  • 1. Data: 2005-07-02 07:36:05
    Temat: Nieudana wyplata z bankomatu - reklamacje odrzucone.
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Wyplacalem w placowce MultiBanku (BRE) z bankomatu Euronetu karta
    mBanku (BRE) pieniadze jak wiele razy wczesniej. Jednak pechowego
    razu bankomat nie dal pieniedzy a transakcja byla uznana za poprawa.
    Zlozylem reklamacje w mBanku. Zostal odrzucona. Ponowna reklamacja
    odrzucona.
    Arbiter bankowy tez rozpatrzyl sprawe na korzysc banku. Za kazdym razem
    dostaje
    odpowiedz, ze wedlug Euronetu wszystko bylo dobrze. Czyli pewnie
    mi sie wydawalo, ze pieniedzy nie dostalem...
    Sa jeszcze jakies szanse na odzyskanie pieniedzy od BRE / Euronetu?
    Zastanawiam sie nad pozwem sadowym. Ale moze ktos orientuje sie czy
    w sadzie wydruk z bankomatu z informacja, ze transakcja byla poprawna
    takze zakonczy sprawe? I jakich kosztow sie spodziewac bo pewnie
    te moga przekroczyc szybko sporna wyplate. Chyba, ze jeszcze jest
    jakas isntytucja poza Arbitrem bankowym?

    P.S.
    Chyba zaczne postepowac jak dziadkowie w PKO. Nie bede uzywal
    bankomatu tylko pieniadze bral z kasy. Bo w sytuacjach spornych to
    klient nie ma zadnych dowodow, ze pieniedzy nie dostal. "Bankomat pokazuje,
    ze pieniadze pan ma to co pan gada, ze pan nie ma. Przeciez bankomat
    sie nie moze mylic.".

    A za uslugi mB i Multi (tez mam tam konto) to podziekuje.
    Wole placic wiecej za prowadzenie niz miec do czynienia
    z takim bankiem.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-02 07:53:42
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    Marcin:

> [...]
    > razu bankomat nie dal pieniedzy a transakcja byla uznana za poprawa.
    > Zlozylem reklamacje w mBanku. Zostal odrzucona.

    oczywiscie, ze reklamacja powinna byc uznana, niech sprawdza ilosc
    pieniedzy w bankomacie

  • 3. Data: 2005-07-02 08:03:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:da5g56$2uj$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego Marcin wyjaśniam co następuje:

    > Wole placic wiecej za prowadzenie niz miec do czynienia
    > z takim bankiem.

    Pytanie czy wysokość opłat nie przekroczy ew. ryzyka strat?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 4. Data: 2005-07-02 08:06:03
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Wojtek "flexim"" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > oczywiscie, ze reklamacja powinna byc uznana, niech sprawdza ilosc
    > pieniedzy w bankomacie

    Euronet twierdzi, ze sie zgadza.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2005-07-02 08:57:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:

    > A za uslugi mB i Multi (tez mam tam konto) to podziekuje.

    Z ciekawości - jaka w tym wina Multibanku?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-07-02 09:44:31
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości - jaka w tym wina Multibanku?

    Bankomat znajdowal sie na terenie multibanku;)
    A powaznie to Multi i mB sa oddzialami BRE.
    I o ile moze prostsze rzeczy sa prawdopodbnie zalatwiane przez oddzielne
    grupy prcoanikow, to pozniej juz przychodzi list z
    Deparatmentu Prawnego BRE w Warszawie a nie z mB czy z Multi. Z czego
    wnioskuje, ze niezaleznie czy mam konto w mB czy w Multi
    to sprawa zajmuja sie te same osoby i w przypadku
    takiego samego zdarzenia z uzyciem karty Multi rezultat
    byly taki sam. Wiec mam zamiar zrezygnowac z uslug
    calej grupy BRE w tym z funduszy Skarbiec.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2005-07-02 09:48:15
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    z takim bankiem.

    > Pytanie czy wysokość opłat nie przekroczy ew. ryzyka strat?

    Z pobieznego przegladu ofert widze, ze mozna miec nawet taniej niz
    w mB. Np. za darmo e-konto lukas pro czy citi one (choc przy
    znacznym wkladzie finansowym i do tego kiepskie bezpieczenstwo).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2005-07-02 14:18:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin <n...@n...ocm> wrote:

    > A powaznie to Multi i mB sa oddzialami BRE.

    Oddziałami?

    > I o ile moze prostsze rzeczy sa prawdopodbnie zalatwiane przez oddzielne
    > grupy prcoanikow, to pozniej juz przychodzi list z
    > Deparatmentu Prawnego BRE w Warszawie a nie z mB czy z Multi. Z czego

    No i? Co dziwnego w tym, że spółki grupy BRE mają wspólny dział prawny?

    > wnioskuje, ze niezaleznie czy mam konto w mB czy w Multi
    > to sprawa zajmuja sie te same osoby i w przypadku
    > takiego samego zdarzenia z uzyciem karty Multi rezultat

    Taaak. Ile bierzesz za godzinę wróżenia?

    > byly taki sam. Wiec mam zamiar zrezygnowac z uslug
    > calej grupy BRE w tym z funduszy Skarbiec.

    A rezygnuj sobie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 9. Data: 2005-07-02 14:30:04
    Od: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>

    > Marcin <n...@n...ocm> wrote:

    Takich ludzi coraz wiecej na grupie
    Pomoc nie pomoga ale lubia "popierd...c"
    Gratuluje Panu Przemysławowi

  • 10. Data: 2005-07-02 14:33:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Oddziałami?

    Tak. Sprawdź z kim jest podpisywana umowa, gdy zakładałeś multikonto.
    KJ