  • 1. Data: 2008-01-29 19:09:02
    Temat: Nordea - refinansowanie kredytu mieszkaniowego
    Od: Romuś Makiełło <m...@p...fm>

    witam
    zastanawiam się nad opcją refinansowanie w Nordea wraz z dobraniem kwoty na
    dowolny cel. Wszystko w cenie kredytu mieszkaniowego. Marża 1.00%, brak
    konieczności ubezpieczenia, brak kosztów prowadzenia rachunku, wydłużony
    okres kredytowania. Czy ktoś zna lepszą opcję, bo szukam i nie widzę. Może
    ktoś przerabiał temat?
    pozdrawiam
    mc

  • 2. Data: 2008-01-29 21:38:00
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Romuś Makiełło pisze:
> [...]
    > rachunku, wydłużony okres kredytowania. Czy ktoś zna lepszą opcję, bo
    > szukam i nie widzę. Może ktoś przerabiał temat?

    Ja dziś złożyłem wniosek :-) w Open F.
    Podobno jest to cicha promocja tylko na refinans, tylko Nordea i tylko
    przez OF. I marża 0,98 w CHF. I na dodatek na oświadczenie o dochodach!!
    Ja już od kilku miesięcy sie interesuję refinansem i w mojej konkretnej
    sytuacji nie znalazłem nic lepszego.
    Zobaczymy co bedzie, bo właśnie po 2 miesiącach oczekiwania bezpośrednio
    w NORDEA dostałem zgodę na kredyt w oparciu o dochody, ale w
    niezadowalającej mnie wysokości, żenująco nisko ocenili moją zdolność
    kredytową, nawet doradca (dobry) był zdziwiony, że tak nisko.
    A gdzie czytałeś o tej promocji????

  • 3. Data: 2008-02-10 12:26:01
    Od: "Krzysztof Ziółkowski" <t...@W...gazeta.pl>

    Troche zbyt malo informacji, by podac konkretne rozwiazanie:
    kwota kredytu pierwotnego, kwota do splaty, kwota na dowolny cel, wartosc
    zabezpieczenia, od kiedy splacany kredyt. Tego typu informacje to podstawa,
    by mowic o jakiejkolwiek propozycji.
    Nie wiem gdzie masz obecny kredyt, ale kilka dni temu Millennium bardzo
    korzystnie obnizylo marze, warto zapytac.