  • 31. Data: 2008-01-26 09:01:24
    Temat: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Piszesz na tej grupie i nie masz konta w mBanku? Heretyk...;)

    Konto w mBanku mam juz od kilku lat. Pisalem o tym, ze nie dotyczy mnie
    brak bankomatow. W Warszawie jest ich sporo :)

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2008-01-26 14:45:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 15:52:49 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Moze rok posiadania ci sie konczy?

    No jeżeli dobrze kojarzę to mam ją jakoś rok i niecały miesiąc.

    Xenocide

  • 33. Data: 2008-01-26 14:55:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 10:01:24 +0100, Mithos napisał(a):

    > Konto w mBanku mam juz od kilku lat. Pisalem o tym, ze nie dotyczy mnie
    > brak bankomatow. W Warszawie jest ich sporo :)

    Stolyca, nie sotylca oto krótka opowiastka.
    Kolega załatwiał coś w urzędzie miasta, odnośnie swojego mieszkania i jak
    to w urzędzie, poszedł po decyzję a okazało się, że musi jeszcze kolejne
    podanie złożyć :/ No i na dole jest okienko PKO BP do opłat (a jaaaak!) i
    jako, że już było blisko 15.00 a chciał temat załatwić wybrał z bankomatu
    PKO BP w urzędzie miasta (a jaaaaak!) pieniądze na jakieś tam opłaty.
    Poszedł do góry i się okazało, że to jest mieszkaniówka i jeszcze kolejne
    opłaty trzeba wnieść - znowu na dół już wkurzony, bo znowu musi wypłacać.
    Także ta Nordea może się przydać, bo 10 PLN go to kosztowało. Na domiar
    złego, mało już piany na ustach nie dostał, jak wrócił do Pani to się
    okazało, że przy mieszkaniówce tylko firmy muszą płacić a klienci
    indywidualni nie! "Ja za Panem wybiegłam, ale już Pana nie było" -
    pomijając już całą atrakcję jaką potrafią zafundować urzędnicy, to w tym
    konkretnym przypadku opłaty za wybranie z obcego bankomatu to pół roku
    używania konta Nordea. Fakt jest to wypadek mocno losowy i raczej wypada
    raz na ileś tam lat, no ale każdemu z nas może się przytrafić ;)

    Xenocide

  • 34. Data: 2008-01-26 16:05:53
    Od: bob <1...@x...pl>

    ygreko napisał(a):
    > "bob" <1...@x...pl> wrote in message
    >
    > cash4you tez jest darmowy do wyplat z mbanku.

    Wiem, tyle że stoją one na krańcach miasta, więc jak dla mnie mbank odpada.

  • 35. Data: 2008-01-26 16:14:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 14:55, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Stolyca, nie sotylca oto krótka opowiastka.
    > Kolega załatwiał coś w urzędzie miasta,

    W perspektywie (dalekiej) sa bezstykowe karty miejskie, ktorymi bedzie
    mozna oplacac na terenie miasta wystawiajacego karte oplaty
    komunikacyjne, parkomaty, bramki metra itp, wlacznie z oplatami
    administracyjnymi w lokalnych urzedach.
    Najsensowniejsze naturalnie byloby przydzielic ta funkcjonalnosc
    osobistym dowodom z chipem, ktore za jakis czas bedziemy musieli
    wyrabiac, ale przeciez lepiej pobrac dodatkowa oplate za wystawienie
    karty :)

  • 36. Data: 2008-01-26 22:50:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fnfhku$m58$...@n...task.gda.pl

    > [..] każdemu z nas może się przytrafić ;)

    Rok temu dwa razy jechałem po kilka kilometrów w jedną stronę
    do ,,swojego'' bankomatu, ale ani razu z obcego nie korzystałem, :)
    choć były w pobliżu. Raz uciekła mi okazja -- tania, ale duża owcza
    skóra... Do dzisiaj skóry nie kupiłem...

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 37. Data: 2008-01-27 10:32:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > mozna oplacac na terenie miasta wystawiajacego karte oplaty
    > komunikacyjne, parkomaty, bramki metra itp, wlacznie z oplatami

    Ale przeciez juz jest karta miejska, ktora jest jednoczesnie biletem
    okresowym jak i umozliwia placenie w parkometrach. Teraz w planach (a
    moze juz w realizacji) sa jakies jej modyfikacje i zwiekszenie
    funkcjonalnosci.

    --
    Mithos

  • 38. Data: 2008-01-27 10:40:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Kolega załatwiał coś w urzędzie miasta, odnośnie swojego mieszkania i jak
    > to w urzędzie, poszedł po decyzję a okazało się, że musi jeszcze kolejne
    > podanie złożyć :/

    [ciach]

    To kolega wyplacal z bankomatu po 20-50 zl ? :) Ja staram sie zawsze
    miec jakas gotowke, w razie gdyby np. padla autoryzacja KK, a bylbym
    powiedzmy z kims na jakiejs kolacji albo gdybym akurat tankowal paliwo.
    Jak bylem mlody to zawsze nosilem ze soba tylko 50 zl, a teraz niestety
    min. kilka razy tyle. Niestety o ile zakupy zawsze moge zostawic w
    sklepie jesli nie bedzie sie dalo placic karta, o tyle paliwa z auta nie
    odleje, a i zjedzonego pozywienia rowniez nie zwroce w zadowalajacym
    stanie. Oczywiscie mozna wtedy isc na noze, tyle ze nie zawsze jest to
    najlepsze rozwiazanie.

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2008-01-27 15:28:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 27 Jan 2008 11:40:41 +0100, Mithos napisał(a):

    > To kolega wyplacal z bankomatu po 20-50 zl ? :)

    Wiesz pewnie o tym nawet nie myślał, bo 15 była już tuż, tuż a wpłacić
    trzeba było tyle i tyle, więc podejrzewam, że wybrał tyle żeby starczyło
    tak po prostu odruchowo, nie spodziewając się że czeka go jeszcze niezły
    magiel ;)

    PS Właśnie rozmawiałem ze znajomym z Norge, do którego się niedługo będę
    wybierał. Bankomaty Nordea są na każdym kroku :)

    Xenocide

  • 40. Data: 2008-01-27 15:52:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" fnhnqi$kof$...@n...onet.pl

> [...]
    > odleje, a i zjedzonego pozywienia rowniez nie zwroce w zadowalajacym
    > stanie. Oczywiscie mozna wtedy isc na noze, tyle ze nie zawsze jest to

    Warto mieć kilka kart. Jeśli żadna nie przejdzie, a każda przechodzi w innych
    miejscach, to już raczej wina sklepu/restauracji/stacji_benzynowej, nie moja. :)

    No... I w sklepie (a i to nie każdym) lub restauracji
    to noże są pod ręką, ale nie na stacji benzynowej. :)

    --
    ____