  • 1. Data: 2004-12-22 15:24:47
    Temat: [Nordea] zablokowana VE
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Przy mojej karcie VE w SOLO pojawił się napis
    "WSTRZYMANIE GENEROWANIA SALDA"
    Okazało się, że to hasło oznacza blokadę karty przez bank.
    Pani w Solo odpisała: "Karta została zablokowana, ponieważ zgodnie z ustawą o
    elementach płatniczych do karty powinna być podpisana umowa, której Pan nie
    podpisał." i podobno taka kara spotkała WSZYSTKICH ktorzy nie podpisali

    Czy ktos ma karte Nordea VE sprzed 12 X 2003 i nie podpisal nowego regulaminu,
    żeby tą informację potwierdzić?

    Miałem zastrzeżenia do umowy, którą Nordea podsuwała w pazdzierniku do
    podpisania i wyslalem im te uwagi na pismie. Najpierw po 2 miesiacach
    zablokowali karte a potem przyslali odpowiedz na moje zarzuty: "umowa jest
    dokumentem standardowym a konsekwencja jej nie podpisania, jest zablokowanie
    karty"
    Jedyny zarzut który uznali to nieistniejący numer telefonu podany w regulaminie
    do dzwonienia w sprawie zastrzeżenia karty :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-12-22 18:56:55
    Temat: Re: [Nordea] zablokowana VE
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 22 Dec 2004 16:24:47 +0100, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

> [...]
    >podpisał." i podobno taka kara spotkała WSZYSTKICH ktorzy nie podpisali

    kara? Po prostu ustawa im to nakazuje, to co mieli zrobić? Doprowadzić
    Cię siłą? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-12-23 09:08:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > kara? Po prostu ustawa im to nakazuje, to co mieli zrobić? Doprowadzić
    > Cię siłą? :-)

    nawet jaby mnie doprowadzili to nie miale zamiaru podpisac :-)
    Spodziewalem sie ze zablokuja wszystkim juz w X lub XI
    albo ze najpierw mi odpowiedza a potem zablokują
    Swoją drogą to dlaczego inne banki nie stosują sie do ustawy - moze są na etapie
    Nordei sprzed meisiaca, gdy opiekun rachunku twierdzil ze niepodpisanie niczym
    nie bedzie skutkować, a teraz zmienili zdanie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-12-26 10:53:32
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > kara? Po prostu ustawa im to nakazuje, to co mieli zrobić? Doprowadzić
    > Cię siłą? :-)

    Mam kilka kont w kilku bankach.
    Likwidowal bede w takiej kolejnosci
    w jakiej beda blokowac :) Proste?