowiec firmy informatycznej ComArch. Obecnie również prezes
    MKS Cracovia SSA (spółka KS Cracovia i Gminy Kraków) założonego w 1998 roku.
    Jego żona, Elżbieta, jest właścicielką znanej krakowskiej restauracji
    Wierzynek.

    1972 - wstąpił do PZPR
    1976 - obronił pracę magisterską
    1989 - powrócił do kraju z Australii
    1991 - uzyskał tytuł profesora Akademii Górniczo-Hutniczej
    1994 - założył spółkę ComArch
    3 maja 2004 - odznaczony przez prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego Krzyżem
    Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski - "za wybitne zasługi dla rozwoju
    telekomunikacji i teleinformatyki" .
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2010-11-20 10:57:44
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2010-11-19 23:16, skippy wrote:

    > Co jest 40mld na minusie?

    Kasa co wypływa do ZUS od pracowników i pracodawców - minus kasa do OFE
    - minus to co trzeba wypłacić w danym roku i mamy 40mld deficytu co rok.

    Mroziu

  • 54. Data: 2010-11-20 11:08:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > żołdaka wykluczam, ale nie wyjaśnię dlaczego żeby nikogo nie urazić
    ???

    > poza tym jakim cudem żołdak nie płaci ZUS?

    Skippy, czy ja gdziekolwiek nawiązywałem do ZUS? Mowa była o OFE.

    Sam użyłeś określenia "naszej kasy" odnośnie OFE:

    --
    marfi

  • 55. Data: 2010-11-20 13:47:49
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.stat.gov.pl/gus/5840_646_PLK_HTML.htm

    Ten wykres potwierdza to co powiedziałem. Widać ilu emerytów było w latach
    70tych i ilu w wieku produkcyjnym. Teraz w XXI wieku górna część się
    poszerza, a dolna zawęża.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 56. Data: 2010-11-20 13:50:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A rzeczywistość widziana gołym okiem jest taka że żłobki i przedszkola
    > pękają w szwach, że w szkołach jest coraz więcej klas po 30 uczniów i
    > żadna

    Bo jest ich mniej, to pękają.

  • 57. Data: 2010-11-20 14:02:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > ???

    > Skippy, czy ja gdziekolwiek nawiązywałem do ZUS? Mowa była o OFE.
    >
    > Sam użyłeś określenia "naszej kasy" odnośnie OFE:

    nasze w sensie ogólnym
    ok nieistotne

    Podzrawiam

  • 58. Data: 2010-11-20 22:31:07
    Od: zbyszek <z...@o...pl>

    On 18 Lis, 08:33, "Emeryt" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w
    wiadomościnews:4ce46994$0$22802$65785112@news.neostr
    ada.pl...

    > NIEPRAWDA. Budżet który finansuje OFE przekazuje kase za pośrednictwem ZUS.
    > Coroczna kasa z budżetu za pośrednictwem ZUS jest przekazywana do OFE. ZUS
    > jej nie przejada.

    > BREDNIE. ZUS jest ostatnią instytucją która mogłaby zbankrutować, bez
    > wzgledu na wysokość inflacji. Przykład: Balcerowicz, jego plan i inflacja w
    > 1990 i 1991 roku rzędu 1000%. Jakoś ZUS wtedy nie zbankrutował, bo zawsze
    > zbiera składki z uwzględnieniem inflacji. Co najwyżej to nie zwaloryzowane
    > konta spowodują zmiejszenie emerytur (przede wszystkim tych nowo
> [...]

    http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;non;possumu
    s;i;kompromis,46944.html

  • 59. Data: 2010-11-20 23:08:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    zbyszek wrote:

    ada.pl...

    http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;non;possumu
    s;i;kompromis,46944.html

    No i właśnie jesteśmy świadkami jak państwowy system emerytalno-rentowy
    bankrutuje. Jak każde przedsięwzięcie, które prowadzi państwo. Zbankrutowały
    huty, zbankrutują kopalnie, zbankrutowały stocznie, w '89 zbankrutowało całe
    państwo, na pewno zbankrutuje państwowa "służba zdrowia" bo w doktrynie
    jest, że na leczeniu nie można zarabiać. Jeszcze rozpadnie się energetyka.
    Szkolnictwo ciągnie flaki na kilometry. Podsłuchy idą dobrze. Politycy i
    urzędnicy nie umieją zarabiać pieniędzy umieją je tylko wydawać. Ciekaw
    jestem ile musi się nalać jeszcze w dupę podatnikom by zechcieli to zauważyć
    i zrozumieć. Na razie ciężarówkami wrzucane są ciężko zarobione pieniądze do
    pieca. Mówią, że głupota nie boli ale to chyba nie jest prawda.

  • 60. Data: 2010-11-21 07:14:19
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;non;possumu
    s;i;kompromis,46944.html

    No i właśnie to co napisał Janusz Jankowiak WYBITNY AUTORYTET i SPECJALISTA
    ha!ha! dokładnie odzwierciedla to co napisałem o grupie polityków którzy nie
    mogą spać ze strachu przed 2014 r.