  • 11. Data: 2008-04-24 22:20:37
    Temat: Re: Niech szlag trafi takie banki.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Parl Dro" 4...@n...onet.pl

    > a bank trzepie po 15 zł na przekroczeniu limitu :)

    I odsetki od całości, choć klient spłaci to, co pobrał plus tę złotówkę. :)
    Wystarczy na czas nie wysłać klientowi wyciągu do karty, której nie ma podglądu w
    necie.
    Mnie tak nie przysłał Lukas, ale ja nie złapałem się jak na razie w żadne sidła
    karciane. :)
    Później odsetki doprowadzą do kolejnych odsetek od całości i gdy klienta tak zwany
    szlag
    (komplementarny do topickowego) trafi, BIK rozwrzeszczy już na całe gardło, że klient
    bandyta i złodziej doprowadzający uczciwe ;) banki do upadku!!!

    Dokładnie, to złapałem się w następujące pułapki:

    -- 5 złotych za automagię spłatniczą w Śląskim (bank okradł
    siebie; bank dał do karty 50 złotych)
    -- 9.04 złotych za UBezpieczenie w Sygma (bank współpracował
    z marketem, od którego o trzymałem talon na 20 złotych;
    okradł siebie, więc stratny nie byłem)
    -- kilka złotych za UBezpieczenie w Lukas (tu byłem stratny ja)

    A z Erobankiem próbowałem wielokrotnie -- bez skutku...
    Ciągle coś nie pasowało...

    --