  • 1. Data: 2009-09-01 08:36:59
    Temat: No to co jutro longi?
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Jak w temacie.

  • 2. Data: 2009-09-01 09:16:19
    Temat: Re: No to co jutro longi?
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h7in07$mmf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jak w temacie.

    Jeszcze nie wiadomo, co dziś się wydarzy a Ty już o tym co jutro ;-)?

  • 3. Data: 2009-09-01 09:29:08
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kigam" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jeszcze nie wiadomo, co dziś się wydarzy a Ty już o tym co jutro ;-)?

    Ja nie wiem ale może ktoś wie ;-)

  • 4. Data: 2009-09-01 12:33:52
    Od: Wojciech Kaszycki <W...@m...eu>

    kigam pisze:
    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    >>

    > Ja nie wiem ale może ktoś wie ;-)

    Witam,

    szeroka konsolidacja ze względu na nowe maksima. Pytanie kto zwycięży,
    ja stawiam na L.

    pozdrawiam,
    W.

  • 5. Data: 2009-09-01 13:16:55
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Wojciech Kaszycki <W...@m...eu> napisał(a):

    Witam,

    szeroka konsolidacja ze względu na nowe maksima. Pytanie kto zwycięży,
    ja stawiam na L.

    Pytanie brzmi: czy od ubiegłego czwartku na GPW rozpoczęła się większa korekta
    całej półrocznej fali wzrostowej?
    Czy też mamy krótkie odreagowanie i jeszcze będą maksima a dopiero później
    głębszy zjazd?
    Chiny już chyba na dobre rozpoczęły korektę.
    Teraz giełdy patrzą na Wall Street bo to giełda amerykańska pokaże dalszy
    kierunek.

  • 6. Data: 2009-09-01 13:58:21
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > Chiny już chyba na dobre rozpoczęły korektę.
    > Teraz giełdy patrzą na Wall Street bo to giełda amerykańska pokaże dalszy

    Dzisiaj pierwszy raz od dawna poleciał sWIG, więc coś jest na rzeczy. Ale
    takie jednodniowe zjazdy już się zdarzały. Jutro się wszystko wyjaśni, jak
    będzie dalsza jazda to ja sprzedaję :)

  • 7. Data: 2009-09-01 14:11:07
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Ja nie wiem ale może ktoś wie ;-)

    Wygląda na to, że już dziś longi ;-)

  • 8. Data: 2009-09-01 14:12:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Dzisiaj pierwszy raz od dawna poleciał sWIG, więc coś jest na rzeczy. Ale
    > takie jednodniowe zjazdy już się zdarzały. Jutro się wszystko wyjaśni, jak
    > będzie dalsza jazda to ja sprzedaję :)

    Dane były na tyle dobre, że jankesi nie mieli wyjścia i wychodzą górą.
    Co z tego będzie w krótkim terminie to chyba nikt nie wie, a jak wie to
    niech się podzieli drogocenną wiedzą ;-)

  • 9. Data: 2009-09-01 14:58:23
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 1 Wrz, 16:12, "Fidelio" <t...@o...eu> wrote:

    > Dane były na tyle dobre, że jankesi nie mieli wyjścia i wychodzą górą.
    > Co z tego będzie w krótkim terminie to chyba nikt nie wie, a jak wie to
    > niech się podzieli drogocenną wiedzą ;-)

    Ja wiem, ja wiem.
    Widzę jutro lukę, taką przynajmniej 40 pkt.
    Tylko kierunku nie mogę dostrzec :)

  • 10. Data: 2009-09-01 17:40:48
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Wygląda na to, że już dziś longi ;-)