  • 21. Data: 2003-08-13 07:25:14
    Temat: Re: Nordea vs LG
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bhb5g0$jhf$1@topaz.icpnet.pl...
    > bhb5bh$b1d$...@n...onet.pl,
    > Hmmm, czyzby niepolecone wyrzucali do kosza? Raczej nie sądzę, chyba
    > przedwczesne uogolnienie.

    Pewnie nie wyrzucają, bo ja wysłałem poleconym ZPO i jestem w takiej
    sytuacji jak Ty.

    Waldek

  • 22. Data: 2003-08-13 07:45:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhcp4t$dt7$...@f...man.torun.pl,
    bwwald <b...@w...onet.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pewnie nie wyrzucają, bo ja wysłałem poleconym ZPO i jestem w takiej
    > sytuacji jak Ty.

    Moze odmowili odbioru ;P

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-08-13 18:00:01
    Od: "mart" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dostęp
    >
    > U mnie tak samo.
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    ba masz miesieczny okres wypowiedzenia, na wypadek gdyby ktoś ci przekazał
    pieniądze, ten miesiąc to na poinformowanie wszystkich zainteresowanych, że
    tego konta juz nie masz

  • 24. Data: 2003-08-13 18:00:26
    Od: "mart" <m...@p...onet.pl>

  • 25. Data: 2003-08-14 08:05:38
    Od: "" <p...@W...onet.pl>

    > ba masz miesieczny okres wypowiedzenia, na wypadek gdyby ktoś ci przekazał
    > pieniądze, ten miesiąc to na poinformowanie wszystkich zainteresowanych, że
    > tego konta juz nie masz

    to chyba nie o to chodzi, tyloko pewnie zostali zasypani lawiną wniosków o
    zamknięcie i nie mogą się odrobić :)
    ja wysłałem 31.07 i od 11.08 już się nie mogę logować

    pzdr

  • 26. Data: 2003-08-14 13:27:05
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

    Ja wyslalem poleconym o zamkniecie LGnetu dawnego i narazie cisza. Karta
    dziala, dostep do netu jest, telfonicznie nie sprawdzalem, bo go nie uzywam.

    Rachunku mi nie szkoda, bo go nie uzywalem, jedynie szkoda mi tego dostepu do
    netu, bo mialem podglad do mojego roru w LG Petro i karty MasterCard, a tak to
    bede musial wydawac kase na telefonu na bankolinie do listopada. Mam taka
    nadzieje, ze mi Masterard nie zamienia na Visa Classic w listopadzie.

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.