  • 1. Data: 2003-10-31 13:00:41
    Temat: Nordea puka... i o LG
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wczoraj do mnie zapukał kurier z Masterlinka z pakietem Nordei... Hmm, wydawało
    mi się, że jeżeli nie wyrażę chęci założenia konta, to nie będą na siłę mnie
    uszczęśliwiać, ale widać nie.

    Pytanie: do kiedy obecne konto będzie działać na obecnych warunkach (dobre %%
    - choć chyba już nie) i bezpłatne. Czyli kiedy uciekać? :)

    I druga uwaga: kiedyś LG twierdził, że z NetKombo wkłady wycofywane są po
    1000zł w razie potrzebny (czyli wypłaty z NetKonta). Ostatnio zauważyłem, że LG
    wycofał mi 6000zł a nast. dnia z powortem włożył na NetKombo ok. 5000 czy
    podobnie). To chyba nie tak miało działać??

  • 2. Data: 2003-10-31 14:29:40
    Temat: Re: Nordea puka... i o LG
    Od: "boa" <a...@U...poczta.fm>

> [...]
    wydawało
    >mi się, że jeżeli nie wyrażę chęci założenia konta, to nie będą na siłę

    w otrzymanym pismie o zamianie rachunkow LG na Nordea bylo napisane ile masz
    czasu na rozwiazanie umowy - a skoro tego nie zrobiles to znaczy ze
    przyjales warunki

    >Pytanie: do kiedy obecne konto będzie działać na obecnych warunkach (dobre
    %%
    >- choć chyba już nie) i bezpłatne. Czyli kiedy uciekać? :)

    pytanie czy nie jest juz za pozno i dolicza ci oplaty za prowadzenie
    rachunku hehe
    swoja droga maja burdel bo wysylaja piny do nowych kart do osob ktore dawno
    zamknely rachunek LG

    Łukasz

  • 3. Data: 2003-10-31 14:49:56
    Od: "Bob" <b...@w...pl>

> [...]
    > rachunku hehe
    > swoja droga maja burdel bo wysylaja piny do nowych kart do osob ktore

    dokladnie tak
    wyslali mi PIN,a konto dawno zamkniete

    pozdrawiam
    Bob

  • 4. Data: 2003-10-31 15:29:53
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > wydawało
    > mnie

    powiedz z czym przyszedl ten kurier ?
    przyniosl karte ? jakies pismo ? jakas umowe ?
    bo chce sie przygotowac na wizytke :-)

  • 5. Data: 2003-10-31 15:35:14
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > powiedz z czym przyszedl ten kurier ?
    > przyniosl karte ? jakies pismo ? jakas umowe ?
    > bo chce sie przygotowac na wizytke :-)

    Kurier przynosi pakiecik : umowa+karta na wzór podpisu (2 egzemplarze do
    podpisu przy kurierze) oraz VE (pin przyszedł wcześniej) oraz karta kodów
    oraz regulaminy oraz parę informatorków. Wszystko zapakowane w granatowe
    pudełko ;-))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-10-31 15:38:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 31 Oct 2003 16:29:53 +0100, w <bntv6l$qlv$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Krab"
    <k...@p...of.pl> napisał(-a):

    > powiedz z czym przyszedl ten kurier ?
    > przyniosl karte ? jakies pismo ? jakas umowe ?

    Z paczką :).

    > bo chce sie przygotowac na wizytke :-)

    Nie znasz dnia ani godziny ;).

  • 7. Data: 2003-10-31 15:41:49
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 31 Oct 2003 15:29:40 +0100, w <bntrkn$so2$1@inews.gazeta.pl>, "boa"
    <a...@U...poczta.fm> napisał(-a):

> [...]
    >
    > w otrzymanym pismie o zamianie rachunkow LG na Nordea bylo napisane ile masz
    > czasu na rozwiazanie umowy - a skoro tego nie zrobiles to znaczy ze

    Wcześniej zakładałbym się, że _nie podpisanie_ oznacza nieakceptację,
    generalnie jednak olałem marketingowy bełkot w ich piśmie. :]

    Od kiedy pobierają opłaty?

    PS. Jakie tam jest właściwie %%? Nie znalazłem tego na ich boskim www :]

  • 8. Data: 2003-10-31 15:58:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bntvnd$d17$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Kurier przynosi pakiecik : umowa

    umowa tylko do karty, czy nowa o prowadzenie konta?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-10-31 16:08:22
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > oraz regulaminy oraz parę informatorków. Wszystko zapakowane w granatowe

    Ciekawe co zrobi jak mu powiem ze nie mam juz z tym bankiem nic wspolnego i
    w najblizszej przyszlosci nie chce miec.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 10. Data: 2003-10-31 19:04:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > umowa tylko do karty, czy nowa o prowadzenie konta?

    O prowadzenie konta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn