  • 11. Data: 2011-10-03 15:38:11
    Temat: Re: Nordea reklamacja ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-03 17:37, Liwiusz pisze:
    > przysalanie od razu saldem debetowym

    "niedozwolonym", z opłatami karnymi itp.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-10-03 17:34:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote on 2011-10-03_17:38

    > "niedozwolonym", z opłatami karnymi itp.

    No nie, nie ma takich - to jest konto inwestycyjne, więc
    ewentualnie mogliby sprzedać papiery wartościowe, żeby pokryć debet.

    witrak()

  • 13. Data: 2011-10-03 19:13:47
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    Nie było informacji o wprowadzonej
    rok temu podwyżce opłaty.W ogóle nic, Pewnie aby klienta nie
    spłoszyć.

    No to zarobiłes na lokacie :-(
    A oni wyhodowali dług
    Inną sprawą jest ze jak zakładasz lokatę i musisz płacić za konto, to
    odejmujesz część zysków z lokaty.
    Nie wiem ja wyglądał wtedy regulamin, ale o podwyżce opłat to wypadałoby
    poinformować.
    Ten bank to wielkim łukiem omijać !!!

    CzS

  • 14. Data: 2011-10-04 06:58:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Oct 2011 02:14:43 -0700, tad napisał(a):

> [...]
    > temu konto Spektrum w Nordei , konieczne ono było do założenia lokaty.
    > Po likwidacji lokaty zapomniałem o tym koncie. Przypomniał mi o nim
    > ostatnio telefon z ich centrali z informacją ,że mam uregulować zaległe
    > opłaty za prowadzenie konta z okresu trzech lat. Przez te lata bank
    > siedzieli cicho . Nie było żadnej informacji , o stanie konta ani , że
    > stan konta jest ujemny . Nie było informacji o wprowadzonej rok temu
    > podwyżce opłaty.W ogóle nic, Pewnie aby klienta nie spłoszyć. Doradźcie
    > , czy reklamować czy po prostu przełknąć tę żabę.

    Zobacz do umowy jaka jest forma przekazywania miesięcznych wyciągów z
    konta, monitów o niedozwolonym debecie. Być może tu będzie jakaś szansa
    na reklamację.

    --
    xbartx