  • 21. Data: 2009-08-30 18:48:08
    Temat: Re: Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > O ile procent to podniosło polskie PKB?

    O to chodzi że się nic nie podniosło ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2009-08-30 18:50:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > O to chodzi że się nic nie podniosło ...

    (A Donek zadłuża kraj jakby się miało podnosić....).

    Cała Europa się zwija o -5 procent.... a u nas stoi ( jakby liczyć
    globalnie, to tak jakby 5 na plusie....)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-08-30 18:56:17
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > O to chodzi że się nic nie podniosło ...

    Nie za bardzo rozumiem Twoją logikę. Powtórzmy jeszcze raz. Mówisz, że
    lepiej, że mamy złotówki niż euro bo dzięki temu Litwini kupują u nas. Pytam
    o ile to jest lepiej, jak to kupowanie Litwinów wspiera polską gospodarkę.
    Ty na to, że kupowanie Litwinów jest gospodarczo bez znaczenia. Podpowiedz.
    Co powinienem sądzić o Twojej argumentacji?

  • 24. Data: 2009-08-30 19:02:29
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > o ile to jest lepiej, jak to kupowanie Litwinów wspiera polską gospodarkę.
    > Ty na to, że kupowanie Litwinów jest gospodarczo bez znaczenia.

    No przeciesz ci pisze że jakby Litwini i Słowacy u nas nie kupowali to by
    było wszedzie po równo -2,5.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2009-08-30 19:04:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No przeciesz ci pisze że jakby Litwini i Słowacy u nas nie kupowali to by
    > było wszedzie po równo -2,5.

    A tak to jest u nas na 0, (a wszędzie indziej na -5) i w ten sposób Donek z
    Fatso maja do odtrąbienia wielki sukces .....
    Żałosne .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2009-08-30 19:08:16
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A tak to jest u nas na 0, (a wszędzie indziej na -5) i w ten sposób Donek
    > z Fatso maja do odtrąbienia wielki sukces .....
    > Żałosne .....

    No i jedno jest pewno, czy PKB na plusie/minusie 5% to zadłużenie wzrasta z
    konsekwencją szwajcarskiego zegarka + 30 mld zł....
    Żałosne ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2009-08-30 19:10:55
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > No i jedno jest pewno, czy PKB na plusie/minusie 5% to zadłużenie wzrasta
    > z konsekwencją szwajcarskiego zegarka + 30 mld zł....
    > Żałosne ....

    Jakby to powiedzieć - jeden wielki kryzys od 1992 roku .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2009-08-30 19:14:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > No przeciesz ci pisze że jakby Litwini i Słowacy u nas nie kupowali to by
    > było wszedzie po równo -2,5.

    Czy mam rozumieć, że zakupy Litwinów i Słowaków dały 2,5+1,1=3,6 procenta
    wzrostu polskiego PKB? Ile to jest w złotówkach? Policzyłeś może? Jak już
    policzysz i będziesz miał chwilkę to napisz na czym opierasz swoje
    twierdzenie.

  • 29. Data: 2009-08-30 19:26:15
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > i w ten sposób Donek z
    > Fatso maja do odtrąbienia wielki sukces .....
    > Żałosne .....

    Bo zapatrzeni w rosnącą giełdę myślą, że to oznaka siły gospodarczej, nie
    znają pewnie najnowszej historii giełdy w Zimbabwe, która to w roku 2007
    wzrosła o ponad 300000%, a której strona domowa jest teraz nieczynna. Ten
    spektakularny wzrost odbył się już po słynnych reformach, a wytłumaczony
    jest teorią austriacką (Austrian Economy Theory). Nie mówię, że tak jest u
    nas, ale przecież też tak może być. Wpompowano dużo pustych pieniążków w
    gospodarkę.

    kc

  • 30. Data: 2009-08-30 19:28:02
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    najbardziej zalosne jest to ze ty nie widzisz drugiej strony medalu.
    A moglo sie zdarzyc, ze Polska by miala rozwiazanie argentynskie:
    ruchawki na ulicach i rabunek sklepow, odplyw waluty i kapital
    miedzynarodowy zamiast tam sie pchac to pokazuje im wielka fige.
    Temperamentalnie i kulturowo jako kraje katolickie, bylismy zblizeni.
    No coz, sa tacy w Polsce dla ktorych im lepiej to gorzej.
    Sukces szkoly Balcerowicza to chuj w oko tym roznym Kuczynskim
    i innym zapoznanym prorokom z Poznania, ktorzy glosili od wczesnych lat
    90-tych,
    ze Polska jest rozkradana przez Zydow, Niemcow i kto tam jeszcze by chcial
    to gowno zastane w 1989r z ziemi podjac.

    fatso