  • 21. Data: 2009-08-20 05:48:44
    Temat: Re: Niech moc będzie z Grecją
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 17:43:49 +0200, glaukonWYTNIJTO napisał(a):

    > Na stronie opisującej zalety RMO jest podana wysokosc odsetek netto dla
    > 5, 10 i 20 tys. za różne okresy i jesli dobrze patrze, to dla 5 i 10
    > tys. jest wyliczona bez belki, a dopiero dla 20 tys. pomniejszona o
    > podatek.

    Z tego co wiem jak wyglądają interpretacje tego artykułu ustawy
    dokonywane przez urzędy skarbowe, to podatek powinni naliczyć. Być może
    Polbank ma zamiar powalczyć z urzędem w tej sprawie. Życzę sukcesów.

    Liczę na to, że po pierwszym weekendzie ktoś komu łączne odsetki za 3 dni
    wyjdą ponad 2,49 podzieli się z nami na grupie informacją jaki podatek
    naliczyli.

  • 22. Data: 2009-08-20 06:19:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:h6hpve$842$1@inews.gazeta.pl

    > Cóż za wymagania! Jeszcze może powinien dopisać, że to żart głupi? ;)

    Było by miło ;)

  • 23. Data: 2009-08-20 06:20:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6hq50$g2k$1@news.onet.pl

    > Zapomniałem jeszcze dodać, że wypłata euro w gotówce może nastąpić
    > jedynie w banknotach 50 EUR. He he...

    A co jak by końcówka lokaty wyniosła np. 32 euro? Nie wypłacą? ;)

  • 24. Data: 2009-08-20 06:52:36
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > A co jak by końcówka lokaty wyniosła np. 32 euro? Nie wypłacą? ;)

    Przeliczą po SWOIM kursie (dla bilonu) i wypłacą w PLN

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 25. Data: 2009-08-20 07:38:34
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-20 08:52, bzdreg wrote:

    > Przeliczą po SWOIM kursie (dla bilonu) i wypłacą w PLN

    Zgadza się. Ale z tego co pamiętam w toip cena przelewu walutowego do
    innego banku jest dość niska, więc można np. przelać do Aliora. A w
    przypadku gdy końcowka jest większa od 25 EUR bardziej chyba opłaca się
    wpłacić na rachunek walutowy, żeby dostać o jedną 50-tkę więcej, niż
    żeby wypłacali ponad 25 EUR przeliczone na złotówki.

  • 26. Data: 2009-08-20 09:58:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h6is07$2f5$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Przeliczą po SWOIM kursie (dla bilonu) i wypłacą w PLN

    Niech ich świnia powącha z taką ofertą!

    PS.
    Tylko co ja teraz powiem znajomym z DE, którzy chcieli w niby banku polbanku
    ulokować swoje eurówki? :)

  • 27. Data: 2009-08-20 09:59:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h6ipdd$ncu$...@n...interia.pl

    > Było by miło ;)

    Ale nie dopisał. Nawet upiera się, że to nie jest żart. :)

    -=-

    Kryzys powoduje ogłupianie bankierów? :)
    Ponoć w czasie kryzysu ludzie mądrzeją, nie głupieją...
    A może bez kryzysu byłoby jeszcze gorzej?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2009-08-20 10:26:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h6j64j$ek7$...@n...interia.pl

    > Tylko co ja teraz powiem znajomym z DE, którzy chcieli w niby banku polbanku
    > ulokować swoje eurówki? :)

    Prawie to samo powiedz. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'