  • 1. Data: 2008-01-23 21:00:03
    Temat: Nordea Spektrum
    Od: C...@g...com

    Nowy rachunek w Nordea http://www.nordea.pl/50497 - bezpłatne wypłaty
    z bankomatów w całym kraju.
    Tylko z tego co widzę to token trzeba mieć i to płatne aż 20 zł/
    miesiąc w 1-szym roku (potem bez opłat).

  • 2. Data: 2008-01-23 21:11:20
    Temat: Re: Nordea Spektrum
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    C...@g...com pisze:
    > Nowy rachunek w Nordea http://www.nordea.pl/50497 - bezpłatne wypłaty
    > z bankomatów w całym kraju.
    > Tylko z tego co widzę to token trzeba mieć i to płatne aż 20 zł/
    > miesiąc w 1-szym roku (potem bez opłat).

    Nie trzeba.

  • 3. Data: 2008-01-23 21:22:27
    Od: C...@g...com

    On 23 Sty, 22:11, adams99 <a...@g...pl> wrote:

    > Nie trzeba.
    To zakładam :)
    Tylko mam pytanie jak się robi w takim wypadku przelewy przez neta ?

  • 4. Data: 2008-01-23 21:33:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 23 Jan 2008 13:22:27 -0800 (PST), C...@g...com wrote:

    > To zakładam :)
    > Tylko mam pytanie jak się robi w takim wypadku przelewy przez neta ?

    Pewnie za pomocą kodów jednorazowych - karta jak w Inteligo. Tylko obawiam
    się, że nadal logowanie jest również przy uzyciu kodów z tejże karty, zatem
    raczej szybko będzie ubywalo kodów.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-01-23 22:37:04
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Pewnie za pomocą kodów jednorazowych - karta jak w Inteligo. Tylko obawiam
    > się, że nadal logowanie jest również przy uzyciu kodów z tejże karty, zatem
    > raczej szybko będzie ubywalo kodów.

    Potwierdzam - można logować się za pomocą kodów (na karcie jest 80
    kodów), za pomocą tokena lub za pomocą karty elektronicznej z podpisem
    cyfrowym (korzysta ktoś? )

    adams99