  • 1. Data: 2007-06-26 08:02:50
    Temat: No i co doktorku
    Od: Derx <j...@g...com>

    to jescze raz ja wruciłem i już was nie opuszcze a to kąta co mam
    zablokowane to sobie w dupę wsadźcie założyłem nowe na google a jak mi
    to zablokujecie to pujdę na wp onet i będę pisał dalej i nikt mi tego
    nie zabroni bo mamy wolność wypowiedzi a ci co mi szkodzą będą podani
    do sądu i jusz!
    W pizdu!

  • 2. Data: 2007-06-26 18:22:20
    Temat: Re: No i co doktorku
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 26 Jun 2007 08:02:50 -0000, Derx <j...@g...com> wrote:

> [...]
    >to zablokujecie to pujdę na wp onet i będę pisał dalej i nikt mi tego
    >nie zabroni bo mamy wolność wypowiedzi a ci co mi szkodzą będą podani

    Ja Tylko Ci powiem, że mozesz się tez załapać na coś takiego:
    http://trzypion.oldfield.org.pl/prk/moon/Moon%20Skar
    ga%20do%20policji.pdf
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-06-26 19:28:07
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ja Tylko Ci powiem, że mozesz się tez załapać na coś takiego:
    > http://trzypion.oldfield.org.pl/prk/moon/Moon%20Skar
    ga%20do%20policji.pdf

    NIE KARMIC TROLLI !

  • 4. Data: 2007-06-26 21:22:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 26 Jun 2007 21:28:07 +0200, "Leszek" <b...@s...pl> wrote:

    ga%20do%20policji.pdf

    >NIE KARMIC TROLLI !

    Zdecydowanie to nei jest karmienie trolli. To jest detrollizacja.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356