  • 1. Data: 2004-04-15 19:52:04
    Temat: Nordea :-///
    Od: "saper" <s...@g...pl>

    Czy ktos z Was maproblem z doliczeniem sie kasy na koncie w Nordei po
    ostatniej awarii systemu ktora miala miejsce 06.04.04 ???

    Saper

  • 2. Data: 2004-04-16 06:27:11
    Temat: Re: Nordea :-///
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "saper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was maproblem z doliczeniem sie kasy na koncie w Nordei po
    > ostatniej awarii systemu ktora miala miejsce 06.04.04 ???

    Ja nie mam. Mam natomiast problem z ciągłymi przerwami technicznymi
    ciągnącymi się po parę godzin. Nie sprawdzałem tego jakoś dokładniej, ale
    mam wrażenie, że serwis internetowy każdej nocy przestaje w części działać.
    :-/ Obecnie też nie działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko