  • 1. Data: 2011-02-14 22:25:43
    Temat: Nieco OT - wartość księgowa po leasingu
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Mam takie pytanie dotyczące leasingu. Nie znalazłem lepszej grupy, choć
    tu jest to może nieco off-topic. Otóż mam w leasingu np. maszynę za
    milion. Przez pięć lat ją spłacam i te spłaty wrzucam w koszty. Czy więc
    po leasingu, jak już maszyna wreszcie będzie moją własnością, jej
    wartość księgowa będzie 0? Czy to rozumowanie jest słuszne?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-02-14 22:47:11
    Temat: Re: Nieco OT - wartość księgowa po leasingu
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po leasingu, jak już maszyna wreszcie będzie moją własnością, jej
    > wartość księgowa będzie 0? Czy to rozumowanie jest słuszne?
    Litości!!!!!!!!!!!!!
    Przy tej kasie będziesz miał księgową/ego że hohohoho!!!
    BARAN :DDDD

  • 3. Data: 2011-02-14 23:26:10
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    -------- Arturro / 2011-02-14 23:47 --------
    > Użytkownik "Grzexs"<g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości
    > Litości!!!!!!!!!!!!!
    > Przy tej kasie będziesz miał księgową/ego że hohohoho!!!
    > BARAN :DDDD

    No jasne, że tak, ale chwilowo to problem teoretyczny, bez tego miliona ;)

    --
    Grzexs