  • 1. Data: 2004-05-14 11:53:09
    Temat: Nordea promuje karty Visa Classic za darmo, Visa Gold taniej
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Do końca września bank Nordea nie pobiera opłat za wydanie i wznowienie
    karty Visa Classic i obniża o 50 procent opłatę za wydanie i wznowienie
    prestiżowej karty Visa Gold.
    Karta Visa Classic Nordea jest kartą płatniczą, akceptowaną w Polsce i za
    granicą. Jest to karta typu charge. Wydatki, które przy płaceniu kartą
    ponosi jej posiadacz, obciążają jego konto dopiero 15 dnia następnego
    miesiąca. Karta wydawana jest na jeden rok. W banku Nordea miesięczny limit
    wydatków na kartę jest ustalany indywidualnie.
    Dodatkowo do końca czerwca każdy, kto jako pierwszy w danym dniu złoży
    wniosek o wydanie karty Visa Classic i karta zostanie mu przyznana, otrzyma
    oryginalny kubek Nordea.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5214

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-14 12:42:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Do końca września bank Nordea nie pobiera opłat za wydanie i
    > wznowienie karty Visa Classic i obniża o 50 procent opłatę za wydanie
    > i wznowienie prestiżowej karty Visa Gold.

    Tylko nic nie piszą o odpowiedzialności banku za operacje kartą skopiowaną lub
    ukradzioną - tłumaczą że w takim przypadku "zastosowanie mają obowiązujące w tym
    zakresie przepisy prawa" :-)

    Najciekawsze kwiatki są w "świadectwie ubezpieczenia" Visa Gold - nie
    odpowiadają za to za co przysługuje jakieś inne ubezpieczenie, nie odpowiadają
    za użycie karty w internecie, odpowiadają za szkody powstałe dopiero 48 godzin
    od zgłoszenia

    Czy napisanie takich warunków (gorszych niż ustawa przewiduje) jest dla kogoś
    zobowiązujące? Jeśli wobec klienta bank odpowiada za więcej, to po kiego grzyba
    piszą takie bzdury?
    Na dodatek informują o konieczności przyniesienia CZTERECH papierków w celu
    reklamacji transakcji w tym np ksero pisemnego zastrzeżenia karty i
    potwierdzenie na piśmie telefonicznego zgłoszenia (wystawianego przez bank) i
    kopii rachunku potwierdzającego transakcje której nie zrobiliśmy (to jest
    płatne).

    I pomyśleć że ta karta kiedyś wygrała ranking :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-05-14 13:31:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> writes:

> [...]
    > zgłoszenia (wystawianego przez bank) i kopii rachunku
    > potwierdzającego transakcje której nie zrobiliśmy (to jest płatne).

    Znacza kaza sobie przynosic papierki ktore oni sami wystawili?

    MJ

  • 4. Data: 2004-05-14 15:40:44
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Do końca września bank Nordea nie pobiera opłat za wydanie i
    > wznowienie karty Visa Classic i obniża o 50 procent opłatę za wydanie
    > i wznowienie prestiżowej karty Visa Gold.

    A mnie kiedyś szkolono, że markowych produktów się nie przecenia.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-14 16:18:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Znacza kaza sobie przynosic papierki ktore oni sami wystawili?

    papierki każą przynieś do firmy TRYG, która jest ubezpieczycielem dającym
    darmowo to ubezpieczenie o którym napisałem.
    Tylko że klientowi należy się od banku w zakresie ubezpieczenia transakcji
    karcianych więcej niż oni dają - po jaką cholerę piszą o tym denerwując klienta
    skoro ustawa narzuca na bank dużo więcej?

    I to ma być markowy produkt - skowi chyba przesadzasz :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-05-14 16:38:21
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    > I to ma być markowy produkt - skowi chyba przesadzasz :-)

    No to wszystko się zgadza - produkt z przeceny! ;))