  • 11. Data: 2003-01-17 01:59:05
    Temat: Re: Niektorzy sa na grupie sluzbowo???
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    robson <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > ale pracujesz dla innego.

    Przepraszam, przeczytałem "dla w/w", zamiast "w/dla". Ale jeśli nie pracujesz
    dla żadnego banku to jest jeszcze gorzej niż myślałem.
    Robisz to tylko dla złotej karty, czy też masz jeszcze obsługe w multi gratis?

    robson

  • 12. Data: 2003-01-17 06:16:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b07o19$aoo$1@news.gazeta.pl, robson wrote:

> [...]
    > pracujesz dla żadnego banku to jest jeszcze gorzej niż myślałem.
    > Robisz to tylko dla złotej karty, czy też masz jeszcze obsługe w

    Nie wiem, czy to do mnie, bo podpięte jest pod Twój post.

    Nie mam zadnej zlotej ani srebrnej karty, a w multi to bylem 3 razy w zyciu
    przy bankomacie i krotko przy stanowisku internetowym.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-17 10:48:55
    Od: z...@o...pl (Zenon)

    > Disclaimer: Nie pracuje w/dla banku i jestem ogólnie z Lukasa zadowolony.

    Przykłady "szczególnej netykiety" niektórych dyskutantów:

    > robson :
    > ale pracujesz dla innego.
    To nie tyle insynuacja, co twierdzenie na poważnie - nie poparte
    dowodem. :P

    > Robert Kondraciuk:
    > ...PS. warto tak się ...... za złotą karte,
    Domyślić się można co ukryłeś za wielokropkiem - w takim razie to
    bezpodstawne obrażanie.

    > robson
    > ...Robisz to tylko dla złotej karty, czy też masz jeszcze obsługe w multi gratis?
    Jak wyżej + doatkowa insynuacja :P

    PS.
    Zapewniam panów: robsona i Roberta Kondraciuka, że ofiara ataków (wg.
    mojej wiedzy) nie pracuje w bankowości.
    Ma ciekawsze zajęcie (z należnym szacunkiem dla pracy bankowców i
    branży).

  • 14. Data: 2003-01-31 11:48:12
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On 16 Jan 2003, Jacek Grodzki wrote:

    > Nie działają mi najważniejsze rzeczy w pekao24.pl bo ich webmaster
    > nie raczył sprawdzić serwisu pod inną przeglądarką niż jego IE 666.
    > Nie działają np. przelewy (wcale).

    A Mozille probowales?
    M.