  • 11. Data: 2008-12-06 15:15:27
    Temat: Re: Nordea Solo
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Wwieslaw<u...@o...pl>
    news:ghdv8b$ibs$1@sunflower.man.poznan.pl

    > Hmm moja I transza:
    >
    > Rachunek kredytu w CHF:
    >
    > 14.11.06 wyplata kredytu numer umowy 4239,08
    > 14.11.06 przelew wlasny uruchomienie...kurs 2.359 -4239,08
    >
    > Rachunek osblusgi kredytu w PLN
    >
    > 14.11.06 przelew wlasny uruchomienie...kurs 2.359 10000
    > 14.11.06 zaplata za nieruchomosc -10000

    Nie jestem pewien, czy mówimy o tym samym.
    Informacje, które podałem, znajdują się pod zakładką "Kredyty", pod "Kredyty
    hipoteczne spłata annuitowa".

    Gawron

  • 12. Data: 2008-12-06 15:16:55
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Gawron<s...@l...po>

    [...]
    > Nie jestem pewien, czy mówimy o tym samym.
    > Informacje, które podałem, znajdują się pod zakładką "Kredyty", pod
    > "Kredyty hipoteczne spłata annuitowa".

    I dalej pod "Rachunek do pobrania spłaty kapitału" i to samo pod "Rachunek
    do pobrania spłaty odsetek".

    Gawr

  • 13. Data: 2008-12-06 16:32:44
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Gawron wrote:

    > I dalej pod "Rachunek do pobrania spłaty kapitału" i to samo pod
    > "Rachunek do pobrania spłaty odsetek".

    Przedtem nie chcialo mi sie logowac zajrzalem w wyciagi.

    Teraz kopiuj wklej z solo:

    Data realizacji 2006-11-14 00:00:00
    Kwota transakcji CHF 4 239,08 +
    Kwota transakcji w PLN PLN 10 152,60 +
    Kurs wymiany 2,3950
    Typ transakcji MORTGAGE PRINCIPAL DRAWDOWN

    Data realizacji 2006-11-14 00:00:00
    Kwota transakcji CHF 4 239,08 -
    Kwota transakcji w PLN PLN 10 000,00 -
    Kurs wymiany 2,3590
    Typ transakcji Przelew z rachunku

    W tym dniu mieli przelac 10kpln - po kursie kupna Nordei 2,3590 tj 10000
    zlotych.

    A te 10152,60pln po kursie 2,3950 = 4239,08CHF to moze dotyczyc ich
    kursu walutowego w rozliczeniach wewnetrznych/miedzybankowych.

    Mi kwota zadluzenia po tej operacji wzrosla do 4239,08 CHF a developer
    dostal 10kpln czyli gra i trabi.

    Wieslaw

  • 14. Data: 2008-12-06 16:53:15
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Wwieslaw<u...@o...pl>

    [...]
> [...]
    > kursu walutowego w rozliczeniach wewnetrznych/miedzybankowych.
    >
    > Mi kwota zadluzenia po tej operacji wzrosla do 4239,08 CHF a developer

    OK. Może niepotrzebnie zrobiłem raban. U mnie to wygląda tak samo (tylko
    różnica w złotych większa (więc zwróciła moją uwagę), bo i kwota większa).

    W kolejnej transzy dostałeś tyle, ile miałeś dostać, czyli bez jakiegoś
    pomniejszenia o różnicę - w Twoim przypadku 152,60 zł?

    Gawron

  • 15. Data: 2008-12-06 17:23:05
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Gawron wrote:
> [...]
    >
    > W kolejnej transzy dostałeś tyle, ile miałeś dostać, czyli bez jakiegoś
    > pomniejszenia o różnicę - w Twoim przypadku 152,60 zł?

    Tak. Wszystko bylo wyplacone jak nalezy. Pomijajac fakt, ze kurs
    sprzedazy CHF sie zmienial i tutaj byla fluktuacja. Natomiast wszyskie
    przeliczenia z uzyciem tabeli kursowej dzialaly, nigdzie mi 4grosze*x
    CHF nie wsiaknelo :)

    Wieslaw

  • 16. Data: 2008-12-06 17:34:31
    Od: "Gawron" <s...@l...po>

    Wwieslaw<u...@o...pl>

> [...]
    > sprzedazy CHF sie zmienial i tutaj byla fluktuacja. Natomiast wszyskie
    > przeliczenia z uzyciem tabeli kursowej dzialaly, nigdzie mi 4grosze*x

    Dzięki. Uspokoiłeś mnie.

    Gawron