  • 11. Data: 2008-10-16 22:34:37
    Temat: Re: Nowa KK na rynku - MasterCard z Deutsche Banku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    news:gd8fd6$2p8i$1@opal.icpnet.pl...

    > odsetki od kredytu + 5 zł za przelew, ale pierwsze 3.500 osób dostanie
    > iPoda o wartości ok. 100 zł ;-)
    > czyli warto zdecydować się na kartę choćby z ww. powodu

    O!, kwotowa prowizja. Trzeba będzie spróbować wziąć. Choć z db mam jak
    najgorsze odczucia.

    marekz

  • 12. Data: 2008-10-16 22:35:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > odsetki od kredytu + 5 zł za przelew, ale pierwsze 3.500 osób dostanie
    > iPoda o wartości ok. 100 zł ;-)
    > czyli warto zdecydować się na kartę choćby z ww. powodu

    Pod warunkiem dokonania transakcji na min. 500 pln.

    MK

  • 13. Data: 2008-10-17 06:55:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dodatkowo nie ma podglądu on-line, jeśli
    > posiada się tylko KK oraz w regulaminie piszą, że nie przesyłają
    > zestawienia transakcji jeśli zadłużenie w danym cyklu wynosi do 10zł.

    no to jest trochę nie halo, bo bank ma OBOWIĄZEK przesłać (poczta lub
    e-mail) zestawienie transakcji, nawet nie ma tam info, że może go nie
    przesyłać jak na karcie nie było obrotu, więc ww. 10 zł to jakieś
    nieporozumienie; czy też oznacza to, że zadłużenia <10 zł nie trzeba
    spłacać?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-10-17 07:53:12
    Od: chrisek <no@spam>

    RobertS pisze:
> [...]
    > przesyłać jak na karcie nie było obrotu, więc ww. 10 zł to jakieś
    > nieporozumienie; czy też oznacza to, że zadłużenia <10 zł nie trzeba

    "Bank sporządza i przesyła Zestawienia Transakcji wyłącznie za Cykle
    rozliczeniowe, w których nastąpiło obciążenie, uznanie, zmiana salda,
    nadpłata na Rachunku Karty. Zestawienia Transakcji nie są wysyłane za
    Cykle rozliczeniowe, w których Zadłużenie całkowite jest nie większe niż
    10 zł."

    Też się dziwię. Twierdzą, że oczywiście zawsze można do nich zadzwonić,
    a oni chętnie udzielą informacji :)

  • 15. Data: 2008-10-17 08:26:32
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Mam nadzieje, ze jest to wlasny
    > produkt DB, a nie kolejny klon BZ WBK i karta bedzie autoryzowana w
    > wiekszosci przypadkow przez chip.

    karta jest spersonalizowana w sposób umozliwiający transakcje offline, ale
    to zalezy tez oczywiscie od terminala

  • 16. Data: 2008-10-17 10:53:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Też się dziwię. Twierdzą, że oczywiście zawsze można do nich zadzwonić,
    > a oni chętnie udzielą informacji :)

    ale to nie jest to samo, to bank ma informować a nie klient dzwonić i
    się pytać...!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-10-17 10:56:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale to nie jest to samo, to bank ma informować a nie klient dzwonić i
    > się pytać...!

    żeby nie być gołosłownym:

    Art. 24 ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych
    1. Wydawca udostępnia posiadaczowi zestawienia operacji w sposób i w
    terminach określonych w umowie o kartę płatniczą.
    2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, udostępnia się nie rzadziej niż
    raz w miesiącu.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-10-17 13:34:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    RobertS pisze:

> [...]
    > przesyłać jak na karcie nie było obrotu, więc ww. 10 zł to jakieś
    > nieporozumienie; czy też oznacza to, że zadłużenia <10 zł nie trzeba

    ING juz jakis czas temu zaprzestal wysylki wyciagow KK.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2008-10-17 14:52:18
    Od: chrisek <no@spam>

    RobertS pisze:

> [...]
    > terminach określonych w umowie o kartę płatniczą.
    > 2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, udostępnia się nie rzadziej niż

    Ja wiem, że powinni ale jak widać oni mają to gdzieś.

  • 20. Data: 2008-10-17 16:31:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Seba" <b...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > karta jest spersonalizowana w sposób umozliwiający transakcje offline, ale
    > to zalezy tez oczywiscie od terminala

    A jakie jest prawdopodobienstwo, ze w przypadku jednej karty liczba
    autoryzacji przez chip to 0%, a w przypadku drugiej 50%?

    W przypadku kart BZ WBK nie zdarzylo mi sie aby ani jedna transakcja
    przeszla bez autoryzacji online, a przy karcie Toyoty to sie zdarzalo, wiec
    sadze ze raczej chodzi o niechec banku do udostepniania takiej mozliwosci
    niz setup POSa dokonany przez aklajera.

    MK