  • 41. Data: 2010-11-23 15:47:08
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Piszesz, że Tu 154 leciał 10,8 km/h i podcierasz dupę jakimś profesorem,
    > który Cię nigdy na oczy nie widział?

    Nie, piszę że leciał 300km/h a przy tym zniażał się "punktowo" z 80 do 60 m
    w czasie 1,8 sek (25 m/s w dól - czyli jak spadająca winda).

    Jasiu litości ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2010-11-23 15:48:20
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nie, piszę że leciał 300km/h a przy tym zniażał się "punktowo" z 80 do 60
    > m w czasie 1,8 sek (25 m/s w dól - czyli jak spadająca winda).

    Jakieś takie chyba kurwa chyba .....UFO.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 43. Data: 2010-11-23 16:35:46
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, piszę że leciał 300km/h a przy tym zniażał się "punktowo" z 80 do 60
    > m w czasie 1,8 sek (25 m/s w dól - czyli jak spadająca winda).

    Przy prędkości 300 km/h zwiększenie na 1,8 sekundy opadania do 90 km/h można
    wytłumaczyć na wiele sposobów: korekcją w celu powrotu na ścieżkę,
    turbulencją, zacięciem się wysokościomierza (stąd niektórzy pukają w
    szybkę), błędem pomiaru, fałszywym źródłem informacji jakie podajesz (nie
    wiemy o jakiej wysokości mówisz, może powiesz?).

    Co nie zmienia faktu, że Ty pieprzysz bez sensu, bo ich tam wogóle nie
    powinno być.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 44. Data: 2010-11-23 16:36:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Jakieś takie chyba kurwa chyba .....UFO.....

    Źródło danych o wysokości?
    Precyzyjnie o jakiej wysokości mówisz?

  • 45. Data: 2010-11-23 16:51:10
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dzał burdel pod krzyżem....
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Nov 2010 11:09:06 +0100, w <icg3sf$ifu$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(-a):

    > " [...] Maksymalna prędkość lądowania wynosi 3m/s. Oni spadali z prędkością
    > wielokrotnie większą [...] ".

    Nie odróżniasz prędkości lądowania od prędkości opadania?

  • 46. Data: 2010-11-23 18:07:31
    Temat: No to teraz wiadomo kto ...burdel na forum
    Od: k...@p...onet.pl

    najwazniejsza byla jednak:
    - konstelacja planet w chwili katastrofy oraz
    - czy piloci golili sie rano czy wieczorem.

    Wypowiadane slowa w kabinie tez dzialaja jak dopalacze wic tu istotnych
    eoelentow bylo mnostwo i nic to ze mgla i ze p[iloci innych samolotow
    ostrzegali przed tą pomrocznoscia mglistą.

    A poza tym ...co to do cholery ma za zwiazek z dzisiajszymi i jutrtzejszymi
    spadkami na gieldach????

    kroovka

    Dajcie swoje wygrane gieldowe na poszkodowane Rodziny i już nie mąćcie tej
    strony.

  • 47. Data: 2010-11-23 18:26:16
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Źródło danych o wysokości?
    >Precyzyjnie o jakiej wysokości mówisz?

    > fałszywym źródłem informacji jakie podajesz .....

    Ja podaje fałszywe informacje ?. Che che ....Chyba mnie pomyliłes z kimś
    innym:

    http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/d/5/Transkrypc
    ja_rozmow_4238987.pdf

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 48. Data: 2010-11-23 21:07:59
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Nastepny z tych co lądują szybowcem 25 m/s w osi pionowej ?.

    Ja akurat mam licencję na samoloty jednosilnikowe, a nie na szybowce. 25 m/s
    pewnie nie zniżałem, ale to zupełnie normalna prędkość zniżania normalnego
    samolotu pasażerskiego i nikt nie robi z tego paniki, pasażerowie nawet nie
    zauważają (bo wyczuwa się przyspieszenia, a nie prędkości). Natomiast
    przyziemienie to inna bajka.

    > Mówisz o tym wytrzymaniu ?
    >
    > Wytrzymanie
    > http://portalwiedzy.onet.pl/18554,,,,wytrzymanie,has
    lo.html

    > "[...] Wytrzymanie, etap lądowania aerodyny, podczas którego statek
    > powietrzny leci po torze poziomym ze stopniowo zmniejszającą się
    > prędkością lotu wskutek zmniejszania ciągu zespołu napędowego, czemu
    > towarzyszy spadek siły nośnej i POWOLNE (1 m/s) OPADNIE. [...]".

    No powiedzmy. Przed samym lądowaniem dosyć strome zniżanie redukujesz do
    zera poprzez zwiększenie kątów natarcia, a następnie podczas wytrzymania
    pozwalasz samolotowi swobodnie opaść na minimalnej prędkości (na małych
    samolotach często towarzyszy temu sygnał zbliżania się do krytycznych kątów
    natarcia). Porównaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=xrbqW9A90vg#t=04m20s

    Gdyby przyziemiać z początkową prędkością zniżania, to za każdym razem
    łamałoby się podwozie. Z kolei gdyby zniżać od początku z prędkością
    przyziemienia, to ścieżka podejścia byłaby niemalże pozioma i wymagałaby
    kilometrów oczyszczonych z wszelkich przeszkód przed pasem. Nie ma więc nic
    nienormalnego ze zniżaniem 25 m/s (o ile klapy pozwalają utrzymać stałą
    prędkość postępową) i jednocześnie przyziemieniem na 1 m/s. Szczególnie
    często takie rzeczy robi się lądując na przeszkody, tutaj przykład
    ekstremalny:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jh5XQh8-NDU#t=00m40s

  • 49. Data: 2010-11-24 00:25:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    szpaner:)
    http://www.youtube.com/watch?v=xrbqW9A90vg#t=04m20s

    nie jesteś w stanie udowodnić, ze wiesz coś więcej o lataniu od poleconego
    docenta z sieci
    nie ma takiej mozliwosci
    odpuść
    :)))