-
131. Data: 2010-12-05 20:45:15
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> <Czy tylko błędne naprowadzanie? Świadomość odległości od pasa startowego
> załogi rządowego Tu-154m>
> <http://ndb2010.wordpress.com/2010/11/28/swiadomosc-
odleglosci-od-pasa-startowego-zalogi-rzadowego-tu-15
4m/>
>
>
> Mają dane z wysokościomierza barycznego ?.
Zły link podałem, tu prawidłowy:
http://ndb2010.files.wordpress.com/2010/11/smolensk2
ndb.png
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
132. Data: 2010-12-05 20:54:06
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: totus <t...@p...onet.pl>
Delfino Delphis wrote:
/wyciąłem lewym skrzydłem
Szkoda prądu. Nie masz najmniejszych szans.
-
133. Data: 2010-12-05 21:39:11
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
Endriu wrote:
> "[...] Polega ona na tym że sygnał satelity jest nagrywany i z niewielkim
> przesunięciem w czasie i z wiekszą mocą niż sygnał satelity puszczany w
> eter na tej samej częstotliwości, na której nadaje satelita. Im mniejszy
> jest interwał czasu stosowanego meaconingu, tym trudniej jest go
> rozpoznać, a wynikiem jest błędne określenie własnego położenia. [...]".
>
> ręce opadają....
>
>
No ręce opadają, bo na pokładzie Tu-154 z GPSa to może korzystali w bramce
na Okęciu, przy kalibracji systemu IRS.
GPS jest systemem bardzo zawodnym, dlatego w lotnictwie cywilnym nie jest
wykorzystywany na podejściach precyzyjnych do lotnisk, z wyjątkiem kilku
przypadków, gdzie wspierany jest dodatkowymi instalacjami naziemnymi,
sprawdzającymi aktualną precyzję otrzymywanych danych. Wystarczy poczytać o
takich rzeczach jak EGNOS. Podejrzewam jednak, że autor tego artykułu nie ma
w tej materii zielonego pojęcia i klepie takie bzdury nawet nie próbując w
żaden sposób zamaskować swojej ignorancji, bo zdaje sobie sprawę, że gdy
tylko przeczyta to ktoś orientujący się, to popuka się w czoło.
Oczami wyobraźni widzę tę zaawansowaną technologię, która niby fałszuje
sygnał GPSa (a zrobienie tego jest cholernie trudne, bo mierzona jest
modulacja, a także interwały czasowe w odbiorze fal), wysyłane w stronę
samolotu, który nie ma działającego odbiornika GPS na pokładzie. :D
Na Ziemi w każdej chwili dziesiątki samolotów wykonują nieprecyzyjne
podejścia NDB, VOR/DME itp., w trudnych warunkach pogodowych i żaden się nie
rozbija. Dlaczego? Bo piloci przestrzegają elementarnych procedur.
Dziwie się, że niektórzy ludzie próbują ze stenogramów wyciąć absurdalne i
daleko idące wnioski, nie próbując wyciągnąć nawet tych najbardziej
oczywistych.
"Jak możesz mówić swemu bratu: Pozwól, że usunę drzazgę z twego oka, gdy
belka [tkwi] w twoim oku?"
A tam wyraźnie widać, że piloci zeszli poniżej wysokości decyzyjnej, bez
żadnej usterki i bez nawet większej refleksji odnośnie tego, co robią. Gdyby
tak działało lotnictwo cywilne, to codziennie byłyby dziesiątki katastrof.
-
134. Data: 2010-12-05 22:17:37
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
news:idh0q0$vs$1@news.onet.pl...
> Endriu wrote:
>
>> "[...] Polega ona na tym że sygnał satelity jest nagrywany i z niewielkim
>> przesunięciem w czasie i z wiekszą mocą niż sygnał satelity puszczany w
>> eter na tej samej częstotliwości, na której nadaje satelita. Im mniejszy
>> jest interwał czasu stosowanego meaconingu, tym trudniej jest go
>> rozpoznać, a wynikiem jest błędne określenie własnego położenia. [...]".
>>
>> ręce opadają....
>>
>>
> GPS jest systemem bardzo zawodnym, dlatego w lotnictwie cywilnym nie jest
> wykorzystywany na podejściach precyzyjnych do lotnisk, z wyjątkiem kilku
> przypadków, gdzie wspierany jest dodatkowymi instalacjami naziemnymi,
> sprawdzającymi aktualną precyzję otrzymywanych danych. Wystarczy poczytać
> o
> takich rzeczach jak EGNOS...
Po prostu misie nic nie wiedzący o czymś, np o GPS czy podejściu
precyzyjnym - piszą brednie a inni dyletanci to powtarzają na wiarę.
Nie na podstawie własnej wiedzy, tylko na ideologiczną wiarę.
Jak myślisz inaczej, a szczególnie znasz się na czymś dosyć dokładnie
zawodowo, to jesteś porąbańcem, wrogiem i wyborcą PO.
Bo nie jest istotna prawda na jakiś temat, tylko postawiona teza oraz fakty
czy jest się czyimś wrogiem czy sympatykiem.
Tu nie chodzi o to, żeby ją uprawdopodobnić czy obalić.
Chodzi o to, że ona ma być taka jak jest, bez względu na wszystko.
A tamten teraz dostał 100 nowych pojęć i znajdzie ich "fachowe" omówienia
zgodnie z Nowymi Prawami Zachowania Fizyki.
(nie wiem co to są te prawa zachowania fizyki, ale się nie dowiemy bo
jesteśmy młoty i debile)
-
135. Data: 2010-12-07 07:52:37
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> Oczami wyobraźni widzę tę zaawansowaną technologię, która niby fałszuje
> sygnał GPSa (a zrobienie tego jest cholernie trudne, bo mierzona jest
> modulacja, a także interwały czasowe w odbiorze fal), wysyłane w stronę
> samolotu, który nie ma działającego odbiornika GPS na pokładzie. :D
Jakos cię nie rozumię. Przcież według stenogramów TAWS był jak najbardziej
włączony i dawał sygnały, więc kompoletnie nie rozumiem dlaczego insynujesz
jakoby był wyłączony ?.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
136. Data: 2010-12-07 07:57:10
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> A tam wyraźnie widać, że piloci zeszli poniżej wysokości decyzyjnej,
Dalejk cię nie rozumię. Przecież usatliliśmy, że stenogramy są nic nie
warte, a ty w dalszym ciągu z uporem maniaka sugerujesz jakoby ktoś schodził
na poniżej wysokości decyzyjnej.... Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?.
Masz czarne skrzynki, albo chociaż oryginały nagrania korespondencji z
kabiny ?.
W STENOGRAMACH ROI SIĘ OD BŁĘDÓW
http://niezalezna.pl/artykul/w_stenogramach_roi_sie_
od_bledow/35476/1
"[...] Lotnicy rozmawiający z "Naszym Dziennikiem" zwracają uwagę na jeszcze
jeden fakt: oznaczenie "niezrozumiałość tekstu" i "niezidentyfikowanie
autora wypowiedzi" pojawia się niemal zawsze w momencie, gdy mówić powinien
kapitan Arkadiusz Protasiuk. [...]".
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
137. Data: 2010-12-07 08:21:32
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> Jaki brak składowej pionowej? Jedno skrzydło wytwarza kilkanaście ton siły
> nośnej o kierunku pionowym (Fz). Urwanie np. 1/3 skrzydła, to niedobór
> siły
> rzędu kilkunastu ton, a to daje moment obracający rzędu kilkuset kN*m.
> Wystarczający, aby swobodnie obrócić samolot. Już po tym akapicie widać,
> że
> mamy do czynienia z kompletnym dyletantem, człowiekiem, który ma braki w
> wiedzy na poziomie szkolnym.
> Model kompletnie od czapy. Znacznie lepszym byłby model rury z papieru, bo
> tak zachowuje się kadłub w przypadku katastrofy.
Nie mnie dyskutować o modelach fizycznych, niemniej np. w poniższej
kostatrofie
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20
090323-0
.... widac że w/w model rury przy niewielkiej prędkości w jakimś sensie
zadziałał, samolot jakoś "mniej więcej" w całości się zachował, a
poszczególne elementy jgo kadłubu stanowią mniej więcej całość, i nie są
porozpierdzielane w drobny mak i w dziwnej konfiguracji jak w przypadku
naszego Tupolewa.
http://zapisz.net/images/120_f103.jpg
(czarna skrzynka na poczatku katastrofy, jak gdyby odrzucuna w kierunku
przeciwnym co do lotu uopadania, nie mówiąć już o stateczniku który przy
upadku na dach powinien zostać doszczętnie zmielony).
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
138. Data: 2010-12-07 08:50:55
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "skippy" <m...@t...moon>
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
news:idkpd1$gsg$1@usenet.news.interia.pl...
>> A tam wyraźnie widać, że piloci zeszli poniżej wysokości decyzyjnej,
>
> Dalejk cię nie rozumię. Przecież usatliliśmy, że stenogramy są nic nie
> warte, a ty w dalszym ciągu z uporem maniaka sugerujesz jakoby ktoś
> schodził na poniżej wysokości decyzyjnej.... Na jakiej podstawie tak
> twierdzisz ?. Masz czarne skrzynki, albo chociaż oryginały nagrania
> korespondencji z kabiny ?.
No to na jakiej podstawie ty twierdzisz cokolwiek?
-
139. Data: 2010-12-07 17:23:28
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
news:idkshi$vlb$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości
> news:idkpd1$gsg$1@usenet.news.interia.pl...
>>> A tam wyraźnie widać, że piloci zeszli poniżej wysokości decyzyjnej,
>>
>> Dalejk cię nie rozumię. Przecież usatliliśmy, że stenogramy są nic nie
>> warte, a ty w dalszym ciągu z uporem maniaka sugerujesz jakoby ktoś
>> schodził na poniżej wysokości decyzyjnej.... Na jakiej podstawie tak
>> twierdzisz ?. Masz czarne skrzynki, albo chociaż oryginały nagrania
>> korespondencji z kabiny ?.
>
> No to na jakiej podstawie ty twierdzisz cokolwiek?
Nie rozumiem czemu karmicie tego trolla? Kolina przynajmniej jest zabawny, a
Endriu tylko żałosny.
--
Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
-
140. Data: 2010-12-07 20:09:19
Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>
> Nie rozumiem czemu karmicie tego trolla? Kolina przynajmniej jest zabawny,
> a Endriu tylko żałosny.
A mnie się wydaję że w/w dyskusja jest arcyciekawa, o czym świadczy choćby
ilość udzielonych odpowoiedzi. Niemniej rzeczywiście masz rację nie jest to
odpowiednia grupa do tego typu dyskusji, za co wszsytkich na wszelki wypadek
przepraszam - tak wyszło.
Z tego względu ewentualnych potencjalnych zainteresowanych ewentualną
kontynuacją zapraszam na pl.rec.lotnictwo - wątek o tytule wogóle nie
przesiąkniętym propagandą "Pilot wciskał gaz do
końca/Newsweek6XII/Smolensk".... che che.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/