  • 21. Data: 2005-08-06 19:58:43
    Temat: Re: Nieważne, bo bez pieczątki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    KrzysiekPP wrote:

    > To teraz praktyka panie ...
    >
    > Policjant: ale tu nie ma dowodu zapłaty.
    > Ja: Tu jest dowod zaplaty.
    > Policjant: taki wydruk to ja moge sobie w domu wydrukowac. Pana samochod
    > zostanie odholowany na parking. Zatrzymuje dowod rejestracyjny, a pan
    > moze wrocic do domu.
    >
    > Teraz idz zaplac za parking oraz jedz 250 km po dowod (samochod
    > zarejestrowany w lubelskim.
    >
    > POWODZENIA, HAHAHAHAHA ;)

    Bo sie idzie do szanownego PZU i prosi o wystawienie zaswiadczenia o
    ubezpieczeniu OC. Taki mały kartonik w wielkości legitymacji szkolnej.
    I nic więcej ze sobą nie trzeba wozić, a płacic można jakkolwiek.
    Jak zadzwonisz to ci go nawet pocztą wyślą. Ważne rok.

  • 22. Data: 2005-08-06 21:34:26
    Od: WC <w...@w...pl>

    Użytkownik ruua napisał:

    > Użytkownik "Piter" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na szczescie nigdy nie mialam problemu z kompyterowymi potwierdzeniami,
    > nawet w urzedach.

    Bo jeszcze nie czytali artykułu ani nie mieli szkolenia, że sa nieważne
    - ale to sie już zmieni :D

  • 23. Data: 2005-08-07 05:26:14
    Temat: Re: Nieważne, bo bez piecz?tki
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Z wytlumaczeniem policjantowi problemu nie będzie. Zrozumie.
    > Ale jak wytłumaczyć tobie? ;)

    To ty nie rozumiesz o co tu chodzi ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 24. Data: 2005-08-07 05:26:54
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Bo sie idzie do szanownego PZU i prosi o wystawienie zaswiadczenia o
    > ubezpieczeniu OC. Taki mały kartonik w wielkości legitymacji szkolnej.

    bingo ... bo chodzi w tym wątku wlasnie o to, ze wydrukowany dowod
    przelewu jest niczym.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 25. Data: 2005-08-07 05:32:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2005 07:26:54 +0200,
    osoba podpisana: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisała:

    > bingo ... bo chodzi w tym wątku wlasnie o to, ze wydrukowany dowod
    > przelewu jest niczym.

    Tyle, że Ty postawiłeś zupełnie inną tezę: "Jeśli się opłaci OC w banku
    internetowym, to nie ma żadnego sposobu wykazania, że jest się
    ubezpieczonym"
    Co, jak wykazało Ci parę osób, jest nieprawdą.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Keyboard error press F1 continue

  • 26. Data: 2005-08-07 06:00:49
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tyle, że Ty postawiłeś zupełnie inną tezę: "Jeśli się opłaci OC w banku
    > internetowym, to nie ma żadnego sposobu wykazania, że jest się
    > ubezpieczonym"
    > Co, jak wykazało Ci parę osób, jest nieprawdą.

    To moze sprecyzuje co napisalem, bo widze, ze umiejetnosc czytania jest
    dla kilku osob nieznana.

    Napisalem, ze taki wydrukowany dowod przelewu jest dla policjanta
    niczym. A w momencie, gdy istnieje podejrzenie, ze nie mamy OC,
    policjant moze uniemozliwic nam dalszą jazdę a samochód skierowac na
    parking policyjny.

    Chodziło mi o sam moment kontroli, a nie niemożność udowodnienia
    posiadania OC ... później ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 27. Data: 2005-08-07 06:19:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2005 08:00:49 +0200,
    osoba podpisana: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    napisała:
    [....]

    > Chodziło mi o sam moment kontroli, a nie niemożność udowodnienia
    > posiadania OC ... później ;)
    Ech. Ręce opadają :-(
    Dobra, wygrałeś. Nie będę już z Tobą polemizował.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 28. Data: 2005-08-07 06:30:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> writes:

> [...]
    > niczym. A w momencie, gdy istnieje podejrzenie, ze nie mamy OC,
    > policjant moze uniemozliwic nam dalszą jazdę a samochód skierowac na

    Przeciez wozi sie ze soba i pokazuje policjantowi POLISĘ, a nie jakies
    kwitki wplaty.

    MJ

  • 29. Data: 2005-08-07 06:34:14
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Przeciez wozi sie ze soba i pokazuje policjantowi POLISĘ, a nie jakies
    > kwitki wplaty.

    Nie wiem jak w twojej firmie, ale u mnie kwitek wpłaty jest jednoczesnie
    polisą.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 30. Data: 2005-08-07 09:29:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie wiem jak w twojej firmie, ale u mnie kwitek wpłaty jest jednoczesnie
    > polisą.

    Co to za firma?

    Wozisz *SAM* kwitek wpłaty?