  • 1. Data: 2009-07-22 09:01:52
    Temat: Nieudolna i arogancka egzekucja prawa
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Całodzienne walki ochroniarzy i policjantów z kupcami KDT pokazują
    niesprawność organów powołanych do egzekwowania prawa.

    Eksmisja jest sformalizowaną procedurą. Nie dopuszcza zastępowania
    funkcjonariuszy wynajętymi ochroniarzami. Policja ma obowiązek zapewnić
    komornikowi bezpieczeństwo osobiste, porządek oraz dostęp do miejsca,
    gdzie ma dokonać egzekucji, w tym wypadku eksmisji. I powinna reagować w
    razie przepychanek z komornikiem czy bijatyk.

    Tymczasem komornik wynajął firmę ochroniarską
> [...]
    > razie przepychanek z komornikiem czy bijatyk.
    >
    > Tymczasem komornik wynajął firmę ochroniarską

    Nie komornik, tylko żydowska dziwka ryżego śmiecia, ktora właśnie plądruje i
    kradnie dorobek kupców z KDT, sama się do tego przyznała przed kamerami TV.

  • 3. Data: 2009-07-22 09:45:06
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    mow mi kondonek pisze:
    > Nie komornik, tylko żydowska dziwka ryżego śmiecia, ktora właśnie
    > plądruje i kradnie dorobek kupców z KDT, sama się do tego przyznała
    > przed kamerami TV.

    Radzę Ci nieco stonować stylistykę i wyhamować skalę ekspresji.
    Nic osobistego, tylko taka rada.

  • 4. Data: 2009-07-22 10:01:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jestem tylko ciekaw co by sie dzialo w mediach, gdyby takie akcje rozgrywaly
    sie za czasow Kaczorow.

    D.

  • 5. Data: 2009-07-22 10:07:36
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Dieter pisze:
    > Jestem tylko ciekaw co by sie dzialo w mediach, gdyby takie akcje rozgrywaly
    > sie za czasow Kaczorow.
    >

    > D.

    To proste. Już by z całej Europy napływali ochotnicy z gen. Walterem na
    czele, by walczyć z faszystowską juntą kurdupli :)

    no pasaran !

  • 6. Data: 2009-07-22 10:42:23
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    > Radzę Ci nieco stonować stylistykę i wyhamować skalę ekspresji.
    > Nic osobistego, tylko taka rada.

    Żaden problem Jerzy, te ubeckie szmaty w rodaju bolszych Sławków, itd. mogą
    sobie na mnie donosić - nic innego przecież nie potrafią.
    Prawda się obroni.

  • 7. Data: 2009-07-22 10:45:25
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > Radzę Ci nieco stonować stylistykę i wyhamować skalę ekspresji.
    > Nic osobistego, tylko taka rada.

    Wyobrażasz sobie, że może dotrzeć coś do głowy, na której jest kondonek?
    Gdyby umiał czytać ze zrozumieniem to z instrukcji by się dowiedział, że
    kondonek zakłada się na łeb, a nie na głowę. Widać wyraźne objawy
    niedotlenienia mózgu. Gdyby choć dziurkę zrobił ale widać, że do sprawy
    podchodzi ortodoksyjnie.

  • 8. Data: 2009-07-22 11:52:07
    Od: Tomasz Mularczyk <b...@g...com>

    On Jul 22, 11:01 am, Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > razie przepychanek z komornikiem czy bijatyk.
    >
    > Tymczasem komornik wynajął firmę ochroniarską

    I co ta akcja ma wpływa na WGPW? Nie rozumiem, co chciałeś osiągnąć
    tym postem.

  • 9. Data: 2009-07-22 11:56:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Tomasz Mularczyk pisze:

    > I co ta akcja ma wpływa na WGPW? Nie rozumiem, co chciałeś osiągnąć
    > tym postem.

    Między innymi i to, by osoby, które do tej pory nie miały odwagi się
    odezwać, mogły rzeczowo się wypowiedzieć na jakiś temat.

    Każdemu trzeba dać szansę zaistnieć :)

  • 10. Data: 2009-07-22 12:23:36
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kondonek zakłada się na łeb, a nie na głowę. Widać wyraźne objawy
    > niedotlenienia mózgu. Gdyby choć dziurkę zrobił ale widać, że do sprawy

    Powtórz to kondonkowi i jego żydowskiej dziwce, bo pewnie nie dosłyszeli:)