  • 21. Data: 2010-11-23 08:33:45
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Powtórzę. Moim zdaniem to proste: piloci popełnili błąd i ponoszą całą
    > odpowiedzialność. Z dużym prawdopodobieństwem ulegli niewerbalnym naciskom
    > wynikłym z sytuacji i losów ich poprzedników.
    > Ale do niektórych to nie trafi i oni do końca życia będą szukać spisku.

    Powiedziec takie słowa w obliczu...:

    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    <http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-c
    zarnych-skrzynek-tu-154m-%E2%80%93-falszerstwo-%E2%8
    0%93-czesc-iv/>

    "[...]
    "W normie

    A teraz ciekawostka - pierwszy spadek ze 100 do 90 metrów z prędkością
    11,1 m/sekundę, czyli w ciągu sekundy spadają trzy piętra w dół!
    Czy lecąc windą na łeb na szyję trzy pietra w dół drugi pilot TU-154M
    mógł powiedzieć do mikrofonu w normie ?.
    Nie miał nawet czasu pomyślec, a co dopiero powiedzieć. Według czasu
    podanego na stenogrramach "w normie" trwało 0,4 sekundy!

    Odchodzimy

    Spadając z wysokości 80m do 60m (6 pięter w dół) w czasie 1,8 s z
    prędkością 25 m/s drugi pilot TU-154M nie mógł wydać komendy
    "odchodzimy"
    Powinien raczej krzyknąć: "spadamy" ! ".

    [...] "

    ...powiedziec takie słowa w momencie gdy Putin od pół roku zatwardzilenie
    oddaje skrzynek które sa podstawowowym elementem w prowadzonym śledztwie:

    ZDRAJCY !!
    http://dakowski.pl//index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=2504&Itemid=108

    [...] 6) Pozostawienie przez załogę płatowca (wg. MAK), maszyny na
    auto-pilocie do 5.4 sek. przed pierwszym zderzeniem jednoznacznie wskazuje
    na "meaconing", czyli celowe przesłanie opóźnionego i wzmocnionego sygnału z
    satelitów (dla GPS), które zmyliło co do wysokości i położenia przyrządy
    (komputer pokładowy), a w wyniku tego również załogę samolotu. W czasie
    katastrofy (niezależnie od trwających ciągle przekłamań strony rosyjskiej co
    do momentu - niepewności rzędu 20 minut!) nad horyzontem lotniska
    Siewiernyj było 7-8 satelitów GPS; analiza parametrów przekazywanych przez
    nie do komputerów pokładowych "tutki" musi wskazać na przyczynę anomalii
    trajektorii lotu. Zapewne dlatego strona posiadająca czarne skrzynki stara
    się nie wypuścić ich z rąk. [...]

    ....gdy ten że sam Putin ordynarnie pociął wrak samolotu który powinien być
    badany na różne okoliczności, i gdy czarno na białym podaje ci na tacy
    przykłady manipulacji i udziału służb specjalnych w rozbijaniu sprzeciwu
    społecznego ludzi którzy nie zgadzają się z oficjalna wersją "medialną"
    prezentowaną przez ludzi pokroju Tomas Lis:

    Tomasz Lis manipulacja
    http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

    Waldemar Łysiak o Lisie
    http://swiesciu.salon24.pl/30208,tomasz-lis-na-aucie

    "[...] Lis nie cofa się ani przed nikczemnością, ani przed walka dla złej
    sprawy - kłamstwo to jego modus operandi, a z wrogości wobec braci
    Kaczyńskich uczynił swój modus vivendi, tak go rozwścieczyło ich
    antysalonowe zwycięstwo parlamentarno - prezydenckie. Zawsze był psinką
    Salonu, już kilkanaście lat temu (1992) trząsł się ze strachu krzycząc do
    Lecha Wałęsy:"...Niech pan nas ratuje, panie prezydencie!", bo rząd
    Olszewskiego wszczął właśnie procedurę lustracyjną. Lis miał wtedy pecha -
    kamera uwieczniła ten jego krzyk. Dzisiaj Lis, który dalej struga nieudolnie
    człowieka prawego, więcej niż pecha ma tupetu.[...]"

    Jasiu nie obraź się, ale z moich długoletnich obserwacji coraz bardziej
    utwierdzam się, że postencjalny wyborca PO jest po prostu najzwyczajniejszym
    zmanipulowanym tłumokiem.

    Do tej pory żal mi trochę było pani Barbary Bochenek, bo lubiłem tą miłą
    kobietę (zdaje się) o gołębim sercu, ale po twoje postawie widze że nie ma
    czego współczuć. Przyłączyła się do tłumu baranów to niech się teraz jej
    dzieci sie nie dziwią, że nikt z jej wyborców nawet nie zada siobie odrobiny
    wysiłku, i nie zapyta o dziwne okoliczności jej smierci.

    Nikt z jej wyborców o to nie zapyta bo jest za tępy i za bardzo
    zmanipulowany.
    I mówię ci to jako symaptyk UPR-u, parti której żaden przedstawiciel nie
    zginął w katastrofie .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-11-23 09:05:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > czego współczuć. Przyłączyła się do tłumu baranów to niech się teraz jej

    jednak jesteś fajansiarzem

  • 23. Data: 2010-11-23 09:40:31
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > jednak jesteś fajansiarzem

    Jak zauważyłes drogi Skippy, kolega Jasiu pomimo wklejenia przez moja osobę
    z setki linków dotyczących katastrofy podważających oficjalną mainstreamową
    wersję lansowaną przez agentów WSI, w dalszym ciągu jak koń z klapkami na
    oczach nie zadaje pytań, które powninien zadać jako wyborca Barbary
    Bochenek.

    Robią ta za niego ludzie PiS-u inni nie związani z PO - np. ja.
    Dlatego mam podstwę uwżać że coś z PO jest nie tak.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-11-23 09:50:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Teraz już wiesz dlaczego uważam, że masz zwichrowane poglądy?
    Jeśli chodzi o Smoleńsk, to mam jeszcze gorsze zdanie. W tej sprawie uważam
    Cię za totalnego oszołoma, choć na polu gospodarki wiele razy zgadzałem się
    z tym, co pisałeś.

    Pilot nie miał prawa lądować, a Ty sprawiasz wrażenie nawiedzonego
    poszukiwacza spisków. Tacy spiskowcy, których miałem okazję skonfrontować
    osobiście zawsze przegrali w dyskusji. Zawsze wychodziła z nich ignorancja i
    opieranie się na domysłach wynikających z niewiedzy.

    Aha, ja "spadałem" szybowcem z prędkością pionową 2x większą niż Tupolev i
    żyję. Nie krzyczałem "spadamy". Możesz powołać komisję.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2010-11-23 09:54:54
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Robią ta za niego ludzie PiS-u inni nie związani z PO - np. ja.
    > Dlatego mam podstwę uwżać że coś z PO jest nie tak.

    nic nie zmienia to tłumaczenie wobec tego, co napisałeś o Bochenek

  • 26. Data: 2010-11-23 10:03:03
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > nic nie zmienia to tłumaczenie wobec tego, co napisałeś o Bochenek

    Zarzut skierowany jest do wyborców Bochenek. Nie wiem o co ci chodzi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-11-23 10:09:06
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Aha, ja "spadałem" szybowcem z prędkością pionową 2x większą niż Tupolev i
    > żyję. Nie krzyczałem "spadamy". Możesz powołać komisję.

    Jasiu powoli dochodze do wniosku, że twoja obecnośc tutaj - podobnie jak i
    totusa - tez nie jest przypadkowa.....

    Stenogramy z czarnych skrzynek Tu-154m
    http://www.pluszaczek.com/2010/06/05/stenogramy-z-cz
    arnych-skrzynek-tu-154m---falszerstwo---czesc-iv/

    " [...] Maksymalna prędkość lądowania wynosi 3m/s. Oni spadali z prędkością
    wielokrotnie większą [...] ".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-11-23 10:16:02
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    >
    > " [...] Maksymalna prędkość lądowania wynosi 3m/s. Oni spadali z
    > prędkością wielokrotnie większą [...] ".

    Nie przypominam sobie jakiegoś wykresu twojego autorstwa (podobnie jak i
    totusa) , nie wspominając już o jakimkolwiek o kodzie AFL........

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-11-23 10:18:43
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > Jak zauważyłes drogi Skippy, kolega Jasiu pomimo wklejenia przez moja
    > osobę z setki linków dotyczących katastrofy podważających oficjalną

    Ja mam moją wersję wydarzeń i nie muszę się dowiadywać o lansowaną. Twoje
    linki nie mają żadnej treści podważającej moje zdanie.

  • 30. Data: 2010-11-23 10:27:02
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    >
    > " [...] Maksymalna prędkość lądowania wynosi 3m/s. Oni spadali z
    > prędkością wielokrotnie większą [...] ".

    PIERDOLISZ jak potłuczony. Możesz być debilem, ale nie licz na to, że
    rozmówcy będą.

    3m/s to 10,8 km/h.
    Tupolew Tu 154 ma prędkość maksymalną 950 km/h, a MINIMALNĄ 235km/h.

    Teraz juz wiesz dlaczego jesteś oszołomem? Bo nie masz pojęcia o temacie, na
    który piszesz. Nie umiesz nawet jednostek prędkości, a próbujesz prowadzić
    śledztwo.

    Jesteś OSZOŁOMEM.