  • 1. Data: 2009-02-24 08:17:39
    Temat: Niemcy
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Slyszalem juz dużo tekstow, ale wyszlo na to, ze sa jeszcze
    zabawniejsze. Gdy dolar spada juz prawie pionowo w stosunku do
    ojro ludzie rzuca sie na ojro i beda kupowac go tonami i wtedy
    Niemcy zbankrutują.
    Ja wiem, ze to pewnie przez ta wypowiedz Merkel, ze Niemcy moga
    zbankrutować, ale ludzie juz są spanikowani na maksa. Doczekać
    zatem do września.

  • 2. Data: 2009-02-24 08:21:46
    Temat: Re: Niemcy
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bronisław Tatul wrote:

> [...]
    > zabawniejsze. Gdy dolar spada juz prawie pionowo w stosunku do
    > ojro ludzie rzuca sie na ojro i beda kupowac go tonami i wtedy

    Gdzie Ty widziales dolara spadajacego "juz prawie pionowo" do ojro ?

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-24 08:23:45
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Gdzie Ty widziales dolara spadajacego "juz prawie pionowo" do ojro ?

    Cos mu się chyba popieprzyło....

    Endriu