  • 11. Data: 2005-07-02 15:51:08
    Temat: Re: Nieudana wyplata z bankomatu - reklamacje odrzucone.
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak. Sprawdź z kim jest podpisywana umowa, gdy zakładałeś multikonto.

    Mam inną interpretację słowa oddział (tak - wiem o co chodzi).
    Dla mnie są to oddzielne spółki, należące do jednego właściciela.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 12. Data: 2005-07-02 15:51:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Grupy onet <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Takich ludzi coraz wiecej na grupie

    Anonimów?

    > Pomoc nie pomoga ale lubia "popierd...c"

    Chamów? Nieumiejących cytować?
    Zgadzam się.

    > Gratuluje Panu Przemysławowi

    A dziękuję, dziękuję. Ale w sumie nie wiem za co ;)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 13. Data: 2005-07-02 16:03:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dla mnie są to oddzielne spółki, należące do jednego właściciela.

    Nie.
    KJ

  • 14. Data: 2005-07-02 16:06:26
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Oddziałami?

    Ano oddzialami. Nie wiem czy masz w mB czy Multi konto,
    ale nawet jezeli nie masz a nie wierzysz mi to wzory umow
    sa na stronach mB i Multi. Otoz podpisuajc umowe nie
    podpisujesz jej z jakims mB czy Multi tylko z BRE Bank S.A.
    Wydzial Bankowosci Elektronicznej w Lodzi (w przypadku mB)
    lub Oddzial Bankowosci Detalicznej (Multi).

    Moze pomylilo Ci sie z Inteligo? Tam rzeczywiscie jest spolka z o.o.
    zarzadzajaca Inteligo, ktora nalezy do PKO BP S.A.

    > No i? Co dziwnego w tym, że spółki grupy BRE mają wspólny dział prawny?

    To nie sa zadne spolki. To jest jedna spolka.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 15. Data: 2005-07-02 17:03:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Oddziałami?

    Tak.
    Albo Wydzialami.
    jeden pies

    > No i? Co dziwnego w tym, że spółki grupy BRE mają wspólny dział prawny?

    Jakie spolki?
    O czym ty piszesz?

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2005-07-02 17:05:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Mam inną interpretację słowa oddział (tak - wiem o co chodzi).

    Twoja interpretacja jest niestotna.
    Wazne jak to jest z punktu widzenia prawa.

    > Dla mnie są to oddzielne spółki, należące do jednego właściciela.

    tego sie nie leczy ani to nie jest smiertelne wiec mysl sobie jak
    chcesz...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-07-02 18:05:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Mam inną interpretację słowa oddział (tak - wiem o co chodzi).

    Wybacz, ale to Twoja jednostronna interpretacja. W dodatku nietrafiona.

    > Dla mnie są to oddzielne spółki, należące do jednego właściciela.

    Tylko, że najzwyczajniej nie masz racji.

  • 18. Data: 2005-07-02 18:12:23
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    Marcin:

    > Euronet twierdzi, ze sie zgadza.

    hmm, no to zle to widze, a duzo bylo tych pieniedzy jesli mozna spytac?

  • 19. Data: 2005-07-02 18:42:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ile jeszcze osób to napisze? 20? :)

    > Tylko, że najzwyczajniej nie masz racji.

    Nie ma ludzi nieomylnych (dałbym sobie po prostu rękę uciąć, że od czasu jak
    zakładałem rachunek w obu - zostały one jakoś wydzielone).
    A na umowach miałem Multibank, a nie BRE itd.
    No ale nie mam ich teraz pod ręką, więc nie sprawdzę.
    Wierzę na słowo.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 20. Data: 2005-07-02 19:02:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 2 Jul 2005 16:30:04 +0200, w <da68do$go6$1@news.onet.pl>, "Grupy onet"
    <f...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Takich ludzi coraz wiecej na grupie
    > Pomoc nie pomoga ale lubia "popierd...c"
    > Gratuluje Panu Przemysławowi

    Przyzwyczaj się do niego, jest oddany Sprawie...
    A najlepiej skillfiluj...