  • 11. Data: 2010-06-02 12:12:53
    Temat: Re: Niedowartościowane spółki
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hu5d7k$vtu$1@news.onet.pl...
    >A ja tam wole kupowac przewartosciowane akcje, ktore rosna niz spadajace,
    >niedowartosciowane shity.

    Już wiemy, kiedy kupować ale dalej nie wiemy kiedy sprzedawać. Wg tego co
    powyżej tylko kupować, w nieskończoność...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-06-02 12:15:32
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Niedowartościowane spółki: Arctic Paper, Lotos, Mera, Novita, Orlen.
    >
    > Kto się nie zgadza i dlaczego?

    Ostatnio kupiłem Arctic Paper. Aktualnie jestem trochę w plecy, ale liczę,
    że do końca roku da sporo zarobić.

    pozdr.
    sys29

  • 13. Data: 2010-06-02 13:05:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Krótkie sprzedawanie?! ;)

    krótkie kupowanie;)

  • 14. Data: 2010-06-02 13:50:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Jun 2010 12:15:32 +0000 (UTC), w <hu5i14$7lr$1@inews.gazeta.pl>, "
    sys29" <s...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Ostatnio kupiłem Arctic Paper. Aktualnie jestem trochę w plecy, ale liczę,
    > że do końca roku da sporo zarobić.

    Jeżeli kol. Jan ten papier rekomenduje, to lepiej sprzedawaj szybciej :).

  • 15. Data: 2010-06-02 14:02:37
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Je=BFeli kol. Jan ten papier rekomenduje, to lepiej sprzedawaj szybciej =
    > :).

    Kupiłem go przed wydaniem rekomendacji, więc "klątwa" nie zadziała. :-)

    pozdr.
    sys29