  • 21. Data: 2003-07-21 10:01:11
    Temat: Re: Niezawodny mBank?
    Od: Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl>

    On Mon, 21 Jul 2003, Tomasz Opalski wrote:

    > A ja tam zawsze "podziwiam" za odwagę wszystkich którzy z jednym VE w
    > kieszeni biegają po mieście bez grosza przy duszy. Awaria zdarzyć się zawsze
    > może. Mało tego, zgodnie z zasadami prawdopodobieństwa zdarzy sie na pewno,
    > więc trzeba być na to przygotowanym.

    ja biegam zawsze z dwoma i przy tankowaniu opisanym w tym watku nic mi to nie
    pomoglo. proby w mbank-u zwracaly info "brak autoryzacji", proby w pkobp "brak
    polaczenia". a gotowki nie nosze, bo w koncu po co te karty mam? :-)

    pozdrowienia,
    --
    konrad, wroclaw

  • 22. Data: 2003-07-21 10:19:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 20 Jul 2003 20:17:54 GMT, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

    >A w jaki sposob wedlug ciebie bank powinien powiadomic o awarii?? (bo
    >chyba chodzi o awarie w systemie mBanku?) Zadzwonic do kazdego?

    taaa, tyle, że jakoś panicznie boją przyznać się, że to awaria
    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...

  • 23. Data: 2003-07-21 11:00:00
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik [stfn] napisał:

> [...]

    Czyli byla to po prostu awaria. Gdyby napisali "awaria" to by sie ludzie
    tak nie denerwowali. A "nieplanowana konserwacja" to robienie ludzi w
    balona w bialy dzien. Ja rozumiem ze sprzet to tylko sprzet i moze sie
    popsuc, i slowo "awaria" jest dla mnie jak najbardziej zrozumiale.
    Natomiast "nieplanowana konserwacja" nie swiadczy o uczciwym podejsciu
    do klienta.
    A poza tym generalnie uwazam konto z mBanku za najlepsze z tych ktore
    posiadam.

    I kolejny raz sprawdza sie stara zasada, ze jesli ktos chce zwiekszyc
    szanse dostepu do swoich pieniedzy przez 24h/d, powinien miec konta w
    kilku bankach, najlepiej w kilku systemach (Visa/MC/DC/AE)

    Miko

  • 24. Data: 2003-07-21 11:24:16
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "MiKo" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Czyli byla to po prostu awaria. Gdyby napisali "awaria" to by sie ludzie
    > tak nie denerwowali. A "nieplanowana konserwacja" to robienie ludzi w
    > balona w bialy dzien.

    Mieli awarie, a teraz po awarii musza przeprowadzic konserwacje systemu.
    Zwał jak zwał - wychodzi na jedno.

    > I kolejny raz sprawdza sie stara zasada, ze jesli ktos chce zwiekszyc
    > szanse dostepu do swoich pieniedzy przez 24h/d, powinien miec konta w
    > kilku bankach, najlepiej w kilku systemach (Visa/MC/DC/AE)

    Popieram.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 25. Data: 2003-07-21 11:55:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Gorzej jak sie okaze, ze to stacja paliw i zatankowales TIR'a ... ;-))))

    To stacja ma problem. JA mogę zostawić weksel, albo wziąć fakturę na
    przelew. Poza tym zawsze stacja powinna mieć imprintera na takie okazje.
    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2003-07-21 11:59:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Konrad Zak <k...@n...prawo.uni.wroc.pl> wrote:

> [...]
    > polaczenia". a gotowki nie nosze, bo w koncu po co te karty mam? :-)

    Masz dwie karty tego samego banku. Poza tym to problem stacji. Jeśli nei
    mogą zaakceptować karty, to mogę zostawić im weksel i wziąć numer konta
    do zapłaty.
    Jeśli się im nie podoba, to niech odsysają paliwo.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2003-07-21 12:56:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > To stacja ma problem. JA mogę zostawić weksel, albo wziąć fakturę na
    > przelew. Poza tym zawsze stacja powinna mieć imprintera na takie okazje.

    Co innego "powinna" a co innego tekst "Albo pan placi, albo wzywamy
    policje" ...

  • 28. Data: 2003-07-21 13:10:25
    Od: "Adam Cepak" <A...@w...pl>

    > Masz dwie karty tego samego banku.

    Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale co ma wspólnego BRE Bank (mBank) z PKO
    BP ??
    Wydaje mi się, że to jednak nie jest ten sam bank.

    Pozdrawiam
    AdamC

  • 29. Data: 2003-07-21 14:05:07
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To stacja ma problem. JA mogę zostawić weksel, albo wziąć fakturę na
    > przelew. Poza tym zawsze stacja powinna mieć imprintera na takie okazje.
    > --

    Imprinter przy standardowej karcie która jest dodawana do eKonta czy mBiznes
    a więc karta VE na niewiele by się przydał - bo niby jak tą kartę mam
    żelazkiem przejechać ??? poza tym kirowcy TIRów w 99,9% mają specjalne
    karty paliwowe. Pracuję na stacji i na miesiąc jak 1 TIR zapłaci gotówką lub
    zwykłą kartą płatniczą to i tak dużo.

    pozdr
    david

  • 30. Data: 2003-07-21 14:37:14
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Co innego "powinna" a co innego tekst "Albo pan placi, albo wzywamy
    > policje" ...

    W sumie to mogą wzywać. Ty chcesz zapłacić kartą, bo na
    dystrybutorze/drzwiach przeczytałeś że jest to jedna z form zapłaty. To
    stacja nie chce/nie potrafi przyjąć zapłaty w formie którą podała w ofercie,
    więc to stacja nie wywiązuje się ze zobowiązania.
    Inna sprawa to przeboje jakie występują przy takiej ścieżce załatwienia
    sprawy, ale kolega opisujący zdarzenie też nie to że miał komfortowe warunki
    rozwiązania problemu :^)
    Swoją drogą to chciałbym wiedzieć jak zachowali by się w takiej sytuacji
    policjanci. Odwrót strategiczny? :^)

    Miłego dnia
    Tomek