  • 1. Data: 2003-01-16 13:53:20
    Temat: Niektorzy sa na grupie sluzbowo???
    Od: "barbet" <b...@p...com>

    Dość rzadko zaglądam na tę grupę, ale ostatnio odnoszę wrażenie, że
    niektórzy chyba dostają jakieś profity za robienie złej atmosferki wokół
    niektórych (konkurencyjnych) banków. Wyciagąja jakieś niedorzeczne
    szczegóły, narzekają na rzeczy, których by uniknęli, gdyby np. przeczytali
    regulamin albo na fakty nie do sprawdzenia - ze im sie strona www nie
    chciala otworzyc, byleby zrobic szum ze cos jest nie tak.
    Może tak było od zawsze, ale nie zauważałem tego, dopóki nie spotkało to
    banku, o którym wiem, że jest OK, bo mam u nich konto prawie 3 lata i używam
    wszystkich opcji. Może przyczyna jest taka, że ten bank naprawde jest OK i
    dlatego za szybko powieksza popularność, co sie bardzo nie podoba
    konkurencji...
    Nie wierzcie wszystkiemu co tu pisza.

    pozdr barbet

    PS Nie podam nazwy banku, żeby ktoś nie pomyslal, że ja też tu służbowo

  • 2. Data: 2003-01-16 14:14:59
    Temat: Re: Niektorzy sa na grupie sluzbowo???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS Nie podam nazwy banku, żeby ktoś nie pomyslal, że ja też tu
    służbowo

    to ja napisze - Lukas Bank ? :) hihi
    Tak istotnie da sie zauwazyc masowy run na Lukasa jak to w nim zle.

  • 3. Data: 2003-01-16 14:22:16
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Nie wierzcie wszystkiemu co tu pisza.

    nie wierzymy :)

    > PS Nie podam nazwy banku, żeby ktoś nie pomyslal, że ja też tu służbowo

    podaj na priv, z ciekawosci

  • 4. Data: 2003-01-16 14:28:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b06eq7$hrt$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > to ja napisze - Lukas Bank ? :) hihi
    > Tak istotnie da sie zauwazyc masowy run na Lukasa jak to w nim zle.

    Cóż, jak zauważono (i patrz artykuł w Rzepie), zdobywa dużo nowych klientów,
    stąd stopień problemów z zakładaniem jest skalowo znaczący i daje się
    odczuć.

    Jest też faktem, że system transakcyjny na WWW działa ostatnio tak, że pożal
    się Boże ...
    Dziś się logowałem 4 razy, żeby zrobić jedno zlecenie na jutro.

    Disclaimer: Nie pracuje w/dla banku i jestem ogólnie z Lukasa zadowolony.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-16 14:47:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "barbet" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    > niektórzy chyba dostają jakieś profity za robienie złej atmosferki wokół
    > niektórych (konkurencyjnych) banków. Wyciagąja jakieś niedorzeczne

    ja mam dowody na złe działanie citi i WBK :))))))))))))))
    i nie pracuję w banku w ogóle

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-16 15:34:59
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Zimową porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik barbet pisze:

> [...]
    > banku, o którym wiem, że jest OK, bo mam u nich konto prawie 3 lata i używam
    Może dzierżawisz od banku łącze? ;->

    > Może przyczyna jest taka, że ten bank naprawde jest OK i
    > dlatego za szybko powieksza popularność, co sie bardzo nie podoba
    > konkurencji...
    > Nie wierzcie wszystkiemu co tu pisza.
    Kolejny wielbiciel teorii spiskowych?

    > PS Nie podam nazwy banku, żeby ktoś nie pomyslal, że ja też tu służbowo
    Dobra, dobra. I tak każdy wie, że reprezentujesz Lucas Bank ;-)

  • 7. Data: 2003-01-16 15:51:03
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <b06da6$2hi$1@news.tpi.pl>, barbet wrote:

> [...]
    > regulamin albo na fakty nie do sprawdzenia - ze im sie strona www nie
    > chciala otworzyc, byleby zrobic szum ze cos jest nie tak.

    Nie działają mi najważniejsze rzeczy w pekao24.pl bo ich webmaster
    nie raczył sprawdzić serwisu pod inną przeglądarką niż jego IE 666.
    Nie działają np. przelewy (wcale).

> [...]
    > wszystkich opcji. Może przyczyna jest taka, że ten bank naprawde jest OK i
    > dlatego za szybko powieksza popularność, co sie bardzo nie podoba

    Masz rację, jeżeli bank jest ok, to nieważne że się kaszani...
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 8. Data: 2003-01-16 22:28:16
    Od: "MSN Krzysztof" <k...@m...com>

    Użytkownik "barbet" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dość rzadko zaglądam na tę grupę, ale ostatnio

    Nie ma chyba obowiązku czytania wszystkich postów.
    I podziwiam ten bank, który ma takiego walecznego i czułego klienta.
    Ja np. nie miałem kłopotów z CITI ale podzielam wiele uwag np. nt kosztów
    itd itp, mam też konto w żubrze od ---- skleroza nastu lat (oczywiście
    wcześniej jako PEKAO) i wmam też różne profity z tego tytułu ale jak czasem
    musze zajś do oddziału to jakość i tempo obsługi oraz kompetencja niektórych
    osób ....
    Naszczęscie po tylu latach mam też znajome Panie, które rozumieją mnie w pół
    zdania i co mam ich chwalić czy ganić (myślę o Banku)

    A GRUPA jest fajna i tyle
    Zaglądaj częściej to się przekonasz i dowiesz się od kogo posty warto
    cztyać bardziej ....
    Pozdro
    Pozdr

  • 9. Data: 2003-01-17 01:29:19
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    > Disclaimer: Nie pracuje w/dla banku i jestem ogólnie z Lukasa zadowolony.

    ale pracujesz dla innego.

  • 10. Data: 2003-01-17 01:37:43
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    robson <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > ale pracujesz dla innego.

    przepraszam, myślałem że napisałeś "w/w", ale jeśli nie pracujesz w żadnym
    banku to jest jeszcze gorzej, bo myślałem że masz z tego kase.

    PS. warto tak się ...... za złotą karte,