  • 1. Data: 2002-10-12 16:04:42
    Temat: Nieudana wyplata z bankomatu
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanko. Wczoraj probowalem podjac pieniadze z bankomatu
    Millenium karta VE mBanku. Po ok.1 minucie "realizowania
    transakcji" bankomat wyplul karte i koniec. Ani gotowki, ani
    wydruku. Oczywiscie srodki zostaly zablokowane na koncie.

    Czy i kiedy odzyskam te pieniadze? Nasuwa mi sie czysto
    teoretyczne pytanie o to, jak mialbym w razie czego udowodnic,
    ze pieniedzy w rzeczywistosci nie wzialem w kieszen?

    Pomijam fakt, ze nie dostalem tej gotowki, a byla mi bardzo
    potrzebna. Z bankomatu Millenium nie bede nigdy wiecej korzystal.

    --
    GreG (c) 2002
    -------------

  • 2. Data: 2002-10-12 18:17:49
    Temat: Re: Nieudana wyplata z bankomatu
    Od: Dentarg <...@i...com>

    On Sat, 12 Oct 2002 18:04:42 +0200, "GreG" <g...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Pomijam fakt, ze nie dostalem tej gotowki, a byla mi bardzo
    >potrzebna. Z bankomatu Millenium nie bede nigdy wiecej korzystal.
    Zadzwon na mLinie, i powiedz ze chcesz zeby zdjeli Ci nienaleznie
    zalozona blokade. Jak sie beda upierac ze za pare dni sama zniknie to
    sie upieraj ze nie mozesz czekac. Aha, najlepiej dzwonic ze 2 dni po
    transakcji, chociaz zalezy z jakiego powodu nie dostales kasy (jesli
    autoryzacja byla negatywna to powinni oddac od razu). Mialem ostatnio
    identyczna sytuacje, ale nie dostalem kasy bo bankomat byl pusty i nie
    mial tyle ile chcialem. Po pierwszym telefonie na mLinie zostalem
    spuszczony na drzewie, ale przy drugim jak bylem bardziej uparty
    zalatwiono z dzialem kart plantniczych szybkie zdjecie blokady +
    zadzwonila mila pani z tego dzialu zeby mnie poinformowac ze blokady
    juz nie ma ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2002-10-12 19:44:32
    Od: "m@rkop" <m...@k...chip.pl>

    Witam.

    >Wczoraj probowalem podjac pieniadze z bankomatu

    Kiedy miałem podobną sytuację z ve mB, ale w euronecie, to wystarczył
    tel. do euronetu. Oni skontaktowali się z mB i w ciągu godziny
    zadzwonił mlinek z info, że blokada zdjęta :)

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 4. Data: 2002-10-12 20:59:04
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "m@rkop" <m...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Kiedy miałem podobną sytuację z ve mB, ale w euronecie, to wystarczył
    > tel. do euronetu. Oni skontaktowali się z mB i w ciągu godziny
    > zadzwonił mlinek z info, że blokada zdjęta :)

    Dzieki Wam za odpowiedzi.
    Jeszcze zacytuje ebanki.pl:
    "Millenium - bankomaty wielofunkcyjne pod opieką sieci Euronet".
    Czy powinienem zadzwonic do Euronetu, czy do Millenium (a toto ma
    jakis telefon? www nie ma..)?
    Czy wyplata z takich bankomatow jest obciazana prowizja?

    GreG

  • 5. Data: 2002-10-14 07:10:27
    Od: w...@p...onet.pl

    > Kiedy miałem podobną sytuację z ve mB, ale w euronecie, to wystarczył
    > tel. do euronetu. Oni skontaktowali się z mB i w ciągu godziny
    > zadzwonił mlinek z info, że blokada zdjęta :)

    Nie zawsze jest tak różowo. Mojej szwagierce bankomat BGŻ nie wydał gotówki,
    ale jej konto w PKO BP zostało obciążone (200 PLN). Mimo reklamacji (2x w
    oddziale PKO BP, 1x w Centrali BGŻ) nie zwrócono jej pieniędzy. Została
    obciążona kwotą 200 PLN + 5 PLN powizji BGŻ + kwotą odsetek za kilka miesięcy
    kiedy trwało użeranie się z bankami. BGŻ przedstawił jej nawet wydruk z
    drukarki w bankomacie, z którego wynikało, że jednak wzięła te pieniądze (!).

    Przy takiej kwocie dalsze drążenie tematu jest nieopłacalne, ale ja sam nie
    wiem co bym zrobił, gdyby sprawa dotyczyła mnie i większej kasy (np. 1 kzł.)

    W.