  • 1. Data: 2013-06-04 22:36:32
    Temat: Nocna w Aliorze
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Heyo,

    Czy już było, że Alior wyzerował overnight?

    W.

  • 2. Data: 2013-06-04 23:35:55
    Temat: Re: Nocna w Aliorze
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-04 22:36, Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza pisze:
    > Czy już było, że Alior wyzerował overnight?

    Nie było ;) Ale kłamiesz... wszak jest 0.1% z połowy środków a to
    ZNACZNIE więcej niż zero ;) A tak poważnie to z tego co pamiętam to 0.1%
    było na ROR, a teraz te zawrotne oprocentowanie przeszło do O/N, a sam
    ROR jest na okrągłe 0%.

  • 3. Data: 2013-06-05 03:49:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" kolj4h$s3n$...@n...news.atman.pl

    > Czy już było, że Alior wyzerował overnight?

    Zniósł. Zero dopisał po dwóch nocach. :)
    Lider antyBelkowych rozwiązań.
    Nic nie daje i każe płacić sobie 2kpln miesięcznie.

    A logowanie nie jest łatwe. Po co nam ten bank?
    Ja jednak zrezygnuję z AliorTaty. SyneCki pozostawię.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-06-05 15:19:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kolmaf$86e$...@d...me

> [...]
    > pamiętam to 0.1% było na ROR, a teraz te zawrotne oprocentowanie
    > przeszło do O/N, a sam ROR jest na okrągłe 0%.

    Jak wiele trzeba mieć, aby Alior dał nam choć 1 grosz po uwzględnieniu
    Vincenta? Proste -- odsetki muszą przekroczyć lub osiągnąć 1.5 grosza.

    x*0.1%/365=1.5gr mnożę przez 1000 i jeszcze raz przez 365
    x=15*365pln=5475

    Ja miałem ponad 2kpln i dostałem od tego zero, chyba że Alior dopisze
    dopiero na przełomie miesięcy.

    Albo inaczej:

    2100pln*0.1%/365=0,005753424657534pln=0.575342465753
    4gr

    Po zaokrągleniu w górę daje nam 1 grosz, który Alior odda
    niejakiemu VincentemuR. Ale chyba w historycznym rysie
    powinien być jakiś ślad po tych operacjach niechirurgicznych?...

    Śladu nie ma. Zatem raczej Alior nie naliczył i nie odesłał?
    Tedy chyba okradł naszego umiłowanego VincentegoR.

    Może tak, może nie -- bo w ubm. naliczył odsetki i nie uwidocznił
    tego w historycznym rysie. [tak to jest, gdy ze szkół usuwa się
    naukę historii?...]

    -=-

    Czy w AliorTacie można wpłacać bezpośrednio do AliorSynCa?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-06-05 17:58:31
    Od: daro <e...@g...com>

    Rozejrzyj się po rynku i pokaż jakikolwiek oprocentowany ROR. Co do synca to mają
    fajną usługę - autouzupełnianie albo jakoś podobnie. Chodzi o to, że sam ustalasz ile
    chcesz mieć kasy na ROR, reszta z automatu idzie na konto oszczędnościowe. Jak
    zejdziesz poniżej tej kwoty to niedobór uzupełniają z konta oszczędnościowego. Jak
    dla mnie super rozwiązanie, do tego za free.

  • 6. Data: 2013-06-05 20:00:24
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 5 Jun 2013 08:58:31 -0700 (PDT), daro napisał(a):

> [...]
    > poniżej tej kwoty to niedobór uzupełniają z konta oszczędnościowego.
    > Jak dla mnie super rozwiązanie, do tego za free.

    Zgodnie z TOiP, tylko pierwszy przelew z konta oszczędnościowego na
    własny rachunek w Syncu jest darmowy, każdy następny kosztuje 1 zł
    (pozycja C.1.1.). Przelew na obce konto kosztuje 2 zł.
    Więc nie wiem jak to jest z tą "darmowością".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2013-06-05 20:07:00
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-05 20:00, Chris94 pisze:

> [...]
    > (pozycja C.1.1.). Przelew na obce konto kosztuje 2 zł.
    > Więc nie wiem jak to jest z tą "darmowością".

    Przelewy wykonywane między KO i ROR w ramach auto-uzupełniania nie
    zwiększają tego licznika więc są darmowe tak jak pierwszy SAMODZIELNIE
    zlecony przelew z KO.

  • 8. Data: 2013-06-05 22:38:37
    Od: niko <k...@b...net>

    W dniu 05.06.2013 17:58, daro pisze:
    > Rozejrzyj się po rynku i pokaż jakikolwiek oprocentowany ROR.

    eurobank do 1/8 2%, później 1,75

  • 9. Data: 2013-06-05 23:37:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "daro" a...@g...co

    : Rozejrzyj się po rynku i pokaż jakikolwiek oprocentowany ROR.

    A ile AliorTata daje na jakims oszczędnym?

[...]

    A ile AliorSyneC daje na jakimś oszczędnym?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-06-07 17:58:20
    Od: świerszcz <e...@g...com>

    lepiej szukać oszczędności niż zarobku na koncie. Z tego punktu widzenia bezpłatne
    konto w Syncu jest najlepsze.