  • 11. Data: 2009-08-30 11:48:43
    Temat: Re: Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Warto przypomnieć interwencję na rynku walutowym i zatrzymanie spadku
    > złotego powyżej 5 PLN za 1 EUR - a to groziło poważnymi kosekwencjami
    > związanymi z opcjami walutowymi, długiem zagranicznym i inflacją.

    Che... powiadasz obrona była, czy jednak jej nie było ?. O dziwo nie
    znalazłem ani jednego artykułu który mówił ile kasy i w jakim momencie
    poszło na obronę złotówki. Może ty Anatolu obryty w Wójtowiczowskie
    statystyki uchyli rąbka tajemnicy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2009-08-30 11:51:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Może moje postrzeganie ekonomii jest słabe. Ale czy możesz podać mi jeden
    > powód dla którego słaba wartość złotego jest korzystna? Dobrze się
    > zastanów.

    Najprostsza odpowiedź brzmi: Litwini zaczęli kupować u nas a nie u siebie,
    bo u nas jest taniej....
    Gdybyśmy mieli Euro to Litwini kupowaliby u siebie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-08-30 12:25:45
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:

> [...]
    > ludziom z klubu londyńskiego i paryskiego oraz japonii aby odroczyli lub
    > zredukowali długi jakie mieliśmy do 89r. no oczywiście nic za darmo to czego
    > nie wiemy to tzw. prywatyzacja majątku polski czyli firmy polskie będące
    > monopolistami za długi
    > no ale żydzi bronią swgo żyda balcerowiTZa taka sekciarska solidarność która
    > niedługo wyjdzie wam bokiem i system tego buraka i oszusta balcerowiTZa
    > zawali się łącznie z tym co sam niby zbudował
    > wtedy sobie pogadamy komu pomniki a kogo wyśmiać bo nie chwali się dnia

    kowalski, spierdalaj stad kretynie bo na odciski wlazisz starszym i
    madrzejszym od siebie

    fatso

  • 14. Data: 2009-08-30 12:38:53
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > znalazłem ani jednego artykułu który mówił ile kasy i w jakim momencie
    > poszło na obronę złotówki. Może ty Anatolu obryty w Wójtowiczowskie

    a ja czytalem dzis rano ze polski minister skarbu uciulal 70 miliardow
    dolarow w rezerwach walutowych
    i jeszcze mu na chama jakies 2.8 mld $ Miedzynarodowy Fundusz Walutowy
    wciska do reki.
    Masz, bierz- oni prosza(oczywiscie na procent) a Pan Minister sie
    wzdraga. Czy to zle czy to jest dowod,
    ze nastapila prawdziwa sanacja systemu ekonomicznego myslenia w Polsce?
    ja mysle, ze to drugie.

    Aha, cos z mojego wlasnego warzywniaka bo on teraz chodzi na okraglo, 24
    godz na dobe i jest otwarty na swiat caly.
    Po prostu za mocno zaczely mnie cos ostatnio Zydy(prawdziwe i falszywe)
    kasac po lydkach i szarpac o pieniadze.
    No i czas sie pomalu zaczac przygotowywac do smierci a tu Mondrusia
    sobie nie poradzi z tym kramem.
    Mam caly sklepik pelen sreberek i gdzie spojrze tam lezy sto funtow albo
    i tysiac.
    Wkurwilem sie - i tamy puscily. Patrza na ebayu do mego sklepu rozne
    ludzie- ale sprzedac cos trudno bo kazdy tam
    zwaniak, chcialby za pol darmo, tak jak ja sam kiedys.
    No i dzisiaj, przy sobocie po robocie, zglosil sie CHINCZYK. Taki
    prawdziwy, z Szanghaju. Kupil ode mnie dzbanuszek.

    I to jest prosze panstwa znak czasu. Kiedys to my im wtrynialismy
    guziki, lusterka i babelki. A jak brac nie chcieli to sie ich
    do tego zmuszalo, robiac wojny opiumowe. Dzisiaj Chinczyk juz wszystko
    prawie dla nas produkuje a jak nie ma juz co ze szmalem
    zrobic to wezmie ode mnie pewnie spowrotem ten oto piekny talerzyk:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1
    &item=110429639206&ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_500wt_
    976

  • 15. Data: 2009-08-30 12:45:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Najprostsza odpowiedź brzmi: Litwini zaczęli kupować u nas a nie u
    > siebie, bo u nas jest taniej....
    > Gdybyśmy mieli Euro to Litwini kupowaliby u siebie .....

    Ile Litwini u nas kupili? O ile procent to podniosło polskie PKB? Ilu ludzie
    w Polsce miało pracę przez to? Porównaj to z oprocentowaniem obligacji
    Polskich w złotych i oprocentowaniem obligacji w euro jakie płaci Hiszpania
    czy Grecja. Weź jeszcze pod uwagę możliwość plasowania długu polskiego na
    finansowanie Polski Solidarnej. Wszystkie zyski z posiadania złotówki
    porównaj ze stratami. Lepiej rozmawiać o ekonomi z kalkulatorem w ręku niż
    wtedy gdy krew zalewa oczy od emocji.

  • 16. Data: 2009-08-30 14:38:40
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znalazłem ani jednego artykułu który mówił ile kasy i w jakim momencie
    > poszło na obronę złotówki. Może ty Anatolu obryty w Wójtowiczowskie

    Chyba za dużo masła w diecie. Dyskusje na temat interwecji walutowej rządu
    były na tej grupie i brałeś w nich udział. Były tam też odnośniki np. :

    http://gielda.wp.pl/a,1,b,1,c,11,POD,3,wid,10864562,
    title,A-jednak-interwencja,index.html?ticaid=18a88

    http://forsal.pl/wiadomosci/walutowe//114390.html

    Anatol

  • 17. Data: 2009-08-30 14:47:06
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > W wyniku czego mamy dzis rewelacje: Polska tygryskiem Europy!
    > Niewdzieczna robota byc szefem finansow panstwa.

    wczoraj postanowiłem sobie: ignoruj, ale dziś nie mogę, pod wpływem
    odmiennego stanu świadomości :).

    Już w tytule postu znowu obrażasz: "Nie wszyscy...", a więc prawie wszyscy.

    Również spędziłem poza Polską co najmniej 20 lat (z krótszymi lub większymi
    przerwami), ale nigdy od niej nie oderwałem się, znam jej realia dnia
    codziennego (ot choćby przypadek matki otrzymującej 700 zł emerytury)-
    porównaj to ze swoimi postami, w których piszesz, że w Warszawie drożej niż
    w Londynie.

    Chcesz abyśmy stawiali pomniki? Chętnie, ale tylko cmentarne (oby jak
    najszybciej)

    kc

    PS to moja ostatnia odpowiedź na twój post, nie wysilaj się więc.

  • 18. Data: 2009-08-30 15:47:22
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > finansowanie Polski Solidarnej. Wszystkie zyski z posiadania złotówki
    > porównaj ze stratami. Lepiej rozmawiać o ekonomi z kalkulatorem w ręku niż

    Jeszcze kupowali Słowacy w Zakopanem i paru Niemców w Szczecinie.
    A to już coś!
    Zyski po rozmienieniu na groszówki pozwolą chińskiej armii powybijać oczy.

  • 19. Data: 2009-08-30 17:38:01
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    Mazowiecki

    > kowalski, spierdalaj stad kretynie bo na odciski wlazisz starszym i
    > madrzejszym od siebie
    >
    > fatso
    starym dziadom, z próchnicą mózgu od urodzenia

  • 20. Data: 2009-08-30 18:39:40
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > http://gielda.wp.pl/a,1,b,1,c,11,POD,3,wid,10864562,
    title,A-jednak-interwencja,index.html?ticaid=18a88

    "[...] Nawet 3 mld euro kiedyś się skończy. [...]".

    Wiem że Rostowski miał w zanadrzu taką kwotę (nonen omen przeznaczoną na
    Unijne przedsięwzięcia) , ale ile z niej poszło na wykup złotówek ?.
    Drogi Anatolu masz dokładne dane czy nie masz ?. Jesteś w końcu tym kumplem
    Wójtowicza czy nie jesteś :) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/