  • 1. Data: 2004-08-26 12:58:50
    Temat: Niesolidny ING, czyli znikająca Visa Olimpijska!
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    "Była karta, nie ma karty.
    To realność, a nie żarty!"

    W końcu czerwca 2004 r. ING wprowadził kartę VISA z wizeunkiem gimnastyczki
    (tzw. VISĘ Olimpijską).

    Jak wynika z ich komunikatu prasowego datowanego na 29 czerca 2004 r., karta
    miała być wydawana przynajmniej do końca roku (później planowali zmianę
    grafiki na inną), z czego do końca sierpnia - bezpłatnie.
    Oprocentowanie kredytu ustalono na niskim poziomie - 17% (dopiero później
    Raiffreisen zaproponował Visę Nową na 9,99%)

    No i...

    Karty nie wydają. Zastąpili ją Mastercardem z Lwicą (też na 17%).

    Złożone wnioski o VISĘ Olimpijską są odrzucane. Panienki z infolinii nie
    potrafią podać powodu.
    (Znam parę takich przypadków - wszyscy chętni z niezłą obiektywnie zdolnością
    kredytową, stałe zatrudnienie, dobre dochody, wiek - powyżej 30-tki, w
    przypadku mężczyzn uregulowany stosunek do służby wojskowej, itd.).

    Co więcej, wszystkie inforamcje o tej karcie zostały wymazane z serwisu
    internetowego ING (www.ing.pl).

    No i sądzić o takim banku?

  • 2. Data: 2004-08-26 13:31:41
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Była karta, nie ma karty.
    > To realność, a nie żarty!"

    Beda nowe Visy z Lwica ;-) widziałem już ulotki w banku ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-26 14:42:37
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    26 Aug 2004 14:58:50 +0200, na pl.biznes.banki, m23m napisał(a):

> [...]
    > przypadku mężczyzn uregulowany stosunek do służby wojskowej, itd.).
    >
    > Co więcej, wszystkie inforamcje o tej karcie zostały wymazane z serwisu

    Po prostu im sie skonczyly plastiki. Nie przypuszczali, ze tak duzym
    zainteresowaniem beda sie cieszyc. Z profesjonalizmem to nie ma co prawda
    nic wspolnego, ale w tym banku juz tak jest od dawna :)
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 4. Data: 2004-08-26 15:25:31
    Temat: Re: Niesolidny ING, czyli znikaj?ca Visa Olimpijska!
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    m23m wrote:

> [...]
    > przypadku mężczyzn uregulowany stosunek do służby wojskowej, itd.).
    >
    > Co więcej, wszystkie inforamcje o tej karcie zostały wymazane z serwisu

    europa po polsku :-)

    jacek

  • 5. Data: 2004-09-01 13:02:35
    Od: " " <k...@g...pl>

    m23m <m...@o...pl> napisał(a):

    > W końcu czerwca 2004 r. ING wprowadził kartę VISA z wizeunkiem
    gimnastyczki
    > (tzw. VISĘ Olimpijską).

    /.../

> [...]
    > kredytową, stałe zatrudnienie, dobre dochody, wiek - powyżej 30-tki, w
    > przypadku mężczyzn uregulowany stosunek do służby wojskowej, itd.).

    szkoda, bo miałam na nią ochotę!

    > Co więcej, wszystkie inforamcje o tej karcie zostały wymazane z serwisu
    > internetowego ING (www.ing.pl).
    >
    > No i sądzić o takim banku?

    Kiepasy! A tak się nią chwalili.

    krakatuk

  • 6. Data: 2004-09-04 17:28:27
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > szkoda, bo miałam na nią ochotę!

    To mamy coś wspólnego, bo ja też. :-)
    I nawet stosowny wniosek złożyłem... Ale odmówili mi, za to... kilka dni
    później przysłali imienną ofertę na inną kartę. :-)
    (Swoją drogą, coś dużo rozsyłają tych imiennych ofert, bo moja żona dostała
    taką - tyle, że dotyczącą innej karty - coś ze dwa miesiące temu...)

    m23m

    m23m