  • 1. Data: 2003-02-17 11:36:44
    Temat: [Nordea]-rachunek walutowy via net tylko z ROR-em?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Chciałam sobie założyć rachunek walutowy w Nordei. Na ich stronie nie ma
    informacji, że rachunek ten można obsługiwać przez net, ale ponieważ na
    grupie pojawiały się informacje, że tak jest, więc zadzwoniłam do nich i
    dowiedziałam się, że jedyną drogą do uzyskania mozliwości operacji przez net
    na rachunkach walutowych jest założenie sobie u nich ROR-u. Nie jest możliwe
    posiadanie samego rachunku walutowego z dostępem przez net. W związku z tym
    mam pytanie: czy to prawda, czy też było to klasyczne "wciskanie" RORu przy
    okazji (pracownica upierała się przy swojej wersji). A jeżeli prawda, to
    które banki nie zmuszają do załadania RORu i dają obsługę rachunków
    walutowych przez net?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-02-17 12:43:23
    Temat: Re: [Nordea]-rachunek walutowy via net tylko z ROR-em?
    Od: Marian Rusek <r...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > które banki nie zmuszaj? do za?adania RORu i daj? obs?ug? rachunków
    > walutowych przez net?

    MultiBank. Z FAQu wynika, ze:

    "Jez.eli jest to rachunek walutowy dla osób fizycznych, nie trzeba
    posiadac' MultiKonta ani innego rachunku w MultiBanku."

    Niestety rachunek jest platny 1 zl / miesiac.

    Marian

  • 3. Data: 2003-02-17 15:39:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A jeżeli prawda, to
    > które banki nie zmuszają do załadania RORu i dają obsługę rachunków
    > walutowych przez net?

    BZWBK :-)
    Ale dostep via net tylko bierny.

    --