  • 51. Data: 2010-11-24 01:49:10
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urz?dza? burdel pod krzy?em....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > nie jesteś w stanie udowodnić, ze wiesz coś więcej o lataniu od poleconego
    > docenta z sieci
    > nie ma takiej mozliwosci
    > odpuść
    > :)))

    W tym rzecz, że w usenecie niczego nie trzeba udowadniać :>

  • 52. Data: 2010-11-24 12:11:18
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > prędkość postępową) i jednocześnie przyziemieniem na 1 m/s. Szczególnie
    > często takie rzeczy robi się lądując na przeszkody, tutaj przykład
    > ekstremalny:

    Taki kąt miałem, kiedy za wysoko podszedłem w Jeleniej i nerwowy instruktor
    pomógł mi zniżyć wysokość pikując prosto w chałupę przed pasem. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2010-11-24 12:12:18
    Temat: Re: No to teraz wiadomo kto urządzał burdel pod krzyżem....
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jak zwykle Twoja odpowiedź nie jest odpowiedzią na pytanie, tylko bełkotem.

  • 54. Data: 2010-11-25 08:03:27
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > (bo wyczuwa się przyspieszenia, a nie prędkości).

    Uważasz że wartość przyspiesznia przy zmianie prędkości z 0 do 100 km/h w
    niespełna 2 sekundy równa się 0 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2010-11-25 08:26:11
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Jak zwykle Twoja odpowiedź nie jest odpowiedzią na pytanie, tylko
    > bełkotem.

    Z głupkami się nie dyskutuje.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 56. Data: 2010-11-25 12:02:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Z głupkami się nie dyskutuje.

    Ja jednak złamałem zasadę i z Tobą dyskutuję.

  • 57. Data: 2010-11-25 12:04:20
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Uważasz że wartość przyspiesznia przy zmianie prędkości z 0 do 100 km/h w
    > niespełna 2 sekundy równa się 0 ?.

    Wiesz ale dyskutowanie o przyspieszeniu z Tobą, kiedy nie rozumiesz takich
    pojęć jak: wysokość, prędkość czy ścieżka lądowania, nie ma sensu.

  • 58. Data: 2010-11-25 13:38:00
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Uważasz że wartość przyspiesznia przy zmianie prędkości z 0 do 100 km/h w
    > niespełna 2 sekundy równa się 0 ?.

    Nie przyglądałem się dokładnie tym stenogramom. Tam naprawdę jest od zera do
    100 km/h w 2 sekundy? Poza tym to były odczyty z radiowysokościomierza -
    wystarczy, że pod spodem było wzniesienie i już masz taki wynik bez żadnych
    przyspieszeń.

  • 59. Data: 2010-11-25 14:36:52
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Nie przyglądałem się dokładnie tym stenogramom.

    Naprawdę ?. Jakiś widze nagły wysyp petentów którzy nie zapoznawszy się ze
    stenogramami, uznają pilotów winnymi katastrofy.

    > Tam naprawdę jest od zera do 100 km/h w 2 sekundy?

    Nie, nie ma to takie moje zwidy ......

    Poza tym to były odczyty z radiowysokościomierza -
    > wystarczy, że pod spodem było wzniesienie i już masz taki wynik bez
    > żadnych
    > przyspieszeń.

    Delfino, na to wygląda że oni chybna lądowali na Manhatanie:

    http://www.pluszaczek.com:80/2010/06/05/stenogramy-z
    -czarnych-skrzynek-tu-154m---falszerstwo---czesc-iv/

    "Spadek wysokości 200 na 100 to 100 m pokonane w 8,4 sek (100 m to 30
    pięter - 8,4 sek.).

    Czy gdzies w okolicach smoleńskiego lotniska tam jakiś 30-piętrowiec długi
    na (300 km/h = 83,4 m/s) (83,4 m/s * 8,4s = 700,6 m) 700 m ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2010-11-25 15:51:17
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    O spadku jakiej wysokości mówisz? Precyzyjnie proszę.

    PS Myślę, że bez wikipedii nie dasz rady. Śmiało doucz się.