  • 41. Data: 2005-08-08 09:09:00
    Temat: Re: Nieważne, bo bez pieczątki
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > 3) dokument stwierdzający _zawarcie_ umowy obowiązkowego ubezpieczenia
    > odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu

    No właśnie. Ja wożę ze sobą polisę. A potwierdzenia wpłaty po prostu
    NIE MAM. Nie mam i już. A płaciłem gotówką...

    MJ

  • 42. Data: 2005-08-08 10:36:54
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message
    > Słuszna odpowiedź. Wydruk dokumentu elektronicznego nie jest żadnym
    > dokumentem i jako taki nie ma żadnej wartości.

    Przecież banki nie wysyłają klientom mailem i przez WWW wydruków tylko pliki
    elektroniczne, prawda? To klient sam je sobie drukuje :)

    pzdr
    topjes

  • 43. Data: 2005-08-08 12:24:13
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 7 Aug 2005 21:16:33 +0200, w <dd5mnr$ju6$1@opal.futuro.pl>, "August"
    <n...@p...pl> napisał(-a):

    > Może miałeś sam dowód wpłaty, ale na papierze firmowym pzu, z numerem
    > polisy - to honorują.
    > Sam dowód wpłaty po numerze konta i nazwie odbiorcy czy tytule nie uznają,
    > bo niby dlaczego ?
    > Robiąc przelew miedzy kontami mogę sobie wpisać dowolną nazwę odbiorcy.

    A kto powiedział, że w ogóle miałem dowód wpłaty?
    Miałem _polisę_. Dowód do niczego policjantowi nie jest potrzebny, nawet nie ma
    prawa domagać się go.

  • 44. Data: 2005-08-08 12:47:05
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:oljef1hae8tf0cds3hvqml3464df03dpb1@4ax.com grupowicz
    Użytkownik napisał:

    > A kto powiedział, że w ogóle miałem dowód wpłaty?
    > Miałem _polisę_. Dowód do niczego policjantowi nie jest potrzebny, nawet
    > nie ma prawa domagać się go.

    Może niefortunnie podpiąłem się w tym miejscu, bo myślałem o rozstrzygnięciu
    dot. dowodu wpłaty w przypadku, gdy się nie ma polisy przy sobie.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 45. Data: 2005-08-08 14:08:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak w twojej firmie, ale u mnie kwitek wpłaty jest jednoczesnie
    > polisą.

    W PZU tak to wygląda.

    Napisano na nim:
    "wpłata składki ...przy wykorzystaniu niniejszego blankietu... potwierdza
    ...OC"

  • 46. Data: 2005-08-08 14:34:11
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    A kto powiedział, że w ogóle miałem dowód wpłaty?
    Miałem _polisę_. Dowód do niczego policjantowi nie jest potrzebny, nawet nie
    ma
    prawa domagać się go.

    Z jakiej "ubezpieczalni" ??? Kontynuowane ???
    Niektórzy co rok dają nową polisę i na niej jest zawsze odnotowana wpłata
    gotówkowa u agenta.
    Niektórzy jak PZU przysyłają pocztą blankiet wpłaty do wypełnienia i
    uregulowania gdziekolwiek.