  • 1. Data: 2011-02-10 10:53:22
    Temat: No i reklamy w serwisach transakcyjnych banków stały się ciałem - Alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    "Poleć konto i odbierz 50 zł" - taki oto banerek (lewe kolumna na samym
    dole i nie da się wyłączyć) właśnie zobaczyłem po zalogowaniu się do
    Aliora. Co jak co, ale tego to się nie spodziewałem, żeby bank aż tak
    daleko się posunął. Jeżeli się przyjmie to ciekawe co nas czeka? Wielkie
    flashowe banery na cały ekran zaraz po zalogowaniu czy może, jeżeli nie
    wykupimy dodatkowego abonamentu, to przed dostępem do konta przez www
    będziemy musieli oglądnąć/odsłuchać spot reklamowy? Całe szczęście, że w
    Aliorze przychodzą powiadomienia na maila, więc nie trzeba się tam aż tak
    często logować. No i zawsze w odwodzie zostaje m.aliorbank.pl, który jest
    wykastrowany z wszelakich ficzerów.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-02-10 10:58:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > No i zawsze w odwodzie zostaje m.aliorbank.pl, który jest
    > wykastrowany z wszelakich ficzerów.

    Do czasu... ;-)

    witrak()

  • 3. Data: 2011-02-10 11:03:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    Dopóki reklamy dotyczą tego samego banku, którego jest to serwis
    transakcyjny to chyba wszystko w granicach normy. :) W BPH, BOS chyba już od
    dłuższego czasu trzeba się co pewien czas przebijać przez wstępne ekrany
    przy logowaniu (na szczęście jednokrotnie).

  • 4. Data: 2011-02-10 11:08:54
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.02.2011 12:03, MarekZ wrote:
> [...]
    > już od dłuższego czasu trzeba się co pewien czas przebijać przez wstępne
    > ekrany przy logowaniu (na szczęście jednokrotnie).
    W Pekao reklamy przy logowaniu są od wielu lat. Można zaznaczyć "nie
    przypominaj" ale to tylko wyłącza daną reklamę przy następnym logowaniu.

  • 5. Data: 2011-02-10 11:49:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 12:08:54 +0100, XYZ napisał(a):

    > W Pekao reklamy przy logowaniu są od wielu lat. Można zaznaczyć "nie
    > przypominaj" ale to tylko wyłącza daną reklamę przy następnym logowaniu.

    Ja do tej pory to miałem kontakt tylko z tekstowymi ofertami wysyłanymi
    na skrzynkę wewnętrzną, jeżeli bank takową posiada, albo coś takiego jak
    w Półbanku, także te grafiki to dla mnie nowość, może stąd takie moje
    zdziwienie.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-02-10 22:38:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Złośliwość, rzeczy martwych czy ktoś z Aliora czyta grupę. Właśnie się
    logowałem, a tu bach, ankieta wyskoczyła na całą stronę odnośnie
    bankowości mobilnej.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-02-11 07:41:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net>

> [...]
    > często logować. No i zawsze w odwodzie zostaje m.aliorbank.pl, który jest

    I co, w tych powiadomieniach emailowych nie masz reklam ?

  • 8. Data: 2011-02-11 07:44:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > Dopóki reklamy dotyczą tego samego banku, którego jest to serwis
    > transakcyjny to chyba wszystko w granicach normy. :)

    Co za różnica jakiego banku dotyczą jak nie dotyczą usługi z której
    korzystasz ?

  • 9. Data: 2011-02-11 10:01:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 08:41:07 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > I co, w tych powiadomieniach emailowych nie masz reklam ?

    Nie

    --
    xbartx